terug van weg geweest...
+2
Amber-
**_pearl_**
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
terug van weg geweest...
hoi allemaal
Vorig jaar heb ik een tijdje mee gekletst.(weet niet eens of iemand nog weet wie ik ben haha )
Het was de bedoeling dat wij april dit jaar zouden gaan voor ons eerste kindje.
Helaas is alles anders gegaan waardoor we nu nog steeds niet voor ons eerste kindje kunnen gaan.
Ik heb er toen voor gekozen om niet meer mee te kletsen wat afstand te nemen van het forum omdat het niet fijn voelde.
Nu lees ik al weer een maand mee en heb ik steeds meer de neiging om te reageren op jullie mooie verhalen en foto`s of mijn mening te geven over de vragen die voor komen op het forum.
Ik vond dat alleen lastig om zomaar ineens binnen te komen vallen.
Daarom deel ik deze info even met jullie, om er mee te zeggen hallo meiden ik ben er weer.
Verder heeft dit geen doel haha maar ik vond het lastig om zomaar binnen te vallen...
Vorig jaar heb ik een tijdje mee gekletst.(weet niet eens of iemand nog weet wie ik ben haha )
Het was de bedoeling dat wij april dit jaar zouden gaan voor ons eerste kindje.
Helaas is alles anders gegaan waardoor we nu nog steeds niet voor ons eerste kindje kunnen gaan.
Ik heb er toen voor gekozen om niet meer mee te kletsen wat afstand te nemen van het forum omdat het niet fijn voelde.
Nu lees ik al weer een maand mee en heb ik steeds meer de neiging om te reageren op jullie mooie verhalen en foto`s of mijn mening te geven over de vragen die voor komen op het forum.
Ik vond dat alleen lastig om zomaar ineens binnen te komen vallen.
Daarom deel ik deze info even met jullie, om er mee te zeggen hallo meiden ik ben er weer.
Verder heeft dit geen doel haha maar ik vond het lastig om zomaar binnen te vallen...
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Re: terug van weg geweest...
Welkom terug!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
welkom terug
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
welkom terug
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
dank je meiden !
**_pearl_**- Fluisteraar
Volgens mij ben jij dan degene die ik net uit de tabel van een kindje voor 2012 heb gehaald omdat je niet meer actief was?! Maar leuk je hier weer te zien! En erg jammer dat je de wens nog even uit moet stellen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Welkom terug!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
[quote="Weegschaal"]Volgens mij ben jij dan degene die ik net uit de tabel van een kindje voor 2012 heb gehaald omdat je niet meer actief was?! Maar leuk je hier weer te zien! En erg jammer dat je de wens nog even uit moet stellen.[/quote
dat kan wel kloppen ja. hopelijk kan ik me aan sluiten binnekort voor een kindje in 2013
dat kan wel kloppen ja. hopelijk kan ik me aan sluiten binnekort voor een kindje in 2013
**_pearl_**- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Terug naar af of terug naar beter?
» dom geweest wat nu ?
» Ben jij ordinair geweest?
» Zo stom geweest.
» Terug naar af of terug naar beter?
» dom geweest wat nu ?
» Ben jij ordinair geweest?
» Zo stom geweest.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: