Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie do 13 dec 2012 - 8:07

Spannend aardbei, laat je het weten? Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 13 dec 2012 - 8:17

@nillis; hoop niet dat je ziek wordt.
@Aardbei; laat je het wten meid! Ik hoop volgende week ook zon goede test te hebben.
@Silver; met mij gaat het beter! Ben eindelijk vd hoofdpijn af! Zo fijn!
@linnie; succes morgen!

@all; zoals hier boven dus voel ik me weer beterder. hoofdpijn is zo goed als weg. Eetlust kont langzaam terug. Fijn!
Morgen komen vrienden eten dus hopelijk dan weer helemaal beter!
Ik ben nog niet ongesteld, af en toe voel ik wel wat maar ik wacht het gewoon af :-)
We denken er samen wel veel over laatste dagen...

Ben morgen en weekend vrij! Zo fijn!
Volgende week 2 sollicitaties...spannend!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei do 13 dec 2012 - 19:11

Nou, de test was lichter dan dinsdag... Dus het zal wel niet goed zitten... Na 72 uur zou hij toch veel donkerder moeten zijn? Ik heb verder nog geen druppel bloedverlies. Ik word hier echt helemaal gek van! Altijd maar die onzekerheid. Eerst of de medicijnen wel of niet aanslaan, nu dit weer...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie do 13 dec 2012 - 19:56

Pfff wat balen zeg aardbei, kun je geen digitale test doen?? Hij zou nu wel donkerder moeten zijn lijkt mij.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 13 dec 2012 - 22:28

@Aardbei; balen! Zelfde soort test gedaan? Zou idd een digitale doen...morgenochtend ofz.

@all; wwaaaah ik wordt hier gillend gek! Ik belde vandaag leidinggevende om mij beter te melden. Ik zei van ik zag de vacature dat jullie nog een wijkverpleegkundige zoeken. Oooh zegt kom maar even langs! Kom nu maar even... haha Ik zeg nou vanochtend komt me niet zo goed uit, pfff ik zweet me al te pleuris nu ik kerstkaarten aan het schrijven ben, dus wilde me ook ff goed voorbereiden, en ff bedenken wat ik wil want ik heb meerdere sollicitaties lopen.. Maar nu mag ik dinsdagochtend komen!!! Laughing Zonder sollicitatiebrief!!
Ze was zo enthousiast, dat ik echt zoiets had van ik moet hier wel echt ff goed over nadenken.
Nu denk ik van had ik niet gelijk ff langs moeten gaan, mja voor mijn eigen gevoel was dat ik mij ff goed moest voorbereiden...
Ik moet zo nog boodschappen doen en wil nog een beetje opruimen... hihi


SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 do 13 dec 2012 - 23:35

aardbei wat irritant zeg! Ik zou als ik jou was een digitale test doen. Dan heb je geen gedoe met strepen maar gewoon een duidelijk 'zwanger' of 'niet zwanger'.

SB: wat gaaf zeg! Kan me wel voorstellen dat je je even goed wilt voorbereiden. Je wilt toch graag goed voor de dag komen. Alvast heel veel succes voor a.s. dinsdag! Wanneer ga je testen denk je?

Ik heb eeeindelijk een goede echo gehad. Er was een eitje van 12 a 13 mm te zien. De gyn zei dat de kans heeeel groot is dat een eitje van 12 mm of groter verder gaat groeien en springen. Ik probeer niet te al te blij te zijn, want ik ben al een keer eerder blij gemaakt met een dooie mus, maar mennn wat ben ik opgelucht.

Nu nog even werken en dan een leuk weekend voor de boeg, lekker met vrienden uit eten, een kinderverjaardag en op bezoek bij vrienden.

Fijn weekend iedereen!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch vr 14 dec 2012 - 0:53

@ Aardbei, wat klote meid, ik weet precies hoe de onzekerheid voelt! Ik hoop dat het bij jou wel goed blijft gaan! hug Helaas kan je niet meer doen dan afwachten. Ik ga voor je duimen iig!

@ Linnie, hoe was het bij de gyn? Ik maakte me ook heel erg druk om die inwendige echo, maar het is me alles meegevallen.

@ Sleeping beauty, fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik ga voor je duimen dat je nu ook eens een positieve test mag hebben! Zou een mooie afsluiter van het jaar zijn!

@ Boekenwurm, wat goed van die goede echo! Kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal op durft te vertrouwen, maar het ziet er dus goed uit, dus ik duim voor je! Nu wel goed je best doen natuurlijk de komende dagen Wink

@ Nillis, beterschap!

@ All, Het bloedverlies is hier eindelijk bijna weg! Nog steeds wel wat buikpijn, en sinds gisteren ook best wel last van lage rugpijn, maar kan het nu in ieder geval af zonder pijnstillers. Merk wel dat ik het nu nog moeilijker vind om mijn mond te houden tegen onze omgeving. Ik ben er zelf echt heel erg mee bezig, en mijn vriend baalde er wel van, maar denkt er verder volgens mij niet echt meer over na. Gelukkig weten mijn moeder en een goede vriendin het wel, dus dat is wel fijn. Mijn vriend wilde ook vanavond langs bij mijn zwager en schoonzusje (die ene die net die miskraam heeft gehad met 9 weken), maar heb gezegd dat ik niet mee ga, omdat ik zeker weet dat ik dan niet mijn mond kan houden. Van het weekend wel lekker met mijn moeder en haar vriend, en mijn vriend, naar de kerstmarkt in Keulen, heb ik wel zin in, en hopelijk leid het ook een beetje af. Wel jammer dat we nu dus de kerstmarkt hier in D.ordrecht gaan missen, maar die in duitsland is vele malen leuker. Fijn weekend allemaal!

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Parel vr 14 dec 2012 - 0:57

Stitch, woon jij hier in D.? Omdat je zegt ´we missen nu de kerstmarkt hier in D.´.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch vr 14 dec 2012 - 0:59

Nee, ik woon in Z (ernaast dus) mijn moeder woont wel in de stad, evenals de meeste van onze vrienden. Grappig, jij woont dus in D?
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Parel vr 14 dec 2012 - 1:01

Ik heb een poos op een kdv gewerkt in Z. Ik woon idd in D., nu 4 jaar, mijn vriend komt hier wel vandaan. Ik ga je even pm´en, ben namelijk wel erg nieuwsgierig nu haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch vr 14 dec 2012 - 1:13

Je hebt pm terug! smile
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  PapillonRose vr 14 dec 2012 - 1:14

Leuk, nog iemand uit Z! Ik woon daar ook Stitch smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 14 dec 2012 - 1:49

Bedoelen jullie de plaats naast h.i.a? Daar heb ik namelijk jaren gewoond ook in z trouwens.

Ik kreeg geen echo. Ik moet nu eerst 2 maanden gaan temperaturen, en dan terug komen. Bah, heb al sinds afgelopen nacht barstende koppijn, heb al 3 paracetamol op. Vanavond feest van mijn werk, en wil er zo graag heen, hopelijk is mn hoofdpijn snel over!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis vr 14 dec 2012 - 1:56

@ Linnie, balen wel dat je geen inwendige echo kreeg, of niet? En temperaturen heb je toch al langer gedaan.

@ Stitch, fijn dat het bloedverlies lijkt te stoppen. Veel plezier op de kerstmarkt. Ik ben er nog nooit op 1 geweest.

@ Aardbei, balen dat afwachten. voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888

@ Boekenwurm, spannend lijkt eindelijk een keer positief nieuws te komen. Wanneer moet je nu weer voor een echo?

@ SB, leuk dat leidinggevende enthousiast was, maar kan me voorstellen dat je je ook even wil voorbereiden. Succes met de gesprekken.

@ all, hier lekker weekend. Ben nog steeds wel snotterig en zere keel, maar niet echt ziek gelukkig. Morgen gaan we gezellig naar vrienden en zondag is mijn vader jarig en gaan we nog naar een kerstmarkt bij ons in het dorp. Dan schieten de dagen alweer op. Ik zou 20 dec. kunnen testen, maar wil sowieso tot kerst wachten. Ik reken nergens op, maar vind het wel weer spannend en daarnaast zo bang voor een teleurstelling. We zullen zien. Nog een ruime week wachten.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal vr 14 dec 2012 - 2:08

@ ShallY; Wat schrikken van je moeder, hoe gaat het nu met haar? En hoe is het met je huis, schiet het al een beetje op?

@ Firda&Pien; Dan zitten we met elkaar op het wachtbankje, spannend!

@ Boekenwurm; Wat goed! Ik duim voor je dat het deze keer goed mag gaan! Wanneer moet je nu weer voor een echo?

@ Nillis; Het komt al dichtbij, spannend!

@ Mida4you; Herkenbaar, ik wilde ook iedere keer zo snel mogelijk weer zwanger worden voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888 Ik hoop dat jullie er de volgende maand weer helemaal voor kunnen gaan!

@ Stitch; Altijd fijn die niet meelevende assistentes voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888Fijn weekend!

@ Sleepingbeauty; Spannend!! Ik duim voor je. Ik zou wachten, al is dat wel makkelijk gezegd...
En wat goed dat ze mag komen voor een gesprek dinsdag!

@ Aardbei; Zolang je nog geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand. Misschien was je urine minder geconcentreerd, moet je nog wat meer dagen wachten. Maar vervelend die onzekerheid voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888

@ Linnie; Succes dan met temperaturen! En misschien is de vervolgafspraak dan al niet meer nodig. Beterschap met je hoofdpijn!

Mijn eisprong is deze week (geweest). Ik voel nu nog vanalles, dus we maken er maar gebruik van Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 vr 14 dec 2012 - 2:53

Weegschaal, maandag heb ik weer een echo. En als het eitje dat goed gegroeid is krijg ik ergens na het weekend waarschijnlijk een pregnyl injectie. Heel spannend. Fijn dat jij je eisprong ook hebt/hebt gehad! Wie weet toch nog een zwangerschap in 2012, ik hoop het voor je!

Nilis, wat duurt dat wachten dan lang he! Het zou wel een fantastisch kerstcadeau zijn natuurlijk! Nog even geduld hebben!

Nu heb ik dit weekend een feest. Ik ben er heel stellig in om na een eventuele eisprong geen alcohol te drinken. Maar het feest is morgen, dus waarschijnlijk nog wel minimaal een dag of vier voor een eventuele eisprong. Is het overdreven om dan niet te gaan drinken op dat feestje? Ik heb geen idee of alcohol invloed kan hebben op de groei van eitjes en kan het ook niet echt vinden op internet. Misschien moet ik het voor de zekerheid maar laten, dan ligt het in ieder geval niet aan mij.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis vr 14 dec 2012 - 3:14

@ boekenwurm, voor mijn eigen gevoel zou ik ook de alcohol laten staan, dat is hetzelfde met alle andere etenswaren nu ik weet dat ik over een week mijn nod is. Ik weet dat er nog geen risico's aanzitten, maar dan weet ik in elk geval, dat ik er op heb gelet. En alcohol laat ik altijd al staan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei vr 14 dec 2012 - 3:56

De digitale test gaf ook aan ' niet zwanger' ... Ga er nu maar even vanuit dat het niet goed zit. Mocht ik dinsdag nog geen bloedverlies hebben (week na NOD en positieve test) ga ik nog maar eens een test doen en dan ook het ziekenhuis bellen.

Sleepingbeauty: Wat leuk van het sollicitatiegesprek! En als je je er niet goed bij voelde om het gelijk te doen, dan is het toch prima dat je hebt gezegd dat het niet uitkwam? Als je je dinsdag meer op je gemak voelt zal het gesprek vast ook een stuk beter gaan.

Boekenwurm: Wauw wat gaaf! Eindelijk weer eens wat positiefs! Ik ga voor je duimen meid. En ik heb alcohol zo vroeg nog nooit laten staan hoor, en ik heb ook gewoon een eisprong gehad, volgens mij heeft dat verder echt geen invloed, als het gewoon met mate is. Maar als je jezelf er fijner bij voelt moet je het gewoon lekker laten staan.

Stitch: Hoop ook dat je het weekend lekker afleiding hebt. Wij gaan lekker kerstkadootjes shoppen dus dat zal hopenlijk ook voor wat afleiding zorgen.

Parel, PappilonRose en Stitch: Wat leuk, ik woon dan ook in de buurt, ik woon in B.

Linnie: Balen hoor, dat je geen echo kreeg. Of voel je jezelf wel fijn bij deze aanpak?

Nillis: Ik duim voor je.

Weegschaal: Ik ga ook zo voor jou duimen meid! Hoop echt dat het dit jaar nog lukt voor je.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 14 dec 2012 - 5:41

@ aardbei, ik ben toch blij dat we nu wel geholpen worden. 30 december is het alweer 2 jaar dat we bezig zijn.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 vr 14 dec 2012 - 7:54

Toch weer even een berichtje van mij.
Had me zo voorgenomen niet meer zo veel in dit topic te lezen maar ik merk toch dat ik iedere keer mee lees, dus af en toe iets schrijven kan dan ook wel.
Hier ng steeds alles rustig. Ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid, nu 44 dagen. Helaas mocht ik pas na een half jaar terug komen bij de gyn, balen.. ben bang dat dit half jaar wachten voor niks zal zijn.

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  sabje vr 14 dec 2012 - 9:51

Hey Meiden,


Hier ook weer even een teken van leven Wink. Ik had even een vraagje. Weten jullie hoe lang na je eisprong de innesteling is? En zou je bij je eisprong een beetje bloed kunnen verliezen? Heb gisteren een heel klein beetje bloed verloren en had flinke buikpijn aan een kant. Vandaag was alles weer over. Word weer erg gek van mijn lichaam. Probeer er nog steeds minder mee bezig te zijn, maar is toch erg moeilijk voor een kindje 2012 - Pagina 30 1371890812
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 10:24

Sabje ongeveer 5 tot 7 dagen na je eisprong/bevruchting. En sommige vrouwen verliezen idd een beetje bloed. Ik hoop het voor je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY vr 14 dec 2012 - 11:11

Hey meiden ik heb de hele week wel mee gelezen en ben van plan om van het weekend te reageren.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Twellie vr 14 dec 2012 - 12:52

@ Linnie: Dat is toch best lang. Lijkt me ergens dan ook wel fijn / een geruststelling dat er een ziekenhuistraject is opgestart?

@ Boekenwurm: Persoonlijk laat ik voor mijn eisprong geen wijntjes staan smile. Het kan 100% zeker geen kwaad als je zwanger zou worden, je eicellen zijn waarschijnlijk al zo vaak bloot gesteld geweest aan alcohol aangezien ze er sinds je geboorte al zitten. Volgens mij is het wel zo dat het de vruchtbaarheid een klein beetje kan verminderen, maar laatst las ik weer een onderzoek waar uit kwam dat het geen enkel effect had op de vruchtbaarheid.

Nou, hier nog steeds geen duidelijkheid. Heb het idee dat het niet raak is, maar heb de moed nog niet helemaal opgegeven. In verband met eerdere vroege miskramen test ik niet totdat ik flink overtijd ben en dus wacht ik nog wel een paar dagen af.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 14 dec 2012 - 22:03

Twellie schreef:@ Linnie: Dat is toch best lang. Lijkt me ergens dan ook wel fijn / een geruststelling dat er een ziekenhuistraject is opgestart?

@ Boekenwurm: Persoonlijk laat ik voor mijn eisprong geen wijntjes staan smile. Het kan 100% zeker geen kwaad als je zwanger zou worden, je eicellen zijn waarschijnlijk al zo vaak bloot gesteld geweest aan alcohol aangezien ze er sinds je geboorte al zitten. Volgens mij is het wel zo dat het de vruchtbaarheid een klein beetje kan verminderen, maar laatst las ik weer een onderzoek waar uit kwam dat het geen enkel effect had op de vruchtbaarheid.

Nou, hier nog steeds geen duidelijkheid. Heb het idee dat het niet raak is, maar heb de moed nog niet helemaal opgegeven. In verband met eerdere vroege miskramen test ik niet totdat ik flink overtijd ben en dus wacht ik nog wel een paar dagen af.

Ben idd blij dat ze wat willen gaan doen. De gyn wilde weten hoe mijn temperatuur eruit zag, dus mag ik dat 2 maanden gaan doen. Hoop dus dat er wat meer uitkomt.

Hoe lang ben je nu al overtijd? Ik ben een keer 18 dagen overtijd geweest, ik zat echt te stressen en snapte maar niet waarom het zo lang duurde en de testen negatief aangaven... Ik was dus blij dat ik eindelijk ongesteld werd.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum