Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal za 3 nov 2012 - 4:28

@ Aardbei; Wat ontzettend leuk dat je ten huwelijk bent gevraagd!! En wat ontzettend goed dat je een eisprong hebt gehad, wanneer ga je testen?

@ Stitch; Leuk dat het meeloopdagje beviel! Weet je nu al iets?

@ Nillis; Wat zonde dat je zoveel moet betalen voor de opvang, maar gelukkig is het minder dan je dacht!

@ Sleepingbeauty; Geniet lekker van je weekend!

@ Annemoontje; Succes met je vruchtbare dagen!

Ik ben ongesteld geworden voor een kindje 2012 - Pagina 9 281626781Weer pas 3 weken na mijn eisprong (dat is iedere keer de eerste ronde na de miskraam zo). Dus ik kan deze maand waarschijnlijk weer een eisprong rond dag 8 verwachten. Verder heb ik maandag een afspraak bij de huisarts om over de vitamine b12 te praten. Ook wacht ik op informatie over de studie. Ik wil ze daar ook de situatie over mijn dunne bms voorleggen, kijken wat zij hier mee doen in het UMC. En heb ik een privekliniek die wel goed aangeschreven staat in deze regio gevonden. Dus ons plannetje voor de komende tijd is gemaakt.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 23:34

Oke ik ben nu officieel jaloers op meiden om me heen die vertellen dat ze zwanger zijn.. :nopompom:

In 4 weken tijd hebben nu 5 meiden die ik ken aangekondigd dat ze zwanger zijn. Niet leuk dat gevoel... Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Sazzle zo 4 nov 2012 - 1:12

Deugniet schreef:Oke ik ben nu officieel jaloers op meiden om me heen die vertellen dat ze zwanger zijn.. voor een kindje 2012 - Pagina 9 1270000679

In 4 weken tijd hebben nu 5 meiden die ik ken aangekondigd dat ze zwanger zijn. Niet leuk dat gevoel... Cry

Balen he.. ik ken het hoor. Hoe blij je ook voor hen bent.. zelf denk je toch 'shit, ik wil ook!'
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 4 nov 2012 - 1:14

Wij zijn al bijna 2 jaar bezig, dus ik snap je wel hoor;).
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 zo 4 nov 2012 - 3:15

Aardbei wat top dat je een eisprong gehad hebt. Hopelijk heb je hem goed benut en kom je binnenkort met goed nieuws Laughing

Weegschaal ik ben helemaal blij voor je! Fijn dat je ervan uit kunt gaan met de over 8 dagen een eisprong hebt. dus je weet wat je moet doen de komende week Very Happy

Deugniet, kan me voorstellen dat je wat jaloers bent dat iedereen om je heen zwanger raakt. Hoe lang zijn jullie intussen bezig? Ik had er het eerste half jaar eigenlijk helemaal geen last van. Maar nu we toch al bijna een jaar bezig zijn merk ik wel dat ik het ook wat moeilijker begin te vinden. Hopelijk komt onze tijd snel!

Ik heb vandaag de laatste 150 mg clomid geslikt. Ik ben blij dat ik er nu even vanaf ben want ik voel me niet erg goed. Ik ben bij vlagen enorm duizelig en misselijk. Ook heb ik veel hoofdpijn. Je weet natuurlijk nooit zeker of het door de medicijnen komt, maar ik verwacht het eigenlijk wel, zeker de duizeligheid. Niet fijn!
Dus hopelijk gaat het vanaf morgen beter en dan woensdag hopelijk weer een keer goed nieuws!

Nou ik ga lekker even een boekje lezen. Van een vriendin van me die ook problemen had met zwanger worden heb ik het boek 'Paaseitjes zoeken in het AMC' te leen gekregen. Ben al een klein stukje begonnen en het lijkt een heel mooi boek. Fijne zondag allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal zo 4 nov 2012 - 6:13

@ Boekenwurm; Wat lief van je! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de clomid, fijn dat je er nu weer even vanaf bent. En ik duim zo voor een goede uitslag woensdag!!

@ Deugniet; Ik herken het helemaal, voor een kindje 2012 - Pagina 9 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 7:14

Nog 'maar' 5 maanden maar omdat ik ook binnenkort naar de Gyn moet enzo. Dat maakt me echt allemaal heel erg onzeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 4 nov 2012 - 7:56

Annemoontje: Thanks! Dat is het zeker! smile

Weegschaal: ik wil morgenochtend gaan testen... Afgelopen vrijdag twee weken geleden zeiden ze naar aanleiding van de echo dat hij op het punt stond te springen en maandag twee weken geleden dacht ze dat ie al gesprongen was. De assistente die ik aan de telefoon had voor mijn bloedonderzoek zei: eeeuuhhhhmmm nou als je woensdag ongeveer nog geen menstruatie hebt moet je maar eens een testje gaan doen... Maar dat houd ik niet vol hoor! En desnoods doe ik er woensdag nog één! smile
Wat fijn dat je ongesteld bent geworden! En ik hoop dat je bij de huisarts en die andere instellingen weer een stapje verder komt!

Deugniet: ik kan me er wat bij voorstellen hoor! Ik vind het ook superirritant om zwangere vrouwen te zien, die werkelijk waar volgens mij op elke hoek van de straat lopen smile. Niet dat ik het ze misgun hoor!

Boekenwurm: ik hoop dat deze dosis bij jou ook aanslaat. Ik moet zeggen dat ik bij de 100 mg meer bijwerkingen had dan nu bij de 150, heel vreemd!




Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 4 nov 2012 - 20:02

Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Nenaa, 24 jaar en heb al 11 jaar een relatie met mn vriend. Al jaren willen we graag kinderen maar iedere keer was er iets dat ons tegenhield. Augustus afgelopen jaar kwamen we eachter dat wat we ook geregeld hadden er altijd wel weer iets nieuws was wat geregeld moest worden en dus ons zou tegenhouden, mijn spiraal is toen ook verwijderd! Ik ben vreselijk onzeker et wat er allemaal gebeurt omdat ik geen grip op kan krijgen (en omdat ik een vreselijke onzekere muts ben...) En mn vriendin waar ik heel goed mee kan praten stelde dit forum voor! Het is ook niet dat ik er niet met mn vriend over kan praten, maar die weet gewoon al niet meer wat die moet zeggen op mijn onzekerheid! Wij zijn dus vanaf september aan het proberen, nog niet zo lang maar al wel teleurstellend genoeg dat het nog niet gelukt is! We hebben afgelopen maand ovulatietesten gebruikt en dat gaf echt een stukje rust voor mij! Die komen er deze maand ook echt weer! Ik ben gisteravond ongesteld geworden en ben er nog steeds helemaal down van! Ik hoop dat we mekaar een beetje kunnen steunen, zoals ik het een beetje terug heb gelezen is dat wel het geval!

Liefs,
Nenaa
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 4 nov 2012 - 20:11

Hallo dames, (ik had dit bericht al geplaatst, maar kan hem niet vinden... Heb ik weer wat fout gedaan natuurlijk Wink sorry als dit dus dubbel komt!!)

Ik zal me even voorstellen, ik ben Nenaa, 24 jaar en heb al 11 jaar een relatie met mn vriend. Al jaren willen we graag kinderen maar iedere keer was er iets dat ons tegenhield. Augustus afgelopen jaar kwamen we eachter dat wat we ook geregeld hadden er altijd wel weer iets nieuws was wat geregeld moest worden en dus ons zou tegenhouden, mijn spiraal is toen ook verwijderd! Ik ben vreselijk onzeker et wat er allemaal gebeurt omdat ik geen grip op kan krijgen (en omdat ik een vreselijke onzekere muts ben...) En mn vriendin waar ik heel goed mee kan praten stelde dit forum voor! Het is ook niet dat ik er niet met mn vriend over kan praten, maar die weet gewoon al niet meer wat die moet zeggen op mijn onzekerheid! Wij zijn dus vanaf september aan het proberen, nog niet zo lang maar al wel teleurstellend genoeg dat het nog niet gelukt is! We hebben afgelopen maand ovulatietesten gebruikt en dat gaf echt een stukje rust voor mij! Die komen er deze maand ook echt weer! Ik ben gisteravond ongesteld geworden en ben er nog steeds helemaal down van! Ik hoop dat we mekaar een beetje kunnen steunen, zoals ik het een beetje terug heb gelezen is dat wel het geval!

Liefs, Nenaa
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch zo 4 nov 2012 - 20:53

Nillis, balen dat je zoveel moet terug betalen voor de kinderopvang! Gelukkig was het minder dan jullie gedacht hadden! Ik hoop heel hard dat je ongesteldheid nu eindelijk toch eens komt, dan kunnen jullie ook weer verder! hug

Sleeping Beauty, heb nog wel leuke dingen gekocht! Wel weer iets meer uitgegeven dan gepland, maar ik had nog geld gekregen van mijn vriend en van mijn oma (ze had nog spaarzegelboekjes liggen van de AH, dus die hebben we ingeleverd en wat leuks voor gekocht, was ze er toch een beetje 'bij')
Hoe was de reunie? En het etentje? En de feestjes? Je had wel een druk weekend zeg! smile Wij hebben ook al lootjes getrokken voor de Sint hoor, moet een surprise maken voor mijn zwager, dus maar even goed mijn hersenpan laten kraken! Wink
Ga heel hard voor je duimen dat je deze maand eens niet ongesteld wordt!

Annemoontje, je vruchtbare dagen al goed benut? Was het nog gezellig met je ouders? En is het gelukt met de trap?

Aardbei, was erg leuk op de Kreadoe, ik had een grotere portemonnee willen hebben! Razz Hoe vond jij het? Wij gaan volgend jaar iig weer! (onder voorbehoud natuurlijk, maar ja, dat kon ik niet tegen mijn moeder zeggen Wink )
En wat goed dat je nu wel een eisprong hebt gehad! :cheering: Nu hopelijk ook een positieve test, heb je hem al gedaan? Duim voor je!

Weegschaal, wat fijn dat je ongesteld bent geworden! En lijkt me een lekker gevoel geven dat jullie nu een 'plan' hebben kunnen maken om toch verder te kijken of ze jullie kunnen helpen!

Deugniet, hug Ik weet precies hoe je je voelt! Hier ook veel onzekerheid, en in onze omgeving allemaal zwangeren en pasgeboren kindjes. Superleuk natuurlijk, maar ik wil nu ook wel eens een keer!

Boekenwurm, wat rot dat je zoveel last hebt van bijwerkingen bij de clomid. Ik hoop dat die nu ook snel wegtrekken, en dat je woensdag een goede echo hebt! Hoe is het boekje?

Nenaa, welkom! Je hebt je bericht idd dubbel geplaatst Wink Als de ovulatietesten je wat meer rust geven zou ik die zeker gebruiken, maar zou je wel aanraden om het toch te proberen iets meer los te laten! Elke maand dat je moet wachten is er natuurlijk 1 teveel, maar het kan zomaar ook wat langer duren voordat je zwanger raakt. Dan is het voor jezelf (en je relatie, trust me, I know) toch wel fijn als je het iets meer los kan laten.

All, ik ben helaas niet aangenomen No Baal er echt als een stekker van, al was de kans natuurlijk niet zo groot omdat er best nog wel een aantal andere kandidaten waren. Weet nu ook nog niet zo goed wat ik moet doen. Ben wel een beetje klaar met de k.inder.opvang, niet met het werk zelf, maar het is nu echt bijna onmogelijk om nog een baan te vinden. Dus wie weet laat ik me wel omscholen, of wordt ik toch gastouder, ik ben er nog niet echt uit.
Verder is mijn ongesteldheid eindelijk weer iets minder, al doet heel mijn lijf nog helemaal zeer. Heb echt heel erg last gehad deze keer, heb gewoon liggen janken van de pijn. Thank god voor degene die pijnstillers en kruiken heeft uitgevonden Razz
Vandaag ga ik lekker naar een vriendin die me gaat leren haken. Ik hoop binnenkort deze te kunnen maken Wink
voor een kindje 2012 - Pagina 9 IMG_6657

En morgen dan maar weer hard aan de slag om weer aan het werk te komen! Fijne dag allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch zo 4 nov 2012 - 20:54

Oeps! :shock: Beetje heel groot!! Sorry!!! Weet ook niet hoe ik hem kleiner moet krijgen. laughcry
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis zo 4 nov 2012 - 21:33

@ Nenaa, welkom hier en inderdaad probeer het ook een beetje los te laten, want het kan gewoon soms wat langer duren en dan wordt je geduld erg lang op de proef gesteld. Het is wel fijn om het hier van je af te praten. Ik gebruik ook ovutesten en dat geeft mij ook rust.

@ Stitch, fijn dat de ongi weer over is en hopelijk is het de laatste keer. Fijn dat de crea doe leuk was.

@ Weegschaal, fijn dat je ongesteldheid is gekomen. Ik ben nog steeds aan het wachten. Succes van de week en fijn dat je nu ook andere mogelijkheden hebt onderzocht.

@ Aardbei, en?

@ Deugniet, ik ken dat hoor en elke keer als ik de kameraden spreek dan hoop ik dat niemand zal zeggen dat ze in verwachting zijn. Nu kan ik het telkens nog wat verder weg houden.

@ Boekenwurm, spannend hoor, hopelijk heb je een goede echo. Vervelend dat je zoveel last hebt van de bijwerkingen.

@ SB, wanneer is je nod?

@ all, hier had ik mijn vakantieweekend wel even anders voorgesteld, heb namelijk zaterdagavond en zondag de hele dag in bed gelegen. Ik had zulke maag/ buikkrampen. Had ik nog nooit gehad. Ik was er helemaal slap en beroerd van. Nu is het wel weer wat weg en kan ik nog genieten van mijn laatste drie dagen vakantie, maar ja had het weekend wel anders willen invullen met mijn liefjes. Verder geen nieuws
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty zo 4 nov 2012 - 21:59

@annemoontje; gezellig dat je ouders op bezoek waren. lekker weekje vakantie! Gaan jullie nog wat leuks doen??

@Aardbei; oooh dan zijn jullie er ook al mooi optijd bij met loodjes trekken.
jou weekend klonk ook gezellig! Hopelijk was dat ook zo!

@Weegschaal; Succes met jullie plan. Hopen dat er wat uitkomt.

@Deugniet; frustrerend he....

@Stitch; Het weekend was top! Heel gezellig gehad! Het zijn nu weer spannende dagen voor ons, ik hoop ook zo dat ik nu niet ongesteld wordt!!
Wat balen zeg dat je niet bent aangenomen!!! Kinderopvang is latstig werk vinden he, wat ik hoor om mij heen.
Sowieso een moeilijke tijd. Ik zit ook te dubben of ik weer ga solliciteren, (echt met het doel wat anders te krijgen, want op mijn huidige werk zit er gewoon niks anders op) Ik solliciteerde nu ook wel, maar alleen op echt leuke functies.

@nillis; mijn NOD is ongeveer vanaf vandaag, vorige cyclus werd ik op deze dag ongesteld. Dus spannend komende dagen hihi!! Balen dat je je vakantie zo af moet sluiten.

@all; Vanaf vandaag kan ik mijn ongesteldheid verwachten, vorige keer was ik op deze dag ongsteld, dag 31. Gemiddeld zit ik op 33 dagen dus kan ook nog even duren.
Heb gister wel ontzettende buikpijn gehad, maar niet echt krampen. Dus ben benieuwd wanneer het zal komen.

Verder ben ik vandaag alweer vrij. Zit er nu een beetje van te balen. Ging een tijdje zo goed met werken, maar afgelopen weken is het weer hommeles. Op mijn vaste werk werk ik 20u en daar ben ik even niet ingepland geweest, hoef ik woensdag pas weer. Oproep werk is er ook weinig deze weken....dus ben heeeel veel thuis geweest vorige week was dat fijn heb ik het hele huis gedaan, maar nu voel ik me zo nutteloos en lui figuur.

Mijn contract op mijn werk kan weer met 20 uur verlengd worden tot begin juli volgend jaar. Daar baal ik ook van, heb een vast contract op 0uur basis en telkens weer een clausule erin dat ik 20uur een gedetacheerder collega vervang.
Nu ben ik er helemaal klaar mee. Hij weet dat ik graag meer wil werken, nu gaat er strak een collega van 32 uur weg voor 3 maand, en die uren zullen worden weer door anderen opgevuld. Ik wil nu gewoon een vast contract voor min. 28 uur en anders ga ik echt weg.

Twijfel nu of ik deze dagen zal besteden om vast wat te solliciteren. Woensdag wil ik er nog eens met hem over in gesprek gaan. Maar goed ook met het oog op zwanger worden enzo, kan ik er maar beter niet te laat mee beginnen met solliciteren.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Lejow zo 4 nov 2012 - 22:16

Hee Stitch, dat is Guusje! Die heeft Rush voor B gemaakt! :cheering: I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch zo 4 nov 2012 - 22:52

Lejow, ik vind m ook echt superleuk, dus wie weet heb ik hem binnenkort ook staan Wink issie in het echt net zo leuk als op het plaatje?
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 4 nov 2012 - 22:54

@stitch en @nillis thanks dames! Doe erg mn best om los te laten! Ben erg goed in mezelf de schuld van alles te geven en dus teleurgesteld in mezelf te raken! Niet doen, zegt iedereen ook... I know... Mn vriendin was ook aan het het haken geslagen en ook hier zie ik weer hele leuke dingen voorbij komen met haken! Superleuk! Op naar een nieuwe hobby en hopelijk iets om mn gedachten mee op een ander spoor te zetten smile ben wel blij dat ik niet de enige ben waar het niet "gelijk bij lukt" en dat ik daarmee praatgenootjes heb gevonden! Hoeft mn vent wat minder gek van me te worden Wink enneee de ovulatietesten gaan we ook mee door! Echt een uitkomst die dingen!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 zo 4 nov 2012 - 22:58

Ik hoopte al een tijdje dat ik binnenkort hier mee mag gaan schrijven, en nu is het zover. Mijn man en ik willen ook heel graag een kindje samen. Aan het einde van onze huwelijksreis hebben we de pil daar in de prullenbak gegooid, hij mocht van ons niet meer mee naar Nederland Wink

Nu net voor de eerste keer ongesteld geweest en dit is nu weer bijna over. Wel is er bij mij 10 jaar geleden PCO vast gesteld, dus ik heb van de huisarts meteen een verwijsbrief voor de gyn gekregen. Onze HA vond het gelukkig niet nodig eerst een half jaar af te wachten..
Nu wacht ik op een brief van het zkh voor de intake.. Heel benieuwd!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 4 nov 2012 - 23:00

@ annemoontje: lekker hoor vakantie. Ik ben al vanaf afgelopen vrijdag tot morgen vrij, woensdag en donderdag werken, dan weer 2 dagen vrij en zondag weer werken.

@ aardbei: gefeliciteerd, wanneer is de grote dag Wink.

@ weegschaal: wat fijn dat je ongesteld bent geworden. Hoe was het bij de dokter?

@ boekenwurm83: voel je je eigen alweer wat beter en succes woensdag!

@ deugniet: vorige week zaterdag vertelde een collega van mij dat ze zwanger is, eerst had ze verteld dat hun het bij 1 zouden houden, en het is gewoon enorm moeilijk, gelukkig zie ik haar en haar groeiende buik niet al te vaak, dat is gewoon erg confronterend, vooral ook omdat wij 30 december al 2 jaar bezig zijn...

@ nenaa: welkom!

@ stitch: balen dt je niet aangenomen bent, ik duim voor je dat het de volgende sollicitatie wel lukt!
En die knuffel is cool! Ik vond hem wel al bekend voorkomen en lejow heeft dat voor me bevestigd haha.

@ nillis: balen dat je je zo rot voelt, hopelijk voel je je snel weer beter, beterschap!

@ sleepingbeauty: ik had het in je andere topic gelezen, ik hoop dat je woensdag snel duidelijkheid hebt, en je kan voor de zekerheid altijd solliciteren, je kan altijd vertellen dat je al ergens aangenomen bent toch? Succes woensdag in ieder geval!

@ x-justme-x: ook jij welkom hier!

@ all: gisteren ruzie gehad met mijn vriend, omdat ik enorm chaotisch ben. Bh zakje om ze te wassen ineens nergens te bekennen, ik ben dat kreng altijd kwijt, zelfs als ik zeker weet dat ik ze op een makkelijke plek gelegd heb... En gisteren met het eten, is de macaroni klaar, heb ik niet zo'n poeder zakje die je met water moet mengen. Wel had ik een potje tomatenpuree en tja ik moest wat. Vriend kwaad want hij moest het niet en dat het stom was dat ik het niet in huis had... Ik heb als tegenargument gebruikt dat ik ook erwtensoep heb leren eten. Na nog wat geklaag heeftie het uiteindelijk toch opgegeten. Hij heeft toen ik koffie ging zetten me bij mijn arm gepakt en mij tegen zich aangedrukt om zijn excuses aan te bieden tegen zn uitval. Ik denk dat hij me toch wel gelijk gaf, over die erwtensoep Laughing. Af en toe die mannen...

Ow ja, mijn ovulatietest is nog steeds niet even donker of donkerder geweest als het teststreepje, wat duurt dat lang zeg...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 4 nov 2012 - 23:08

@linnie1985 dankje voor je warme welkom! dat streepje duurde bij mij ook heel lang, en ineens was het streepje echt veel donkerder!
@x-justme-x ook welkom! Ben ik niet de enige "nieuwe" Wink
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 4 nov 2012 - 23:47

Ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief Sad. Afwachten dus nog maar...

Nenaa: welkom! Toen ik nog net zo lang als jij bezig was, was ik ook zo ongeduldig. Probeer het inderdaad een beetje los te laten... Dat is alleen maar fijner voor jezelf. En je hoeft helemaal niet onzeker of teleurgesteld te worden van jezelf! Het is in ieder geval fijn om te weten via die testen dat je een eisprong hebt, dat is in ieder geval al iets!

Stitch: ik vond het vooral héél erg druk, maar misschien omdat ik op zaterdag ging? Vond het op zich wel grappig maar ik weet nog niet of ik er volgend jaar weer heenga.
Wat balen zeg dat je niet bent aangenomen, heel vervelend!
Ik hoop dat je je gedachten een beetje kunt verzetten met het haken vandaag! Laat je zien wat je gemaakt hebt! Hier ook een haakster smile

Nillis: oef wat balen dat je net op de valreep nog ziek bent geworden! Buikgriepje? Nou hopenlijk ben je wel lekker goed verzorgd.

Sleepingbeauty: wij trekken altijd lootjes via lootjestrekken.nl dus ik kreeg een mailtje dat het alweer kon. Ik hoefde alleen maar op de link te klikken en hij verstuurde dezelfde als vorig jaar, dus vandaar smile
Wat vervelend nog steeds die onzekerheid in werk. Kan me voorstellen dat je daar een beetje tureluurs van wordt.

Justme: welkom! Wat leuk dat jullie voor een kindje gaan! Ik hoop dat je afspraak snel is.

Linnie: pas in juni 2014 smile. Eerst nog even lekker sparen en juni 2013 hoop ik me met hele andere dingen bezig te houden smile
Op welke dag zit je nu met je ovulatietesten?


Ik ben vandaag lekker vrij en ga zo alvast koken voor vanavond. Mijn schoonouders komen eten omdat ik morgen jarig ben en ik ga osso bucco maken, zo heerlijk!





Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 4 nov 2012 - 23:51

Ik zit nu op dag 12.

Gezellig, wat ga je Maken? En alvast gefeliciteerd!


Laatst aangepast door Linnie1985 op ma 5 nov 2012 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa ma 5 nov 2012 - 0:02

@aardbei Dankjewel! Hoe lang zijn jullie inmiddels bezig? Dat met die eisprong testen dacht ik dus ook! dat is in ieder geval een stap in de goeie richting! Ik ga mn best doen het los te laten, hopen dat haken werkt! Er komen zoveel leuke haakwerkjes voorbij! Lijkt me super om ook zoiets te kunnen! Je had ook getest vanmorgen? Hoop dat die snel omdraait naar een positieve test! Ik duim voor je!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei ma 5 nov 2012 - 0:10


Linnie: oh nog best vroeg dus! Hoop dat ie snel positief wordt! En ik ga osso bucco maken, een kalfsstoofschotel.

Nenaa: wij zijn vanaf januari bezig. Na een paar maanden kwamen we erachter dat ik geen eisprong had dus ik zit nu aan de medicijnen om dat op te wekken. Twee weken geleden was de eerste dosis die gewerkt heeft! Nu kunnen we dus 'echt' beginnen Wink
En haken is heel leuk hoor! Heeft mij de tijd ook doorgeholpen smile
[b]
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje ma 5 nov 2012 - 0:12

@ Neena Welkom hier! Leuk dat je ook komt kletsen. Ik snap je onzekerheid wel een beetje en ik herken het ook. Wij zijn ook nog niet lang bezig en toch ben ik wat onzeker erin of het allemaal wel gaat lukken en was toch ook wel een klein beetje teleurgesteld haha dat het niet meteen raak was, ook al had ik niks anders verwacht.

@ Linnie1985 Wat rot van die ruzie! Gelukkig maakte hij het wel weer goed. Zo heel vies kan tomatenpuree toch niet zijn bij de macaroni, gebruiken wij ook wel eens. Haha mannen inderdaad af en toe Laughing

@ Stitch Balen zeg dat je niet bent aangenomen! Vooral nu er toch zo weinig werk is in die richting. Lastig dat je nu moet gaan nadenken over eventuele omscholing. Veel plezier en succes bij je vriendin, Hoop dat je het snel onder de knie krijgt.
Het was heel gezellig zaterdag met mijn ouders, de tijd vloog voorbij. Ze hadden ook een leuk cadeautje meegenomen, een soort beschermengeltje die je aan een haakje kan ophangen, heel schattig haha. Met de trap schiet het niet op, heel frustrerend, want er zitten hier veel lagen verf op de trap van vorige bewoners en dat gaat er niet zomaar af helaas, maar wat wel moet, omdat er stukken uit zijn. De vruchtbare dagen tot nu toe heel goed benut. Vandaag ook maar weer gebruik van maken, aangezien we morgen een dagje Delft doen.

@ x-justme-x Jij ook welkom hier! Fijn zeg dat je meteen een verwijsbrief hebt gekregen van de huisarts. Gelukkig hoef je niet eerst ene half jaar te wachten. Spannend allemaal!

@ Sleepingbeauty Ow wat vervelend zeg dat je niet de uren op op je werk kan maken die je zou willen maken. Misschien niet eens zo'n slecht idee om alvast wat verder te neuzen naar een andere baan. Dat thuiszitten en die onzekerheid is ook niks natuurlijk.
Wij gaan morgen een dagje naar Delft gezellig. En woensdagavond ga ik ook bij een vriendin langs voor d'r verjaardag.

@ Nillis Wat rot dat je het weekend op bed hebt gelegen en je vrije dagen in het water zijn gevallen. Nu nog maar even extra genieten dan!

@ Aardbei Jammer dat je test negatief was! Sad Veel succes met koken! Gezellig dat je schoonouders komen eten!

@ Weegschaal Fijn dat je ongesteld bent geworden en je dus ook weet wanneer je eisprong plaats gaat vinden. Very Happy

@ Boekenwurm Vervelend dat je zo'n last hebt van de Clomid. Hopelijk voel je je straks wat beter.

@ Deugniet Ik snap wel hoor dat je jaloers bent, heb het ook wel een beetje. Is ook niks mis mee. Zie ook echt veel baby's en zwangere vrouwen de laatste tijd en sommigen zijn ook echt meteen zwanger, je wilt zelf toch ook zo snel mogelijk zwanger worden he.

@ all Hier in de vruchtbare dagen. Dus ook wel goed benut tot nu toe. Gister tegen de avond flinke menstruatieachtige krampen. Zou dat met de eisprong te maken kunnen hebben? Hoop dat het dat is en niet dat ik weer volgende week alweer ongesteld ga worden net als de vorige ronde. Flink aan de trap geklust ook, valt echt tegen met de verf eraf halen met afbijtspul. Lukt het niet en valt het weer tegen vandaag, dan ga ik van de week zo'n verfbrander bij mijn ouders ophalen. Morgen gaan we een dagje naar Delft. Verheug me daar heel erg op.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum