Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 14 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty ma 12 nov 2012 - 0:36

@Stitch; Lastige keuzes zijn dat he.... Heb je thuis de mogelijkheden om als gastouder te gaan werken? Wordt dat minder betaald als kinderopvang?
Wat fijn dat je een vriendin hebt om er over te praten. Spannend allemaal voor jullie.
Fijn dat het leuk was in Duitsland. Had je die familie nog nooit ontmeot?
Klinkt als een heerlijke zondag, vind ook altijd heerlijk lekker relaxen en niks moeten! Helaas moest er afgelopen zondag gewerkt worden.

@Inge; vervelend he dat wachten.... Ik heb nog niet getest dus blijven duimen Wink

@Aardbei; fijn dat je met goede moed de nieuwe ronde in gaat. Hopelijk dat het deze keer goed resultaat heeft.
Moet je nu ook steeds weer metingen doen??

@Filoria; Succes met alle onderzoeken enz. Hopelijk zien we je hier snel weer terug.

@Nena; Ik ga vanmiddag maar een test halen in de plaats waar ik werk, of ergens tussenin. haha...
Mijn man weet het nog niet echt, heb het het weekend wel geroepen, maar hij zei er niet zoveel op. Maar ik voel me zelf ook gewoon niet echt lekker, dus wil het graag weten. Online moet je ook nog weer verzendkosten betalen.. :S
Ik heb niet echt meer geslapen. Was te wakker haha

@weegschaal; Nu dan ook maar afwachten. Hopelijk hebben jullie succes deze maand!

@all; hier nog geen nieuws. Voel me vandaag niet echt fit. Heb in huis de kamer gepoets en ik zweet me toch een potje. Ook mijn buik blijft maar rommelen... Ga straks voor het werk een test halen:silent: Want ik wil nu graag weten waar ik aan toe ben. MIjn man weet het nog niet echt, van het weekend wel geroepen. Maar hij reageerde er niet echt op. haha
Zei tegen hem volgens mij vind je het wel spannend of niet? Ja eigenlijk wel...maar je hebt steeds buikpijn, dus zal toch wel zijn dat je weer laat ongesteld wordt... Dus hoef je toch niet te testen.
Hij kan het zich niet echt goed indenken...geloof ik...

Vind het wel spannend om een test te gaan halen bij de drogist.. :S Stom he...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nenaa ma 12 nov 2012 - 0:47

@sleepingbeauty ja.. mannen... Die van mij zegt ook steeds wacht nou gewoon, het komt wel goed... Pff dan wil ik echt wel gillen! Die onzekerheid is wel in ons lichaam! We voelen van alles maar weten alsnog niet wat er gebeurt en dat voelen die mannen natuurlijk niet...
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Bericht  nillis ma 12 nov 2012 - 2:39

@ SB, spannend hoor en ik kijk altijd of ik bekenden in de drogist zie, zo niet dan ga ik altijd snel naar binnen, halen en weer naar buiten. En mannen Mad Zou ook morgen gaan testen dan weet je waar je aan toe bent.

@ Stitch, klinkt als een lekker weekend.

@ Filoria, fijn om even weer wat van je te lezen en hopelijk kun je hier snel weer actief meeschrijven.

@ Aardbei, succes deze ronde.

@ Nenaa, ik begin ook meestal rond dag 12 met testen en heb mijn ei tussen de 15 en 18 dagen. Het geeft mij ook heel veel rust.

@ Linnie, en heb je al een positieve test gehad.

@ Weegschaal, hopelijk is het gelijk weer voor jullie raak. Spannend hoor. Hier nog steeds geen ongesteldheid. Denk het weekend te gaan testen en bij een negatieve test volgende week de gyn even te bellen, dan is het bijna 10 weken na de curettage.

@ all, hier het weekend lekker gewerkt en vandaag heerlijk gezwommen met T en boodschappen gedaan. Toen T in bed lag even heerlijk hardgelopen en zometeen nog even met T wandelen. Verder geen nieuws. Nog steeds niet ongesteld. Wil het weekend een zwangerschapstest doen en als die negatief is de gyn bellen. Fijne dag nog. Hier ligt een meisje hard te huilen in bed.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nenaa ma 12 nov 2012 - 2:50

@nillis ben ergens toch nog bang dat ik te vroeg begin te testen hoor Wink hihii! maar goed, probeer alsnog wel pas op dag 12 te beginnen met testen! vorige maand was dag 17 mn eisprong, dus zal het vast niet missen. wat vreemd dat je ongesteldheid nog zo lang wegblijft, zou het dan toch wel raak zijn?! dat zou super zijn!! wel fijn dat je wel zo lekker bezig bent!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  boekenwurm83 ma 12 nov 2012 - 3:06

Hallo allemaal, ben hier een aantal dagen niet geweest en ik zie dat er weer veel is bijgeschreven dus zal proberen op iedereen te reageren.

x-justme-x: fijn dat je baarmoeder er goed uitzag! Wanneer heb je de vervolgsafspraak. Hopelijk een goede uitslag!

stitch: Wat leuk dat je bij je familie in Duitsland bent geweest. Lijkt me heel bijzonder omdat je ze nog nooit ontmoet eerder ontmoet hebt, zeker nu na het overlijden van de oma van je moeder! Lastig he die keuzes over je toekomst, zeker omdat datgene wat je het liefst doet, niet wil lukken. Al verder bezig geweest met het gastouder idee? Wat fijn dat je man nu al weet dat jullie een zoon gaan krijgen, handig zo'n manvoor een kindje 2012 - Pagina 14 1578173417

Inge: jij intussen al ongesteld geworden? Ik hoop voor je dat het niet te lang op zich laat wachten! Je wil natuurlijk zo snel mogelijk bezig en van wachten word je vaak ook zo onzeker!

Aardbei: Wat fijn je nu voorlopig lekker bezig kunt zonder al die ziekenhuisbezoeken. Dan gaat de druk er wel een beetje vanaf denk ik. Gewoon lekker bezig zonder al dat gedoe! Ik hoop dat het snel mag lukken!

Just me only me: welkom hier! Hoe ver zit je nu in je cyclus?

Deugniet: goed gebruik gemaakt van je vruchtbare dagen?Very Happy

Weegschaal: dus jij gaat nu twee spannende weken in! Het is je zo gegund! Wel goed trouwens om gewoon om de dag door te klussen, dan weet je zeker dat je niets mist!

Pien: welkom hier! Grappig je verhaal! Zou wat zijn als het meteen raak zou zijn:D Nu twee weken geduld hebben!

Nena: als je je beter voelt bij het gebruiken van ovulatietesten dan moet je dat gewoon doen. Kan het me wel voorstellen. Anders is het maar gissen wanneer je je eisprong hebt, zou ik denk ik ook niet goed tegen kunnen. Mannen zijn daar inderdaad heel anders in, maar zij voelen ook niet wat wij voelen.

SB: en en? al een test gehaald en gedaan? wel melden hier he! Zou het echt zo leuk voor je vinden. Het wordt ook wel een keer tijd nu toch dat het raak is!Very Happy

Nillis: vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Je weet nu al 10 weken niet waar je aan toe bent. Hopelijk heb je dit weekend een positieve test in handen en zo niet, dan snel een afspraak maken bij de gyn. Zo schiet het natuurlijk ook niet op.

Ik heb vanmorgen weer een echo gehad. Er was wederom niets noemenswaardigs te zien. Dus ik heb bloed laten prikken en krijg zo meteen de uitslag. Het is namelijk mogelijk dat ik ergens tussen afgelopen woensdag en vandaag een eisprong heb gehad, maar die kans is erg klein. Als de uitslag negatief is dan krijg ik later deze week nog een echo om echt defintief uit te sluiten dat de clomid aanslaat, en dan krijg ik direct ook 'prikles'. Dus dan eerst weer aan de opwekkers en dan beginnen met spuiten. Erg jammer dat het weer niet lijkt aan te slaan, maar het is niet anders. Nu eerst maar even de bloeduitslag afwachten.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  nenaa ma 12 nov 2012 - 3:29

@boekenwurm dat doe ik ook zeker! Wat vervelend dat tot zover de chlomid niet aan lijkt te slaan... Maar er is wel een kans dat je je eisprong al gehad hebt? Dat zou wel mooi zijn, dan heeft de chlomid toch zn werk gedaan!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  boekenwurm83 ma 12 nov 2012 - 3:45

nenaa schreef:@boekenwurm dat doe ik ook zeker! Wat vervelend dat tot zover de chlomid niet aan lijkt te slaan... Maar er is wel een kans dat je je eisprong al gehad hebt? Dat zou wel mooi zijn, dan heeft de chlomid toch zn werk gedaan!

Het is mogelijk, maar die kans is wel erg klein. Ik hoop er heel erg op want dit is mijn laatste kans met clomid.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  nenaa ma 12 nov 2012 - 3:52

@boekenwurm in dat geval... Duim ik me suf voor je!! Wanneer krijg je de uitslag?
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  boekenwurm83 ma 12 nov 2012 - 4:02

Voor 5 uur als het goed isvoor een kindje 2012 - Pagina 14 561177
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  nenaa ma 12 nov 2012 - 4:04

@boekenwurm spannend! Nou ik duim voor je hoor!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei ma 12 nov 2012 - 5:11

Nenaa: ja jij over 10 dagen je eisprong, ik over 11. Tenminste, de vorige keer met clomid was mijn cyclus 29 dagen, dus daar ben ik nu ook even van uit gegaan smile.

Weegschaal: is inderdaad wel handig om toch om de dag door te gaan, je weet maar nooit!

Sleepingbeauty: nee geen metingen de komende drie rondes omdat het de vorige keer heeft gewerkt. Wel fijn dus. Als ik na drie rondes niet zwanger ben of als mijn menstruatie weer uitblijft moet ik weer even contact opnemen. Is het nog gelukt een test te halen?

Boekenwurm: balen zeg!! hug bij mij had de gyn het inderdaad ook al over iets dat ik zou moeten spuiten als deze dosis niet aansloeg. Bij dat medicijn moet je wel elke ronde terug blijven komen toch? Heb je je bloeduitslag al? Ik hoop echt voor je dat het wel werkt!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  nenaa ma 12 nov 2012 - 5:31

@aardbei kunnen we beide rond dezelfde tijd zenuwachtig worden :P

@boekenwurm en al nieuws?!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  boekenwurm83 ma 12 nov 2012 - 6:18

Helaas, negatief voor een kindje 2012 - Pagina 14 1371890812
Dus volgende week nog 1 echo en dan krijg ik ook meteen prikles. Het is niet anders dus we proberen maar gewoon weer positief verder te gaan. Nu lekker thuis en ga lekker een bad nemen.
Fijne avond iedereen!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Aardbei ma 12 nov 2012 - 6:34

Boekenwurm: wat ontzettend kl*te zeg! hug ik hoop dat je volgende echo toch nog goed is en anders dat de volgende medicijnen wel werken.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  nenaa ma 12 nov 2012 - 6:48

@boekenwurm hè verdomme... Dat is ff balen... Hopen dat er in de tussentijd nog iets gaat gebeuren voor de volgende echo!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Silver ma 12 nov 2012 - 7:22

Goeie avond!
We zijn weer back in de NL. Na een super weekendje Duitsland. Morgen ga ik even uitgebreid reageren.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ShallY ma 12 nov 2012 - 7:42

@Boekenwurm: wat klote zeg..dikke knuffel voor jou!

Ik blijf mee lezen maar ik kom voorlopig niet meer reageren. Op het moment kan ik niet zo veel verdragen omtrent zwanger worden en iedereen om me heen die zwanger wordt dus ik hou me even terzijde..

Succes allemaal en hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Nana ma 12 nov 2012 - 18:50

@ iedereen - hier ben ik weer. We zijn terug uit Mexico en hebben een heerlijke vakantie gehad. Ik ben ook ongesteld geworden (16 okt) voor het eerst sinds het verwijderen van mijn spiraal. Ik heb dus nog geen idee hoelang mijn cyclus nu ik maar ik zit nu ongeveer op dag 29. Ik heb nog geen tekenen van ongesteldheid dus ik ga straks even een test halen.

@ Silver - wat lekker dat jullie samen weg geweest zijn! Wat hebben jullie allemaal gedaan?

@ Shally - wat vervelend dat je het er zwaar mee hebt! Hopelijk is het bij jou ook binnenkort raak.

@ Boekenwurm - wat jammer dat de laatste ronde Clomid geen positief resultaat had. Zie je op tegen het prikken?

@ Nena - heb je de ovulatietesten in huis? Lijkt me helemaal spannend als je weet wanneer je eisprong is. Wanneer zit je op dag 12?

@ Nillis - en heb je nog getest?

@ SB - ik ben ook benieuwd of je de test al hebt gekocht. Ik heb precies hetzelfde met testen kopen (ook met foliumzuur trouwens) voel me dan best wel gespannen op een leuke manier.

@ Weegschaal - jij op het wachtbankje dus. Mijn duimen draaien.

@ Aardbei - wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden. Hopelijk was dit de eerste en laatste keer!

@ Pien - wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Hoeveel rondes duurde het voor je zwanger was van je dochtertje?

@ Linnie - hopelijk is je cyclus gauw weer als vanouds. Lijkt me dubbel frustrerend, eerst een mk en dan ook nog lang wachten tijdens je cyclus.

@ Inge - wat leuk om je in deze pijler te zien! Hopelijk komt je menstruatie gauw op gang.

@ Justme - we moeten straks allemaal maar verhuizen want als we nu zwanger zijn is het kindje er toch echt pas in 2013 Wink

@ Stitch - wat fijn dat het bij de Duitse familie gezellig was. Woon je dichtbij Duitsland? Heerlijk zeg wandelen met dit weer en daarna aan de warme chocolademelk.

@ Filoria - wat fijn dat er duidelijkheid is over je gezondheid. Snap wel dat het moeilijk is om dan weer veilig seks te hebben. Wanneer zou de operatie zijn?

Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  nenaa ma 12 nov 2012 - 19:26

@nana ja heb de ovulatietesten in huis, die heb ik toen ik ongesteld ben geworden gelijk maar weer ingeslagen Wink vrijdag is mn 12e dag! Gelukkig alweer een beetje in zicht! Wat heerlijk dat je zo lekker weg bent geweest! Miss is het wel ergens goed voor geweest Wink Hihii
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes ma 12 nov 2012 - 20:24

Ach jeetje Boekenwurm, wat naar Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  SleepingBeauty di 13 nov 2012 - 2:09

@all om maar met de deur in huis te vallen... ik ben vanmorgen ongesteld geworden:pale:
gister was ik nog heel optimistisch voelde echt geen ongi aankomen. En vanmorgen ineens.... Pff
Wel balen was op dag 37:shock: Zo lang heb nooit gehad laatste tijd.
We vinden het heel jammer, maar dat komt nu extra omdat we misschien al een beetje hoop kregen...
Voel me ook echt niet lekker vandaag... Blegh..Baal er echt van!

Mja wat mijn man ook zegt het is niet bij iedereen in 1x raak, en wij zijn dan wel begin dit jaar 'begonnen' maar dat was meer dat we geen voorbehoudsmiddelen gebruiken, we keken nog niet zozeer naar de vruchtbare dagen.
Dat is echt sinds de zomervakantie dat we daar meer mee bezig zijn...
Mja nu wordt ik ineens heel ongeduldig...haha

Ik ga later even op iedereeen reageren.

We zijn net lekker de stad ff in geweest en wil nog ff wat mailen en de was wegwerken en dan plof ik op de bank met een boek.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nenaa di 13 nov 2012 - 2:35

@sleepingbeauty ahneeee!!! dat is even flink balen Sad pfff na zoveel dagen en geen buikpijn te hebben ga je echt ervan uit dat er wat is natuurlijk en dan ineens... pats boem... ongesteld... je mannetje heeft wel een punt natuurlijk... maarja... wij vrouwen zijn ongeduldig Wink :P lekker rustig aan doen!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Nana di 13 nov 2012 - 5:34

Hoi meiden!

Super drukke dag gehad vandaag maar gelukkig wel tijd gehad om een test te halen. Dus die heb ik net gedaan toen mijn man ook thuis was en er staat gewoon ZWANGER. Ik ben zooooo blij maar vind het ook nog erg onwerkelijk.
Helaas heb ik hier nauwelijks mee kunnen schrijven. Hopelijk volgen jullie mij gauw!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  nenaa di 13 nov 2012 - 5:46

@nana wat goed!!! Gefeliciteerd!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  L!ND@ di 13 nov 2012 - 5:48

Wauw Nana! Gefeliciteerd! Mooi snel of niet?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud