Printer wil niet printen :(
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Printer wil niet printen :(
Ik snap er niets van, nooit problemen en ineens lukt het me niet meer om te printen. Ik wil een Worddocument printen en als ik op printen klik, krijg ik een 'opslaan als' venster met de extensie .xps, terwijl ik toch echt op printen heb geklikt. Iemand enig idee wat er mis is? Van Google word ik nog niet veel wijzer.
Gast- Gast
Re: Printer wil niet printen :(
Dit gaf de mijne vanmiddag ook ineens aan.
Heb even alles afgesloten, het bestand opnieuw opgeslagen onder een andere naam en daarna deed hij het gewoon weer!
Heb even alles afgesloten, het bestand opnieuw opgeslagen onder een andere naam en daarna deed hij het gewoon weer!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, geen idee helaas, ik ben een digibeet. Maar mijn printer wil ook niet printen Dus mocht het niet lukken, dan hebben we in elk geval nog steun aan elkaar...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Heb je per ongeluk de kabel van de printer eruit getrokken?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Kan je wel andere dingen nog uitprinten? Staat de printer nog wel geinstalleerd?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Hij was nog gewoon geïnstalleerd en ik kon voor het weekend nog wel een pdf printen, maar ik heb 'm gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd en nu doet hij 't weer
Vrijdag is de deadline voor m'n afstudeerprojecten, dus een werkende printer is echt een van mijn eerste levensbehoeften deze week.
Vrijdag is de deadline voor m'n afstudeerprojecten, dus een werkende printer is echt een van mijn eerste levensbehoeften deze week.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is een goede, redelijke goedkope printer?
» Printer
» Help! Printer geeft offline aan?
» Printen vanaf SD kaart...
» Iets printen met een patroon, help
» Printer
» Help! Printer geeft offline aan?
» Printen vanaf SD kaart...
» Iets printen met een patroon, help
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: