Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

+11
Parisienne
Kat1980
PiP
PapillonRose
*Lookie*
Flemy
ekjir@M
Novalee
Susan
kletskousje
Mizzie
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Mizzie di 12 apr 2011 - 7:56

Hey!

Ik mag van een familielid luiers kopen voor de baby en nu ben ik een beetje aan het kijken waar ik dat lekker goedkoop kan doen (lekkere vrek, hahahaha) nu kan ik al die boekjes van de etos, kruidvat enz er wel op naslaan, maar ik denk dat jullie veel beter weten wat een goede deal is voor pampers of . Die aanbiedingen van 3 pakken voor 26 euro? Is dat ok?

Bedankt voor het meedenken!

X Mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  kletskousje di 12 apr 2011 - 7:57

Jumbo heeft ze nu in de actie.
3 voor 25!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Susan di 12 apr 2011 - 7:57

www.voordeelmuis.nl
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Novalee di 12 apr 2011 - 8:02

Ik zag toevallig vandaag een aanbieding (dacht bij de Etos?) voor 3 pakken pampers voor €26,50. Ligt het aan mij of had je tot een tijd geleden vaak aanbiedingen van 3 pakken voor €20,-?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:04

Je hebt ook regelmatig aanbiedingen van 3 pakken voor 20.-
Of Jumbo pakken 3 voor 30.- bij de Kruidvat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  ekjir@M di 12 apr 2011 - 8:06

Etos heeft ze ook 3 voor 25 euro

Bij de Makro hebben ze een actie 3+1 gratis maar dan moet je wel 4 megadozen kopen...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Flemy di 12 apr 2011 - 8:07

Ik koop ze nooit voor de actieprijs van drie voor 26,50, dat vind ik echt geen goeie actie. Scheelt 'maar' 3,50.

Beter vind ik de actie van 2+1 gratis, dus inderdaad drie pakken voor 20,-. Dat is ook vaak genoeg.
En anders inderdaad die jumbopakken nu bij de Kruidvat.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:08

Ho ho... Je krijgt er dan wel vaak een DVD van sesamstraat bij hoor laughcry
Doe mij ide 10.- dan maar dan vraag ik iemand wel om die dvd te downloaden haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  ekjir@M di 12 apr 2011 - 8:09

Oh ja, ik zou niet te veel luiers in maat 1 kopen. Ik heb een hele berg luiers maat 1 aan een kennis gegeven omdat ik een beetje te enthousiast was met de aanbiedingen...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Novalee di 12 apr 2011 - 8:10

Ah, okee! Ik heb me nog niet zo in de luierprijzen verdiept, daardoor wist ik niet dat 2+1 gratis ook neerkomt op €20,-. Die aanbiedingen moet ik in de toekomst dus in de gaten houden smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Flemy di 12 apr 2011 - 8:17

Tsja, al die gewone pakken zijn zeg maar een tientje.. dus dan kun je zo die aanbiedingen wel in de gaten houden Wink
Alleen de kleuren van het pak hebben niet allemaal dezelfde inhoud. Baby dry (groene pak) en Active (paars) schelen daar nogal mee vind ik. De Active heeft er altijd minder voor dezelfde prijs, alleen al daarom neem ik altijd de Baby Dry. Het is voor mij ook een raadsel wat de ene beter zou maken dan de ander..
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  *Lookie* di 12 apr 2011 - 8:18

Novalee schreef:Ah, okee! Ik heb me nog niet zo in de luierprijzen verdiept, daardoor wist ik niet dat 2+1 gratis ook neerkomt op €20,-. Die aanbiedingen moet ik in de toekomst dus in de gaten houden smile

Handig om te weten! En wat voor luiers kopen jullie? Echte Pampers of een huismerk? En hoe bevallen ze?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:20

Wij hebben nog steeds Pampers en ik vind ze erg fijn. Ik houd de acties goed in de gaten en ik krijg ook bonnen van Lekker in het Leven dus meestal kom ik dan altijd wel redelijk goed uit.

En ik spaar de zegels van de Etos.
Met een vol boekje krijg je 5.- korting op een pak van 13.95
Daar zitten er uit mijn hoofd 48 of 57 in. Aangezien zo ongeveer alles voor H bij de Etos vandaan komt heb ik veel en regelmatig mijn boekjes vol. Dus dat scheelt ook al flink!


Laatst aangepast door Hazeltje op di 12 apr 2011 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Flemy di 12 apr 2011 - 8:21

Ik koop ook altijd alleen Pampers.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  PapillonRose di 12 apr 2011 - 8:22

Ik neem ze meestal ook als het 3 voor 20 euro is. En ik heb nog veel kortingsbonnen liggen waar ik er regelmatig eentje van gebruik. Die komen neer op 10 euro korting bij aankoop van 3 pakken (dus als je de standaardpakken koopt is het ook 3 voor 20 euro).
De kortingsbonnen die ik heb zijn trouwens verschillend:
- Van de Etos (dus alleen bij Etos geldig, maar wel direct korting eraf aan de kassa)
- Van Lekker in het Leven (bij verschillende drogisten geldig en korting direct eraf aan de kassa)
- Algemene van Pampers (overal geldig aangezien je de kassabon op moet sturen naar Pampers en dan het bedrag op je rekening gestort krijt achteraf).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Novalee di 12 apr 2011 - 8:23

Lookie, even off topic, gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt super dat het jullie ook eindelijk gegund is! Mag ik vragen hoe lang het bij jullie nu geduurd heeft?

Ik heb pas 40 Etosluiers van Annie24 gekregen, dus voorlopig hoef ik de aanbiedingen nog niet in de gaten te houden smile Hoe lang doe je eigenlijk met bijvoorbeeld 40 luiers?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:24

Novalee schreef:Lookie, even off topic, gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt super dat het jullie ook eindelijk gegund is! Mag ik vragen hoe lang het bij jullie nu geduurd heeft?

Ik heb pas 40 Etosluiers van Annie24 gekregen, dus voorlopig hoef ik de aanbiedingen nog niet in de gaten te houden smile Hoe lang doe je eigenlijk met bijvoorbeeld 40 luiers?
1 week als je geluk hebt... Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:26

Hahaha. In het begin gaan ze er echt rap doorheen ja!

Ik vond de Etos luiers een ramp! Net een blok beton aan haar kont.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  PapillonRose di 12 apr 2011 - 8:28

Novalee: Met 40 luiers doe je niet lang hoor! In het begin gebruikte ik ongeveer 8 luiers per dag (bij elke voeding verschonen en als ze tussendoor gepoept had ook nog). Dus dat zou neerkomen op 5 dagen.. Kan ook iets langer natuurlijk! Maar luiers gaan hard, heel hard. En zeker in het begin. Hier gebruik ik er nu ongeveer 5 per dag (meestal bij elke voeding = 4 keer en dan nog een keer extra).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Novalee di 12 apr 2011 - 8:29

Zoiets had ik ook wel verwacht Very Happy Die kleintjes plassen en poepen wat af. Nu maar hopen dat ze ons meisje passen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  ekjir@M di 12 apr 2011 - 8:35

*Lookie* schreef:
Novalee schreef:Ah, okee! Ik heb me nog niet zo in de luierprijzen verdiept, daardoor wist ik niet dat 2+1 gratis ook neerkomt op €20,-. Die aanbiedingen moet ik in de toekomst dus in de gaten houden smile

Handig om te weten! En wat voor luiers kopen jullie? Echte Pampers of een huismerk? En hoe bevallen ze?

Als de pampers in de aanbieding zijn krijgt J. pampers en als ik geen zin heb om helemaal om te rijden naar een winkel met een aanbieding dan krijgt hij kruidvat luiers. Deze zijn iets stugger maar dat vind ik vooral voor de nachten prettiger omdat meneer als hij wakker wordt heel vrolijk met zijn beentjes begint te trappelen waardoor de inhoud van de luier zelfs aan z'n tenen zit...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:41

Hazeltje schreef:Wij hebben nog steeds Pampers en ik vind ze erg fijn. Ik houd de acties goed in de gaten en ik krijg ook bonnen van Lekker in het Leven dus meestal kom ik dan altijd wel redelijk goed uit.

En ik spaar de zegels van de Etos.
Met een vol boekje krijg je 5.- korting op een pak van 13.95
Daar zitten er uit mijn hoofd 48 of 57 in. Aangezien zo ongeveer alles voor H bij de Etos vandaan komt heb ik veel en regelmatig mijn boekjes vol. Dus dat scheelt ook al flink!

Hier doe ik precies hetzelfde. Ook heeft etos 1x per 8 tot 10 weken een pampers aanbieding van 3 halen 2 betalen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  PiP wo 13 apr 2011 - 7:57

Hazeltje schreef:Ho ho... Je krijgt er dan wel vaak een DVD van sesamstraat bij hoor laughcry
Doe mij ide 10.- dan maar dan vraag ik iemand wel om die dvd te downloaden haha.
Die het niet doet, grrr....

Ik had nog een bonnetje en had 3 pakken voor 16,50 + dvd Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Kat1980 do 14 apr 2011 - 1:51

Hazeltje schreef:Wij hebben nog steeds Pampers en ik vind ze erg fijn. Ik houd de acties goed in de gaten en ik krijg ook bonnen van Lekker in het Leven dus meestal kom ik dan altijd wel redelijk goed uit.

En ik spaar de zegels van de Etos.
Met een vol boekje krijg je 5.- korting op een pak van 13.95
Daar zitten er uit mijn hoofd 48 of 57 in. Aangezien zo ongeveer alles voor H bij de Etos vandaan komt heb ik veel en regelmatig mijn boekjes vol. Dus dat scheelt ook al flink!

Zo doe ik het dus ook! Met 2 kids in de luiers gaat het helaas wel erg snel op.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Kat1980 do 14 apr 2011 - 1:54

PiP schreef:
Hazeltje schreef:Ho ho... Je krijgt er dan wel vaak een DVD van sesamstraat bij hoor laughcry
Doe mij ide 10.- dan maar dan vraag ik iemand wel om die dvd te downloaden haha.
Die het niet doet, grrr....

Ik had nog een bonnetje en had 3 pakken voor 16,50 + dvd Laughing

Bij ons deden ze dat niet, die 10 euro korting geven bij de actie van 3 pakken voor 26,50 euro. Moest dus gewoon 20 euro betalen met mijn bon voor 10 euro korting. Gelukkig kocht ik heel veel en stond er een muts achter de kassa die per ongeluk maar 2 pakken luiers aansloeg en me dus toch 10 euro korting gaf (kwam ik thuis pas achter hoor). Uiteindelijk dus maar 10 euro voor 3 pakken luiers betaald Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum