Printer
+3
Sarah1985
Plien84
nina
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Printer
Hallo.
Ik wil graag een nieuwe printer aanschaffen. Het moet wel een goede zijn maar hoeft niet uitermate perfect te zijn. Hij moet al te duur zijn met niet al te dure cartridges.
Ik wil heel graag met wifi-verbinding. Heb je dan helemaal geen snoertjes meer nodig (behalve stroom dan)
Heeft iemand een tip welke printer goed is?
Ik wil graag een nieuwe printer aanschaffen. Het moet wel een goede zijn maar hoeft niet uitermate perfect te zijn. Hij moet al te duur zijn met niet al te dure cartridges.
Ik wil heel graag met wifi-verbinding. Heb je dan helemaal geen snoertjes meer nodig (behalve stroom dan)
Heeft iemand een tip welke printer goed is?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Printer
Wij hebben er een van HP waarmee je kan printen, scannen en kopiëren. Deze was voor een jaar of 1,5 terug €90,00 geloof ik. Prima ding!
Gast- Gast
Yoyo schreef:Wij hebben er een van HP waarmee je kan printen, scannen en kopiëren. Deze was voor een jaar of 1,5 terug €90,00 geloof ik. Prima ding!
Wij ook een HP(c309) met wifi bluetooth enzo, erg tevreden. Cartridges zijn per kleur te vervangen, ook een voordeel. Volgens mij was die van ons een jaar geleden ongeveer 120 euro
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
canon all in one printer ideaal ding. WIj hadden daarvoor een HP en die viel ons tegen. Nu printen wij ook heel veel
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Bcc had toevallig een aanbieding van een hp all in one printer voor 60 euro, en nu gratis verzenden. Die krijgen wij morgen thuisbezorgd!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Yoyo schreef:Wij hebben er een van HP waarmee je kan printen, scannen en kopiëren. Deze was voor een jaar of 1,5 terug €90,00 geloof ik. Prima ding!
Zoiets hebben wij ook, al vind ik de cartridges nog veels te duur!
@TO, wat moet de printer kunnen? Als je geen kleur hoeft te printen, is een laserprinter misschien iets? Die heb je tegenwoordig al voor 50 euro.
Gast- Gast
cartridgers zijn goedkoop te bestellen op www.123ink.nl (of inkt weet het nie meer)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Moet wel kleur kunnen printen.Oreo schreef:
@TO, wat moet de printer kunnen? Als je geen kleur hoeft te printen, is een laserprinter misschien iets? Die heb je tegenwoordig al voor 50 euro.
Ik zoek iets wat goed is qua prijs-kwaliteit verhouding. En dat draadloos kan printen vanaf mijn laptop. (dat kan toch?)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Als je laptop Wifi heeft wel ja
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb 2 weken geleden de HP photosmart 5510 gekocht. Die was 90 euro. En als je dan een oude printer terugstuurd (achteraf) dan krijg je 20 euro terug.
Kan dus kleur printen, scannen en kopieren. Deze is draadloos en ik kan zelfs ook vanaf mijn telefoon een foto afdrukken.
Ik heb 'm pas net maar ben er erg blij mee
Kan dus kleur printen, scannen en kopieren. Deze is draadloos en ik kan zelfs ook vanaf mijn telefoon een foto afdrukken.
Ik heb 'm pas net maar ben er erg blij mee
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
nina schreef:Hallo.
Hij moet al te duur zijn met niet al te dure cartridges.
hahahhaha
maar even serieus ; met deze info kun je nog niet echt geholpen worden. Er zit verschil in printers - wil je een printer die voornamelijk documenten print, ga dan voor een laserprinter. Wel zo makkelijk. Wil je een printer die voornamelijk goed is voor foto's, ga dan voor inktjet.
Er van uitgaande dat je nu dus al voor inktjet heb gekozen en foto's dus belangrijk zijn, raad ik je de canon serie aan.
Het is heel moeilijk om met deze info te bepalen welk model bij je zou passen. Ik zelf zou kiezen voor een printer met zo veel mogelijk verschillende inktpatronen, omdat ik veel print en het op lange termijn goedkoper is. Maar als je vrijwel nooit print kun je net zo goed een printer nemen die alle kleuren in 1 cartridge heeft zitten.
Wifi zit op veel printers tegenwoordig.
Gast- Gast
jeeej eindelijk eens een topic in mijn straatje (werk bij een webwinkel voor inkcartridges)
Maar hier lees ik veel mensen die een HP hebben zelf adviseren wij dit niet aan onze klanten, dit doordat de cartridges nog ontzettend duur zijn. HP heeft op veel cartridges octrooien zitten waardoor ze niet gekopieerd mogen worden en dus worden ze helemaal gerecycled en daarom zijn ze zo duur. Epson adviseren wij ook niet doordat deze de onze branche tegen wil gaan (compatibele cartridges) daardoor zijn er een hele hoop printers die de namaak cartridges niet herkennen en dan ben je alsnog aangewezen op de dure cartridges van Epson zelf
Wat wij onze klanten adviseren zijn Brother of Canon printers. Deze zijn misschien iets duurder in aanschaf maar de cartridges hiervoor zijn niet duur. Bij ons betaal je voor brother gemiddeld 12,50 per set en voor canon 15-17.50 per set. Wel adviseren wij onze klanten om van tevoren even op onze website te kijken als ze een printer gezien hebben of we er cartridges voor hebben. Dit doordat Canon op een aantal cartridges ook een octrooi heeft zitten waardoor deze niet nagemaakt mogen worden.
Mocht je meer info nodig hebben kan je me altijd PMen
Maar hier lees ik veel mensen die een HP hebben zelf adviseren wij dit niet aan onze klanten, dit doordat de cartridges nog ontzettend duur zijn. HP heeft op veel cartridges octrooien zitten waardoor ze niet gekopieerd mogen worden en dus worden ze helemaal gerecycled en daarom zijn ze zo duur. Epson adviseren wij ook niet doordat deze de onze branche tegen wil gaan (compatibele cartridges) daardoor zijn er een hele hoop printers die de namaak cartridges niet herkennen en dan ben je alsnog aangewezen op de dure cartridges van Epson zelf
Wat wij onze klanten adviseren zijn Brother of Canon printers. Deze zijn misschien iets duurder in aanschaf maar de cartridges hiervoor zijn niet duur. Bij ons betaal je voor brother gemiddeld 12,50 per set en voor canon 15-17.50 per set. Wel adviseren wij onze klanten om van tevoren even op onze website te kijken als ze een printer gezien hebben of we er cartridges voor hebben. Dit doordat Canon op een aantal cartridges ook een octrooi heeft zitten waardoor deze niet nagemaakt mogen worden.
Mocht je meer info nodig hebben kan je me altijd PMen
Gast- Gast
Wij hebben zaterdag nog een small in one van Epson gekocht. Ook met wifi verbinding.
Hebben hem alleen nog niet gebruikt.
Maar dat moet wel een goede zijn.
En de printer heeft verschillende kleuren cartridges.
Was 41 euro!
(we hadden eigenlijk gewoon nieuw inkt nodig maar hebben een nieuwe gekocht omdat daar dan weer nieuwe inkt bij zit hihi, en onze printer was toch al wat jaren oud)
Hebben hem alleen nog niet gebruikt.
Maar dat moet wel een goede zijn.
En de printer heeft verschillende kleuren cartridges.
Was 41 euro!
(we hadden eigenlijk gewoon nieuw inkt nodig maar hebben een nieuwe gekocht omdat daar dan weer nieuwe inkt bij zit hihi, en onze printer was toch al wat jaren oud)
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Printer geeft offline aan?
» Printer wil niet printen :(
» Wat is een goede, redelijke goedkope printer?
» Printer wil niet printen :(
» Wat is een goede, redelijke goedkope printer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: