nav sex tijdens zwangerschap...
+27
Mama Titty
Paper Crown
Coco
kwak
bolus26
Jezzie
Happydobby
Amber-
Slakje
Puggle
hellowkitty
Muppetje
Tania
Pompoen
Viva
Susan
Floor
Caroow
strawberry
Highway
Novalee
Parisienne
L!ND@
Parel
Linda
xxjojootjexx
Printje
31 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: nav sex tijdens zwangerschap...
Printje schreef:тыквашка schreef:Ik was eerst de hele dag door zo misselijk dat ik geen zin had, nu begin ik wel weer zin te krijgen (maar ook bekkenklachten), ik heb mijn man al een paar keer gehint dat het wel weer kon enzo. Maar het lijkt wel of ie nu in de uitstand staat ofzo want er gebeurt helemaal niks... Denk dat ik er dit weekend maar eens werk van ga maken...
Hieeeeerrrrrkomen jij! Wraaaauw!
whahahaha weet je wat werkt...chipjes eten;)
Eh, nu moet je me even wat uitleggen geloof ik .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ongeveer gelijk, misschien iets minder, al durfde ik in het begin niet. Wel tot op het eind seks gehad, vraag me nog steeds af of daarom de bevalling s nachts begon, geloof daar eigenlijk niet zo in namelijk...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
тыквашка schreef:Printje schreef:тыквашка schreef:Ik was eerst de hele dag door zo misselijk dat ik geen zin had, nu begin ik wel weer zin te krijgen (maar ook bekkenklachten), ik heb mijn man al een paar keer gehint dat het wel weer kon enzo. Maar het lijkt wel of ie nu in de uitstand staat ofzo want er gebeurt helemaal niks... Denk dat ik er dit weekend maar eens werk van ga maken...
Hieeeeerrrrrkomen jij! Wraaaauw!
whahahaha weet je wat werkt...chipjes eten;)
Eh, nu moet je me even wat uitleggen geloof ik .
Zie ander topic.. (kom ff niet op de naam) volgens mij mijn eigen topic en in het discussie topic over dat facebook vs forum
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ah, ja ik had je wel met de chips gezien maar die link...die had ik zo gauw even gemist. Hier inderdaad al tijden geen chips in huis gehad. Maar 'Cheese-Union' moet ik dus hebben?
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Ah, ja ik had je wel met de chips gezien maar die link...die had ik zo gauw even gemist. Hier inderdaad al tijden geen chips in huis gehad. Maar 'Cheese-Union' moet ik dus hebben?
hahaha jep....je man weet niet wat hem dan overkomt
Printje- Lady Post-a-lot
Nee inderdaad...
Wacht ik heb een beter idee, ik heb die chips niet echt nodig geloof ik, maar misschien kan ik ze aan mijn man voeren?
En dan hopen dat ik niet misselijk word van zijn adem
Wacht ik heb een beter idee, ik heb die chips niet echt nodig geloof ik, maar misschien kan ik ze aan mijn man voeren?
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Nee inderdaad...
hahahahaha das misschien een beter idee..
Printje- Lady Post-a-lot
Minder en vooral de laatste maand bijna helemaal niet.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Wel minder, zo 1 keer in de 2 weken denk ik. Vonden dat prima. Tot een week of 36 ongeveer.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@hellowkitty, je ticker doet het niet! Je kunt beter alleen de link zelf in je onderschrift plakken (als plaatje), dan doet ie het bij iedereen.
Dus zo:
edit: eh...nou doet ie het dus dan zie je nog de code niet...
Dus zo:
edit: eh...nou doet ie het dus dan zie je nog de code niet...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Meer, maar ik was vaak te tam. Behalve tegen het einde, maar toen wilde ik Louise er gewoon euh, uitneuken. (Klinkt nogal degoutant haha).
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Hier was het echt niets. Ik durfde niet mede door de miskramen ook was mijn libido echt 0!
We hebben de gehele 9 maanden maar 1 keer sex gehad, toen ik 39 weken zwanger was.
We hebben de gehele 9 maanden maar 1 keer sex gehad, toen ik 39 weken zwanger was.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Hier was het echt niets. Ik durfde niet mede door de miskramen ook was mijn libido echt 0!
Dat was zeker een soort wanhopige poging m er eerder uit te krijgen?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Hier was het echt niets. Ik durfde niet mede door de miskramen ook was mijn libido echt 0!
Hahaha.. ehm..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
[quote="amber22"]
Hahaha.. [quote]
Mooi, dat werkt dan dus niet, dan was het bij mij toeval t was bij mij ook niet de intentie overigens, ik was nog niet klaar om te bevallen, moest nog strijken en stofzuigen
Muppetje schreef:amber22 schreef:Hier was het echt niets. Ik durfde niet mede door de miskramen ook was mijn libido echt 0!
Hahaha.. [quote]
Mooi, dat werkt dan dus niet, dan was het bij mij toeval t was bij mij ook niet de intentie overigens, ik was nog niet klaar om te bevallen, moest nog strijken en stofzuigen
Muppetje- Ratel
Gewoon tot het einde sex gehad, zonder de hormonen van de pil wilde ik gewoon vaker.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Meer en ook gewoon tot het einde.
Mijn buik zat ook niet echt in de weg.
Mijn buik zat ook niet echt in de weg.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik wel maar man wat minder. We doen t nog wel maar.lagere frequentie en op mijn initiatief.nu heb ik vanaf week 16 ook al bekkeninstabiteit dus vaak pijn. Hierdoor "durft" hij ook minder goed. En nu voelt hij de baby zodra hij zn hand op mn buik legt ,superleuk maarn dat is voir hem ook wel een libidokiller (
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
sex?!? wat is dat?!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Volgens mij was het toen niet anders als voor de zwangerschap. We hebben tot op de avond voor de bevalling vrijwel dagelijks seks gehad. Mijn buik was echt wel enorm maar daar hebben we gek genoeg echt geen last van gehad. Ik voelde me gelukkig geen zeekoe.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Als 't aan mij ligt elke dag, de hele dag.. Maar man vindt 't eng.. De baby beweegt en hij is bang dat hij de baby raakt.. En hij zei dat ie zo'n buik toch niet zo opwindend vindt. Groot gelijk, het is dat 't nodig is voor de baby maar ik vind 't ook maar niets.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bij L. en R. minder. Hier ook eerst heel erg minder gehad, maar opeens week of 5-6 geleden is het extreem omgeslagen.
Mijn man hoor je niet klagen hihi.
Vind qua standjes soms wel zoeken, want ook met mijn bekkeninstabiliteit doet soms behoorlijk pijn.
Mijn man hoor je niet klagen hihi.
Vind qua standjes soms wel zoeken, want ook met mijn bekkeninstabiliteit doet soms behoorlijk pijn.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Tijdens de zwangerschap hebben we het niet zo heel vaak gedaan, maar mijn libido was ( zeker de laatste weken!) wel veeel hoger. We deden het eigenlijk niet zo vaak, omdat ik bij het klaarkomen , D. altijd voelde trappen haha Vond dat best een naar idee haha !
En ik voelde me trouwens ook niet bepaald sexy en was wat minder ...uhh lenig zeg maar
En ik voelde me trouwens ook niet bepaald sexy en was wat minder ...uhh lenig zeg maar
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Met 8 weken werd ik zo misselijk, dat duurde tot de 18e week. In die periode was ik veel te ziek om aan seks te denken, laat staan doen. En toen de misselijkheid minder werd, was ik al zo gigantisch dat ik daarom al niet meer wilde/kon. Ook voelde ik toen de baby's al en dat vonden we allebei niks. Dus eigenlijk vanaf 8 weken de hele zwangerschap geen seks gehad.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat wel en niet tijdens zwangerschap?
» At jij meer tijdens je zwangerschap?
» Migraine tijdens de zwangerschap
» menstruatiepijn tijdens zwangerschap?
» Eten tijdens de zwangerschap
» At jij meer tijdens je zwangerschap?
» Migraine tijdens de zwangerschap
» menstruatiepijn tijdens zwangerschap?
» Eten tijdens de zwangerschap