Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav sex tijdens zwangerschap...

+27
Mama Titty
Paper Crown
Coco
kwak
bolus26
Jezzie
Happydobby
Amber-
Slakje
Puggle
hellowkitty
Muppetje
Tania
Pompoen
Viva
Susan
Floor
Caroow
strawberry
Highway
Novalee
Parisienne
L!ND@
Parel
Linda
xxjojootjexx
Printje
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

nav  sex tijdens zwangerschap... - Pagina 2 Empty Re: nav sex tijdens zwangerschap...

Bericht  Pompoen vr 19 okt 2012 - 9:50

Printje schreef:
тыквашка schreef:Ik was eerst de hele dag door zo misselijk dat ik geen zin had, nu begin ik wel weer zin te krijgen (maar ook bekkenklachten), ik heb mijn man al een paar keer gehint dat het wel weer kon enzo. Maar het lijkt wel of ie nu in de uitstand staat ofzo want er gebeurt helemaal niks... Denk dat ik er dit weekend maar eens werk van ga maken...

Hieeeeerrrrrkomen jij! Wraaaauw!

whahahaha weet je wat werkt...chipjes eten;)

Eh, nu moet je me even wat uitleggen geloof ik nerd.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav  sex tijdens zwangerschap... - Pagina 2 Empty Re: nav sex tijdens zwangerschap...

Bericht  Muppetje vr 19 okt 2012 - 9:51

Ongeveer gelijk, misschien iets minder, al durfde ik in het begin niet. Wel tot op het eind seks gehad, vraag me nog steeds af of daarom de bevalling s nachts begon, geloof daar eigenlijk niet zo in namelijk...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Printje vr 19 okt 2012 - 9:51

тыквашка schreef:
Printje schreef:
тыквашка schreef:Ik was eerst de hele dag door zo misselijk dat ik geen zin had, nu begin ik wel weer zin te krijgen (maar ook bekkenklachten), ik heb mijn man al een paar keer gehint dat het wel weer kon enzo. Maar het lijkt wel of ie nu in de uitstand staat ofzo want er gebeurt helemaal niks... Denk dat ik er dit weekend maar eens werk van ga maken...

Hieeeeerrrrrkomen jij! Wraaaauw!

whahahaha weet je wat werkt...chipjes eten;)

Eh, nu moet je me even wat uitleggen geloof ik nerd.

Zie ander topic.. (kom ff niet op de naam) volgens mij mijn eigen topic en in het discussie topic over dat facebook vs forum
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pompoen vr 19 okt 2012 - 10:00

Ah, ja ik had je wel met de chips gezien maar die link...die had ik zo gauw even gemist. Hier inderdaad al tijden geen chips in huis gehad. Maar 'Cheese-Union' moet ik dus hebben? Wink
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje vr 19 okt 2012 - 10:01

тыквашка schreef:Ah, ja ik had je wel met de chips gezien maar die link...die had ik zo gauw even gemist. Hier inderdaad al tijden geen chips in huis gehad. Maar 'Cheese-Union' moet ik dus hebben? Wink

hahaha jep....je man weet niet wat hem dan overkomt :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen vr 19 okt 2012 - 10:03

Nee inderdaad... No

Wacht ik heb een beter idee, ik heb die chips niet echt nodig geloof ik, maar misschien kan ik ze aan mijn man voeren? angel

En dan hopen dat ik niet misselijk word van zijn adem
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje vr 19 okt 2012 - 10:05

тыквашка schreef:Nee inderdaad... No

Wacht ik heb een beter idee, ik heb die chips niet echt nodig geloof ik, maar misschien kan ik ze aan mijn man voeren? angel

En dan hopen dat ik niet misselijk word van zijn adem

hahahahaha das misschien een beter idee..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  hellowkitty vr 19 okt 2012 - 10:17

Minder en vooral de laatste maand bijna helemaal niet.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Puggle vr 19 okt 2012 - 10:17

Wel minder, zo 1 keer in de 2 weken denk ik. Vonden dat prima. Tot een week of 36 ongeveer.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Pompoen vr 19 okt 2012 - 10:18

@hellowkitty, je ticker doet het niet! Je kunt beter alleen de link zelf in je onderschrift plakken (als plaatje), dan doet ie het bij iedereen.

Dus zo:

nav  sex tijdens zwangerschap... - Pagina 2 NZBWp2

edit: eh...nou doet ie het dus dan zie je nog de code niet...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Slakje vr 19 okt 2012 - 10:22

Meer, maar ik was vaak te tam. Behalve tegen het einde, maar toen wilde ik Louise er gewoon euh, uitneuken. (Klinkt nogal degoutant haha).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Amber- vr 19 okt 2012 - 10:28

Hier was het echt niets. Ik durfde niet mede door de miskramen ook was mijn libido echt 0!
We hebben de gehele 9 maanden maar 1 keer sex gehad, toen ik 39 weken zwanger was.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje vr 19 okt 2012 - 10:34

amber22 schreef:Hier was het echt niets. Ik durfde niet mede door de miskramen ook was mijn libido echt 0!
We hebben de gehele 9 maanden maar 1 keer sex gehad, toen ik 39 weken zwanger was.

Dat was zeker een soort wanhopige poging m er eerder uit te krijgen? Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 19 okt 2012 - 10:50

Muppetje schreef:
amber22 schreef:Hier was het echt niets. Ik durfde niet mede door de miskramen ook was mijn libido echt 0!

Hahaha.. ehm.. Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje vr 19 okt 2012 - 10:56

[quote="amber22"]
Muppetje schreef:

Hahaha.. Very Happy [quote]
Mooi, dat werkt dan dus niet, dan was het bij mij toeval Wink t was bij mij ook niet de intentie overigens, ik was nog niet klaar om te bevallen, moest nog strijken en stofzuigen angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby vr 19 okt 2012 - 12:07

Gewoon tot het einde sex gehad, zonder de hormonen van de pil wilde ik gewoon vaker.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jezzie vr 19 okt 2012 - 17:03

Meer en ook gewoon tot het einde.
Mijn buik zat ook niet echt in de weg.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  bolus26 vr 19 okt 2012 - 17:10

Ik wel maar man wat minder. We doen t nog wel maar.lagere frequentie en op mijn initiatief.nu heb ik vanaf week 16 ook al bekkeninstabiteit dus vaak pijn. Hierdoor "durft" hij ook minder goed. En nu voelt hij de baby zodra hij zn hand op mn buik legt ,superleuk maarn dat is voir hem ook wel een libidokiller (
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  kwak vr 19 okt 2012 - 21:25

sex?!? wat is dat?!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Coco vr 19 okt 2012 - 21:30

Volgens mij was het toen niet anders als voor de zwangerschap. We hebben tot op de avond voor de bevalling vrijwel dagelijks seks gehad. Mijn buik was echt wel enorm maar daar hebben we gek genoeg echt geen last van gehad. Ik voelde me gelukkig geen zeekoe.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Paper Crown vr 19 okt 2012 - 21:40

Als 't aan mij ligt elke dag, de hele dag.. Maar man vindt 't eng.. De baby beweegt en hij is bang dat hij de baby raakt.. En hij zei dat ie zo'n buik toch niet zo opwindend vindt. Groot gelijk, het is dat 't nodig is voor de baby maar ik vind 't ook maar niets.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Mama Titty vr 19 okt 2012 - 22:10

Bij L. en R. minder. Hier ook eerst heel erg minder gehad, maar opeens week of 5-6 geleden is het extreem omgeslagen.
Mijn man hoor je niet klagen hihi.
Vind qua standjes soms wel zoeken, want ook met mijn bekkeninstabiliteit doet soms behoorlijk pijn.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  SarahKey za 20 okt 2012 - 6:17

Minder helaas. Kwam gelukkig weer helemaal goed na de bevalling Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Star007 za 20 okt 2012 - 11:18

Tijdens de zwangerschap hebben we het niet zo heel vaak gedaan, maar mijn libido was ( zeker de laatste weken!) wel veeel hoger. We deden het eigenlijk niet zo vaak, omdat ik bij het klaarkomen , D. altijd voelde trappen haha Embarassed Vond dat best een naar idee haha !

En ik voelde me trouwens ook niet bepaald sexy Rolling Eyes en was wat minder ...uhh lenig zeg maar nav  sex tijdens zwangerschap... - Pagina 2 394967
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 20:00

Met 8 weken werd ik zo misselijk, dat duurde tot de 18e week. In die periode was ik veel te ziek om aan seks te denken, laat staan doen. En toen de misselijkheid minder werd, was ik al zo gigantisch dat ik daarom al niet meer wilde/kon. Ook voelde ik toen de baby's al en dat vonden we allebei niks. Dus eigenlijk vanaf 8 weken de hele zwangerschap geen seks gehad.

Gast
Gast

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: