Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

+2
Lady1984
Catwoman79
6 plaatsers

Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  Catwoman79 ma 6 aug 2012 - 21:56

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe telefoon met abonnement.
Nu kwam ik op de site van "hollands nieuwe".
Voor mij een onbekende provider, maar is iemand anders hiermee bekend ??

https://www.gsmwijzer.nl/acties/93?&gsm_bundle_id=1657&gsm_plan_id=276&product_id=8765
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 22:10

Mijn moeder heeft het en is er tevreden over. Zij heeft een abonnement van 5 euro (geloof ik), maar ik weet niet precies wat het inhoud en hoe het werkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  Lady1984 ma 6 aug 2012 - 22:18

Ja, ik heb een abonnement. Sim-only. Alles wat je buiten de 'bundel' belt is voor dezelfde lage prijs als normaal. Je kan ervoor kiezen om automatisch op te waarderen als je dreigt buiten de bundel te bellen. Maar dat doe ik nooit.

Net zoiets als prepaid maar dan goedkoper. Werkt op het netwerk van Vodafone. Ik gebruik geen internet, dus daar kan ik je niks over vertellen.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  ellibre ma 6 aug 2012 - 22:25

Heb ik een hele tijd gehad. Netwerk was prima, prijs ook, alleen heb ik wel een hoop problemen met ze gehad. Diensten die ineens geblokkeerd werden, slechte bereikbaarheid van de klantenservice, dat soort dingen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  Catwoman79 ma 6 aug 2012 - 23:50

als ik een nieuw sim-only abonnement bij vodafone bestel kost me dat 15a16 euro.
En voor datzelfde geld heb ik er hier een telefoon bij.
Alleen doordat ik ze niet 'ken' was ik wel benieuwd, zal ook nog eens googlen wat daar recensies zijn.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  Annemie di 7 aug 2012 - 8:16

Hollandse nieuwe is van Vodafone, dus lijkt me wel gewoon goed.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  ellibre di 7 aug 2012 - 8:23

Annemie schreef:Hollandse nieuwe is van Vodafone, dus lijkt me wel gewoon goed.
Het netwerk is goed, de service is vrij slecht is mijn ervaring. Ik ben overgestapt naar Vodafone zelf omdat er altijd wel iets was met Hollands Nieuwe.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  Zwerver vr 17 aug 2012 - 22:36

Mijn broer was er ook totaal niet over te spreken. Inderdaad slechte klantenserive maar ook zijn bereik is bagger. Als zijn minuten op zijn kan hij ook niet meer bellen..heel raar! Of hoort dat zo
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  Roxi3 vr 17 aug 2012 - 23:36

Mijn zusje en moeder zitten bij deze provider. Bij mijn zusje is een keer zonder notificatie 3g aangegaan. Zij kreeg een maand later dus een rekening van 200 + euro. Dit is wel opgelost maar daar heb ik ontzettend veel moeite voor moeten doen. Ik heb verschillende keren de klantenservice gesproken en de service is heel slecht. Daarnaast is het inderdaad zo dat als je beltegoed op is, je niet meer kunt bellen. Dit lijkt heel handig maar mijn zusje is voor haar stage in Frankrijk en kan nu haar beltegoed op is ook niet meer gebeld worden. Verder zijn de prijzen wel heel laag en over het bereik hebben zij ook niets te klagen dus het is een keuze die je maakt.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  Catwoman79 vr 24 aug 2012 - 20:16

ik geloof dat ik maar een andere aanbieding zoek als ik jullie reacties zo lees.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met provider "hollands nieuwe" Empty Re: iemand bekend met provider "hollands nieuwe"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum