Forum vs Facebook
+42
xxjojootjexx
Linda
liesje
Pompoen
Annie24
Ellebel
Steep
studiebol
CCC
Highway
PapillonRose
L!ND@
Stuiterbal
Pien
Liadan
joyce0606
Amber-
sanne-84
Sam
Flower_L
Kat1980
LDJ
Clapperdie
RYW
Lejow
Luthien
Urban Naked
maiadebij
Viva
Printje
Parel
Jasmine
PiP
Susan
Happydobby
Marin
Jade
Tsjip
Parisienne
Muppetje
Rush
Snoes
46 plaatsers
Pagina 8 van 12
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Re: Forum vs Facebook
wat ik overigens destijds ook een rare actie vond, is toen in het budget topic...discussie tussen anniej en parel. En dat Anniej dan vervolgens op haar FB haar frustraties uit mbt dat onderwerp en het heeft over iets als 'k*tmensen' (ok...ik ben eerlijk, die term staat mij bij...kan zijn dat ik mij vergis!).
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Annie24 schreef:Viva schreef:Welke groep, annie24?
Jullie hebben het over een groep die ik niet ken, word ik nieuwsgierig van!
De groep (forum) meiden die geen 'vrienden' meer is met Anniej
Je moet wel opletten
Oh! Ik dacht dat je die theekransgroep bedoelde!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
RYW schreef:Lejow, als ik nog een keertje zwanger word en een baby krijg, wil jij het dan op het forum zetten?
Wel even duidelijk zeggen wat wel en niet mag dan he...gewicht/naam/foto..anders heeft ze het dadelijk weer gedaan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Parisienne schreef:Dat gaat snel.. ze wordt langzaamaan geëlimineerd.Deugniet schreef:Zo zo dadelijk houdt ze helemaal geen 'vrienden' meer over op haar FB
Ik zag 10 minuten geleden nog dat ze iemand uit dit topic in haar lijst had staan en nu niet meer
Nou het was juist andersom want jij was het
Gast- Gast
Lejow schreef:Maar mag ik dan, oprecht, vragen, waarom jullie het erg vinden als er iets hier geplaatst wordt, wat ook op FB staat?
Zoals bijv een ziekenhuisopname of een geboorte?
Kijk, iets wat hier staat, op een FB plaatsen, vind ik een ander verhaal. Hier plaats je dingen toch redelijk 'anoniem'.
Maar ik vraag me echt serieus af, waarom jullie dat erg vinden.
Omdat ik het op facebook plaats voor mijn 'vrienden', dat zijn de enigen die het kunnen lezen. Op het forum is het openbaar, ook al is het misschien anoniem, iedereen kan het achterhalen en niet iedereen is zo anoniem op het forum! Ik wil graag zelf in de hand hebben wat er geplaats word en waar. Als ik het op facebook zet kan ik het ook weer weghalen. Als ik het zelf op het forum zet kan ik er in editten. Kortom ik heb het zelf in de hand. Als jij het op het forum zet, dan heb ik dat zelf niet in de hand. Bovendien had ik misschien zelf wel mijn verhaal willen vertellen. Bij een ziekenhuisopname om het kwijt te kunnen en bij een geboorte om zelf met het nieuws te komen. Bovendien, en om die reden was ik ook anoniem terwijl ik postte over mijn zwangerschap, 'ken' ik héél veel forummers, straks krijg ik in één keer allemaal berichten via whatsapp oid omdat ze hier iets lezen wat ik nog helemaal niet aan iedereen wilde vertellen gewoonweg omdat ik daar zelf nog niet aan toe was.
Met andere woorden, jij, of een ander, kunnen niet voor mij bepalen wat ik hier wil hebben staan, zelfs niet als ik het al op facebook heb gezet. Het is 'mijn' informatie en daar wil ik zelf graag de controle over hebben.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Parisienne schreef:Echt, die beschuldigingen.. trek ze terug hoor. Zoveel mensen hebben met jou meegeleefd de afgelopen weken/maanden. Vind je dit nu echt terecht?
ben ik het mee-eens. en volgens mij accepteer je zelf die personen op je fb. dan had je er beter over nadenken en niet nu het allemaal gebeurd is onredelijk doen.
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Flower_L schreef:wat ik overigens destijds ook een rare actie vond, is toen in het budget topic...discussie tussen anniej en parel. En dat Anniej dan vervolgens op haar FB haar frustraties uit mbt dat onderwerp en het heeft over iets als 'k*tmensen' (ok...ik ben eerlijk, die term staat mij bij...kan zijn dat ik mij vergis!).
Kijk! Dat soort dingen mis ik dan weer!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Flower_L schreef:wat ik overigens destijds ook een rare actie vond, is toen in het budget topic...discussie tussen anniej en parel. En dat Anniej dan vervolgens op haar FB haar frustraties uit mbt dat onderwerp en het heeft over iets als 'k*tmensen' (ok...ik ben eerlijk, die term staat mij bij...kan zijn dat ik mij vergis!).
ik sinds kort ook
Flower_L- Ratel
RYW schreef:Lejow, als ik nog een keertje zwanger word en een baby krijg, wil jij het dan op het forum zetten?
Aahh jaaa toeeeeeeeeeeeee
Wel inderdaad met juiste info graag..
Niet dat het een meisje is, en ik zeg dat het een jongetje is ofzo.
Pompoen, zelfde dus als wat Studie zegt.
Daar hebben jullie een goed punt in.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Flower_L schreef:Parel schreef:Flower_L schreef:wat ik overigens destijds ook een rare actie vond, is toen in het budget topic...discussie tussen anniej en parel. En dat Anniej dan vervolgens op haar FB haar frustraties uit mbt dat onderwerp en het heeft over iets als 'k*tmensen' (ok...ik ben eerlijk, die term staat mij bij...kan zijn dat ik mij vergis!).
ik sinds kort ook
Ik vind dat trouwens wel triest (nog niet eens dat het over mij gaat, dat had ik in het topic zelf ook al gemerkt dat ze me niet zo aardig vond), dan laat je jezelf wel echt kennen en dan weet je eigenlijk dat het niet helemaal in de haak is als je er zo over praat.
Parel- Ratel
Smikkell schreef:Je weet zelf of jij je mails met Zusje hebt gedeeld of niet....Luce schreef:Smikkell schreef:Sja, als ik alles online moet gooien wat ik via via over jou hoor...Luce schreef:Ik hoorde juist via via dat Anniej juist alles op FB gooide wat ze maar bedenken kon. Maar ik heb geen idee of dat waar is hoor, volgens mij had ik haar niet op FB.
Ik vind wel dat je te ver gaat Anniej, doe ff normaal zeg.
Joh, anders pm je me een keer. Die pm die je al 1000 keer beloofd hebt en nooit komt.
Ja, lekker makkelijk toch zo? Pm me maar gewoon (terug, aangezien ik je al eens gepmt heb) wat je beloofd hebt. En anders neem ik je helemaal niet meer serieus (niet dat ik dat nog deed).
Gast- Gast
Ahhh! Ja klopt! Mooi he?!Deugniet schreef:Parisienne schreef:Dat gaat snel.. ze wordt langzaamaan geëlimineerd.Deugniet schreef:Zo zo dadelijk houdt ze helemaal geen 'vrienden' meer over op haar FB
Ik zag 10 minuten geleden nog dat ze iemand uit dit topic in haar lijst had staan en nu niet meer
Voor de tweede keer alweer deze maand. Ik had haar laatst weer toegevoegd, was me van geen kwaad bewust, dacht dat er misschien iets fout was gegaan of dat ik per ongeluk haar had verwijderd. Niet dus..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Allemachtig Anniej, ga in vredesnaam van je kraamweek genieten ipv al die onzin hier te plaatsen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
naja, ik vind het gewoon raar. Nu geeft Anniej indruk dat ze niet wil dat dingen tussen forum en FB uitgewisseld worden...maar dan moet je ook niet zelf iets op FB zetten, wat betrekking heeft op het forum.
en het is idd wel erg laten kennen. Heb sowieso niets met dat soort vage statussen op FB, maar dat is andere discussie die al in de algemeen pijler loopt
en het is idd wel erg laten kennen. Heb sowieso niets met dat soort vage statussen op FB, maar dat is andere discussie die al in de algemeen pijler loopt
Flower_L- Ratel
Jij voelt je zelf wel heel erg belangrijk of niet? Het wordt steeds gekkerAnniej_S schreef:Waarom zou ik mij in godsnaam nu nog meoten verdedigen? Ik lees wel hier dat er diverse meiden gepikeerd zijn dat ik hun van FB heb gegooid, jammer dan. Dat is een bewuste keuze. En als jij je daardoor voelt aangesproken dat ik "jouw" bestempel als sensatie zoeker voel jij je hoogstpersoonlijk zelf aangesproken omdat het misschien ook wel zo is, dat je kickt op de foto's van onze dochters.
Je hoeft niet idd ALTIJD maar te reageren, maar wat heb ik aan je in mijn FB als ik je toch uberhaupt niet persoonlijk verder ken?!
Gast- Gast
Zelda schreef:Jij voelt je zelf wel heel erg belangrijk of niet? Het wordt steeds gekkerAnniej_S schreef:Waarom zou ik mij in godsnaam nu nog meoten verdedigen? Ik lees wel hier dat er diverse meiden gepikeerd zijn dat ik hun van FB heb gegooid, jammer dan. Dat is een bewuste keuze. En als jij je daardoor voelt aangesproken dat ik "jouw" bestempel als sensatie zoeker voel jij je hoogstpersoonlijk zelf aangesproken omdat het misschien ook wel zo is, dat je kickt op de foto's van onze dochters.
Je hoeft niet idd ALTIJD maar te reageren, maar wat heb ik aan je in mijn FB als ik je toch uberhaupt niet persoonlijk verder ken?!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:RYW schreef:Lejow, als ik nog een keertje zwanger word en een baby krijg, wil jij het dan op het forum zetten?
Aahh jaaa toeeeeeeeeeeeee
Wel inderdaad met juiste info graag..
Niet dat het een meisje is, en ik zeg dat het een jongetje is ofzo.
Pompoen, zelfde dus als wat Studie zegt.
Daar hebben jullie een goed punt in.
Ja dat had ik nog niet gelezen...
Maar weet je, op zich zou ik het echt niet zo'n drama vinden (nou zoals anniej in ieder geval, pfff), hoewel ik geloof ik het ook niet echt heel leuk zou vinden. Maar het is meer een principekwestie ook. Want stel nou dat het wél om iets gaat wat ik hier niet had willen hebben, of dat het helemaal mis gaat ergens omdat iemand mijn berichtje hier heeft neergezet terwijl iemand van het forum die ik wel ken (of een meelezer) dat nog niet wist etc. etc.. Om die reden houd ik het graag zelf in de hand. Leuk nieuws of niet, goed bedoeld of niet.
Maar als ik er zo over denk wil ik sowieso nog een paar daagjes wachten met het hier en/of op facebook zetten en doe ik het als ik daar zelf aan toe ben (en het de mensen verteld heb die ik het persoonlijk wil vertellen) zélf en tegelijkertijd zodat het niet uitmaakt.
Over welke info ik hier op het forum en/of facebook wil hebben twijfel ik nog. Ik ben daarin namelijk niet de enige die beslist, mijn man is er heel erg op tegen dat er info van ons kindje op het internet komt, laat staan foto's, de echofoto mocht nog wel onder het mom van "daar zullen ze 'm later toch niet aan herkennen". Ik zelf deel juist graag dingen op facebook en ben natuurlijk straks apentrots op mijn hummeltje.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Parisienne schreef:Ahhh! Ja klopt! Mooi he?!Deugniet schreef:Parisienne schreef:Dat gaat snel.. ze wordt langzaamaan geëlimineerd.Deugniet schreef:Zo zo dadelijk houdt ze helemaal geen 'vrienden' meer over op haar FB
Voor de tweede keer alweer deze maand. Ik had haar laatst weer toegevoegd, was me van geen kwaad bewust, dacht dat er misschien iets fout was gegaan of dat ik per ongeluk haar had verwijderd. Niet dus..
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Zo, mijn koffie is op!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Parel schreef:Flower_L schreef:wat ik overigens destijds ook een rare actie vond, is toen in het budget topic...discussie tussen anniej en parel. En dat Anniej dan vervolgens op haar FB haar frustraties uit mbt dat onderwerp en het heeft over iets als 'k*tmensen' (ok...ik ben eerlijk, die term staat mij bij...kan zijn dat ik mij vergis!).
Nou ik vind dat echt lomp hoor.. dat je dat zo op fb zet.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Happydobby schreef:Zo, mijn koffie is op!
Ik ga zo een glas limonade pakken (ruigggee shizzle voor de vrijdagavond).
Beetje jammer dat ik EN geen popcorn EN geen chips EN geen chocola in huis heb..
Pompoen, dat is dan wel lastig inderdaad.
Zeker als je er beide zo anders over denkt!
Lejow- Lady Post-a-lot
studiebol schreef:Parel schreef:Flower_L schreef:wat ik overigens destijds ook een rare actie vond, is toen in het budget topic...discussie tussen anniej en parel. En dat Anniej dan vervolgens op haar FB haar frustraties uit mbt dat onderwerp en het heeft over iets als 'k*tmensen' (ok...ik ben eerlijk, die term staat mij bij...kan zijn dat ik mij vergis!).
Nou ik vind dat echt lomp hoor.. dat je dat zo op fb zet.
Nou, behoorlijk.
Gast- Gast
Dit begrijp ik ook niet....Parisienne schreef:Echt, die beschuldigingen.. trek ze terug hoor. Zoveel mensen hebben met jou meegeleefd de afgelopen weken/maanden. Vind je dit nu echt terecht?
Mensen waren juist zo oprecht geinteresseert in je.
Maar nu doe je net alsof de meesten je alleen maar slecht behandelen?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Lejow schreef:Happydobby schreef:Zo, mijn koffie is op!
Ik ga zo een glas limonade pakken (ruigggee shizzle voor de vrijdagavond).
Beetje jammer dat ik EN geen popcorn EN geen chips EN geen chocola in huis heb..
Pompoen, dat is dan wel lastig inderdaad.
Zeker als je er beide zo anders over denkt!
Bak cupcakes! I know I did it!
Parel- Ratel
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» De yes-forum groep op Facebook.
» Facebook en forum-account gehacked
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Yes op facebook?
» Het facebook topic
» Facebook en forum-account gehacked
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Yes op facebook?
» Het facebook topic
Pagina 8 van 12
Permissies van dit forum: