Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

+37
Amber-
Muppetje
Catwoman79
liesje
Highway
L!ND@
Ella
Jezzie
*Lookie*
Stuiterbal
loura
SoGood
Aggi
Parisienne
Bliss
Schaapke
Annemoontje
_Lacey_
Happydobby
Rush
Chocoholic
Lejow
Caroow
bolus26
Antibes
Parel
Printje
SuzieQ
Discordia
CCC
Dora
Bazinga
Paper Crown
Star007
Mamsie
RYW
Roza
41 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  loura za 20 okt 2012 - 0:42

Ik heb ook niet echt een idee.. Ik heb ook meerdere dagen gehad maar om er nou specifiek een te moeten noemen?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Stuiterbal za 20 okt 2012 - 0:56

mmm ondanks dat de geboorte zeker mooi was kan ik niet zeggen dat ik dat mijn mooiste dag uit mijn leven tot nu toe was.
Ik heb een ellendige bevalling gehad, en daarna een operatie en ik was alles behalve bij op die dag.
Dus nee het was eigenlijk realistisch gezien niet de mooiste dag uit mijn leven.

Wat ik wel als een mooie dag heb ervaren is zijn 3e verjaardag. Zijn 1e verjaardag voelde ik me niet mezelf en zat ik volop in relatie problemen. Zijn 2e verjaardag was ik ziek (geestelijk ziek) en zag ik het liever voorbij gaan. Maar zijn 3e verjaardag voelde ik me zo onwijs goed en besefte ik echt wat van die dag. Mijn mannetje alweer 3 jaar met een glimlach op zijn gezicht.
Dat gevoel van die dag heb ik niet eens tijdens de geboorte ervaren. Dus ik betitel de 3e verjaardag als de mooiste dag uit mijn leven.

En de dag dat ik besloot de relatie te beëindigen !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  *Lookie* za 20 okt 2012 - 2:56

De dag dat onze zoon is geboren.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Jezzie za 20 okt 2012 - 3:10

De dag dat mijn dochter is geboren smile
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Ella za 20 okt 2012 - 3:29

Voor nu is dat mijn trouwdag, ik denk alleen dat ik daar over een paar maanden anders over denk Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  L!ND@ za 20 okt 2012 - 6:20

Onze trouwdag en de geboortedag van onze dochter.


Laatst aangepast door L!ND@ op za 20 okt 2012 - 19:50; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Highway za 20 okt 2012 - 6:36

Tot nu toe de bruiloft, maar ik verwacht dat de geboorte van onze dochter het wel hiervan gaat winnen smile

edit: precies hetzefde als Ella dus :P
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  liesje za 20 okt 2012 - 7:44

m'n trouwdag en de geboortedagen van me 2 kindjes
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Catwoman79 za 20 okt 2012 - 19:00

Mijn trouwdag en de geboortedag van mijn zoon waren heel speciaal.
Maar mijn gelukkigste dag/moment is toch wel het moment waarop R.uben na 3 kwartier weer wakker werd in de ambulance terwijl ik dacht dat ik hem kwijt was.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Lejow za 20 okt 2012 - 19:40

Dat kan ik me goed voorstellen Catwomen hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 20:28

Catwoman79 schreef:Mijn trouwdag en de geboortedag van mijn zoon waren heel speciaal.
Maar mijn gelukkigste dag/moment is toch wel het moment waarop R.uben na 3 kwartier weer wakker werd in de ambulance terwijl ik dacht dat ik hem kwijt was.
Oja......dat was echt een verschrikkelijk verhaal Sad ik denk er nog wel eens aan, je moet er niet aan denken dat dit je kindje overkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 20:29

Bij mij was dat de dag waarop mijn zoon werd geboren. Ondanks dat ik echt een hele heftige bevalling had, was ik na de bevalling helemaal in een soort geluks extase en niks kon voor mij stuk op dat moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Catwoman79 za 20 okt 2012 - 23:16

Lejow schreef:Dat kan ik me goed voorstellen Catwomen hug


Dank je wel
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Muppetje za 20 okt 2012 - 23:47

Ook hier de geboortedag van onze zoon, maar met stip op 2 onze trouwdag

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Amber- zo 21 okt 2012 - 0:10

Bij mij ook de geboortedag van onze zoon!!

Maar ook de dag van de eerste echo en we een mooi kloppend hartje zagen. Na de miskramen en dat het daarna in eerste instantie niet meer lukte om zwanger te worden had ik niet verwacht dit nog mee te mogen maken.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Alex zo 21 okt 2012 - 0:39

Jullie verwachten het vast niet. De mooiste dag van mijn leven is 24 augustus 2009 vanaf 13.50 uur, die dag en op dat tijdstip werd ik moeder.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  SarahKey zo 21 okt 2012 - 0:44

De geboorte van mijn zoon, lang op gewacht en eindelijk was het zo ver.

Maar onze bruiloft vond ik ook een hele mooie dag. Denk ik ook met veel blije gevoelens op terug.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Stuiterbal zo 21 okt 2012 - 0:48

Zelda schreef:
Catwoman79 schreef:Mijn trouwdag en de geboortedag van mijn zoon waren heel speciaal.
Maar mijn gelukkigste dag/moment is toch wel het moment waarop R.uben na 3 kwartier weer wakker werd in de ambulance terwijl ik dacht dat ik hem kwijt was.
Oja......dat was echt een verschrikkelijk verhaal Sad ik denk er nog wel eens aan, je moet er niet aan denken dat dit je kindje overkomt.

Idd dat heeft me nog heel lang achtervolgt. Wat een angst ! hug
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Roodkapje zo 21 okt 2012 - 0:50

De geboortedata van mijn kindjes al is de eerste het meest bijzonder; niet alleen omdat ik mama werd maar ook omdat papa sinds 7 maanden zijn hoofd weer eens liet zien paar uur voor ze werd geboren. We werden die dag ouders, maar ook een gezin en ik leefde al 7 maanden met het idee dat ik alleenstaande mama zou worden.

Verder is echt mijn mooiste dag sowieso van dit jaar ( Precies als Lejow zegt: nog mooier als de dag van haar geboorte) 1 augustus 2012... De dag dat ons popje mee naar huis mocht en we haar eindelijk in ons gezin hadden, we ons volmaakt compleet en gelukkig voelden. We hebben haar een rondleiding door het huis gegeven en de volgende ochtend kwamen de andere kinderen en hebben we met zijn 6en in ons bed doorgebracht.. Die 24 uur vergeet ik nooit meer.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Snoes zo 21 okt 2012 - 1:41

Totnogtoe 23 april dit jaar, de dag dat we de eerste echo hadden en voor het eerst het hartje van ons kindje hoorde kloppen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe? - Pagina 3 Empty Re: Wat is de mooiste dag in je leven tot nu toe?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum