Mooiste fotoboek
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mooiste fotoboek
Ik wil deze kerstvakantie eens al mijn vakantiefoto's gaan sorteren en een mooi fotoboek bestellen, maar waar.
Vandaar mijn vraag. Waar heb jij jouw mooiste fotoboek besteld en waarom, waar was je tevreden over?
En waar heb je slechte ervaringen gehad?
Vandaar mijn vraag. Waar heb jij jouw mooiste fotoboek besteld en waarom, waar was je tevreden over?
En waar heb je slechte ervaringen gehad?
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Mooiste fotoboek
albelli maak ik altijd een boek. Super kwaliteit en goede prijs. Hema heeft ook mooie boeken maar duurder. Of bedoel je een gewoon fotoboek waar je ze inplakt? Die hebben ze bij hema
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Danke je, ik bedoel inderdaad een digitaal besteld fotoboek
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb tot nu toe boeken laten maken bij de Hema en bij Fotoquelle (DA Drogist).
Ik vind die van Fotoquelle tot nu toe het mooiste.
Ik vind die van Fotoquelle tot nu toe het mooiste.
Gast- Gast
Bij TNT en de AH maar die komen uiteindelijk van dezelfde fabriek vandaan. Net als Hema dacht ik dus het maakt weinig verschil naar mijn idee. Het gaat er uiteindelijk om wat je er zelf van maakt. Ik heb nu echt een supersupersupermooi boek van Namibie hier liggen. Was alleen wel 100 euro kwijt, deed wel een beetje zeer haha. Ik vind met die boeken dat je al snel duur uit bent als je een beetje een groter/ dikker boek wilt. Maar de kleine boekjes zijn ok. Je moet er echt wel voor gaan zitten en tijd voor uittrekken, dan hou je er iets moois aan over. Kost alleen wel erg veel tijd.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ouderwets fotoboek vs digitaal fotoboek
» Fotoboek!
» fotoboek
» Goed kwaliteit fotoboek?
» Vraagje over Albelli (fotoboek)
» Fotoboek!
» fotoboek
» Goed kwaliteit fotoboek?
» Vraagje over Albelli (fotoboek)
Pagina 1 van 1