Rekeningnummer zorgverzekering wijzigingen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rekeningnummer zorgverzekering wijzigingen
Ik wil graag mijn bankrekeningnummer aan laten passen.
Op internet kan ik terugvinden dat je dit schriftelijk aan kunt vragen of op die site via 'mijn CZ'.
Voor 'mijn CZ' heb je een wachtwoord nodig. Laat ik dat nou niet hebben ...
Net aangevraagd, maar het duurt een paar dagen voordat het opgestuurd wordt.
Weet iemand of je dit ook bij een kantoor van CZ door kunt geven?
Ik ben er vanmiddag namelijk in de buurt dus dat werkt waarschijnlijk sneller dan de andere opties.
Op internet kan ik terugvinden dat je dit schriftelijk aan kunt vragen of op die site via 'mijn CZ'.
Voor 'mijn CZ' heb je een wachtwoord nodig. Laat ik dat nou niet hebben ...
Net aangevraagd, maar het duurt een paar dagen voordat het opgestuurd wordt.
Weet iemand of je dit ook bij een kantoor van CZ door kunt geven?
Ik ben er vanmiddag namelijk in de buurt dus dat werkt waarschijnlijk sneller dan de andere opties.
Gast- Gast
Re: Rekeningnummer zorgverzekering wijzigingen
Ik heb het wel eens via dat kantoor geregeld ja, maar dat was wel een andere zorgverzekering.
Wel zorgen dat je legitimatie mee hebt en je pasje van de zorgverzekering!
Wel zorgen dat je legitimatie mee hebt en je pasje van de zorgverzekering!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Kan je niet even het kantoor in de buurt bellen of de klantenservice? Dan ga je niet voor niks naar het kantoor. Ik heb dat gister ook zo gedaan toen ik bij het kantoor van ING een zakelijke rekening wilde openen (kon in mijn geval niet via internet).
Laatst aangepast door Darcy op wo 2 feb 2011 - 20:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vorige jaar heb ik dit bij CZ per e-mail gewijzigd, was geen probleem.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Hoe geef ik een wijziging door?
U kunt uw wijzigingen op verschillende manieren aan ons doorgeven:
Schriftelijk
U kunt uw wijzigingen schriftelijk doorgeven aan CZ. Het postadres is: Postbus 90152, 5000 LD Tilburg.
Telefonisch
Wilt u uw wijziging graag telefonisch doorgeven? Dan kunt u ons van maandag t/m vrijdag bellen van 8.30 uur tot 17.30 uur op 0900 0949.
Via Mijn CZ
Via Mijn CZ kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, online wijzigingen doorgeven en al uw verzekeringsgegevens bijhouden. Helemaal gratis! Maakt u nog geen gebruik van Mijn CZ? Meld u dan nu aan.
Via het formulier uw vraag aan CZ.
Geef u wijzigingen zo snel mogelijk door, anders kunnen wij uw verzekering niet goed uitvoeren. Bij sommige wijzigingen bent u wettelijk verplicht ze binnen 4 maanden na de ingangsdatum te melden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het inschrijven van een pasgeborene of gezinsleden die uit het buitenland komen.
Ze hebben ook een ander nr dan 0900, moet je even zoeken
Schriftelijk
U kunt uw wijzigingen schriftelijk doorgeven aan CZ. Het postadres is: Postbus 90152, 5000 LD Tilburg.
Telefonisch
Wilt u uw wijziging graag telefonisch doorgeven? Dan kunt u ons van maandag t/m vrijdag bellen van 8.30 uur tot 17.30 uur op 0900 0949.
Via Mijn CZ
Via Mijn CZ kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, online wijzigingen doorgeven en al uw verzekeringsgegevens bijhouden. Helemaal gratis! Maakt u nog geen gebruik van Mijn CZ? Meld u dan nu aan.
Geef u wijzigingen zo snel mogelijk door, anders kunnen wij uw verzekering niet goed uitvoeren. Bij sommige wijzigingen bent u wettelijk verplicht ze binnen 4 maanden na de ingangsdatum te melden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het inschrijven van een pasgeborene of gezinsleden die uit het buitenland komen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb CZ ook een keer gemaild toen ik mijn adres moest wijzigen en ik kreeg heel snel een reactie terug en het was meteen geregeld.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
girli schreef:Hoe geef ik een wijziging door?
Schriftelijk
Telefonisch
Via Mijn CZ
Ja, die info heb ik zelf ook gevonden.
Ik ben vanmiddag in het centrum dus ik ga gewoon even langs. Mocht het niet kunnen dan kan ik altijd nog een e-mail sturen :-)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.
» Zorgverzekering
» zorgverzekering
» Dure zorgverzekering
» Zorgverzekering vraagjes..
» Zorgverzekering
» zorgverzekering
» Dure zorgverzekering
» Zorgverzekering vraagjes..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: