Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met jouw zorgverzekering?

+8
Printje
Darius
Carra
pinkflower
Caramba
Liz
Lotus
MiKa
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met jouw zorgverzekering?  Empty Hoe is het met jouw zorgverzekering?

Bericht  MiKa ma 28 nov 2011 - 6:44

Weten jullie al wat je gaat betalen in 2012? Ga je overstappen, zo ja waarom?

Ik zit bij FBTO en krijg net een email dat ik bijna 123 euro ga betalen voor basisverzekering, aanvullende verzekeringen voor tandarts, buitenland en gezinsplanning.

Wat betalen jullie en wat zit er in je pakket?
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met jouw zorgverzekering?  Empty Re: Hoe is het met jouw zorgverzekering?

Bericht  Lotus ma 28 nov 2011 - 6:51

Ik ben er nog niet uit wat handig is voor me.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Hoe is het met jouw zorgverzekering?  Empty Re: Hoe is het met jouw zorgverzekering?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 6:55

Ik blijf waar ik ben, omdat ik allemaal dingen heb lopen, die doorgaan in 2012. Ander zorg, en ik ga een euro of 5 omhoog in totaal, en het is (een van) de goedkoopste verzekering, dus ideaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 7:13

Ik ben vanaf het eerste moment al zeer tevreden met mijn verzekeringen bij Interpolis (reis/ annulerings en zorgverzekering) en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt bij ze weg te gaan. Qua prijs ga ik ook niet echt veel omhoog geloof ik dus ik vind het prima.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 7:15

130 euro via Zilveren Kruis, maar ik heb begrepen dat zij ook een online verzekering hebben waar het ook goedkoper kan, weet iemand daar meer van? Moet me er nog even in gaan verdiepen. Verder toch maar even kijken wat ik allemaal wel en niet nodig heb van die aanvullende pakketten...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 7:18

Zusje schreef:Ik ben vanaf het eerste moment al zeer tevreden met mijn verzekeringen bij Interpolis (reis/ annulerings en zorgverzekering) en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt bij ze weg te gaan. Qua prijs ga ik ook niet echt veel omhoog geloof ik dus ik vind het prima.

Wij ook, wij hebben álles bij Interpolis lopen, en via de Rabobank krijgen we ook nog eens een aanzienlijke korting.

Voor zorgactief 1 ster + gebitsactief 2 sterren betaal ik iets van 120 euro ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 7:20

Parels schreef:
Zusje schreef:Ik ben vanaf het eerste moment al zeer tevreden met mijn verzekeringen bij Interpolis (reis/ annulerings en zorgverzekering) en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt bij ze weg te gaan. Qua prijs ga ik ook niet echt veel omhoog geloof ik dus ik vind het prima.

Wij ook, wij hebben álles bij Interpolis lopen, en via de Rabobank krijgen we ook nog eens een aanzienlijke korting.

Voor zorgactief 1 ster + gebitsactief 2 sterren betaal ik iets van 120 euro ofzo?

Klopt, ik krijg ook korting. Ik mis nog 1 verzekering voor de hoogste korting maar die verzekering krijg ik maar niet weg bij de RVS haha. Ooit komt die dag Wink. Ik ben iets hoger verzekerd volgens mij (en vast ook iets ouder dan jou Wink) en betaal iets van 130/ 135 euro dus kan wel kloppen wat je zegt.

Gast
Gast

Bericht  Liz ma 28 nov 2011 - 7:21

Ik zit bij Ohra en ga 5 euro meer betalen, betaal nu 125 euro en ben aanvullend verzekerd (jongeren verzekering) dus blijf lekker zitten waar ik zit smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Caramba ma 28 nov 2011 - 7:23

Ik blijf waar ik ben. Ga in 2012 €125-, betalen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  pinkflower ma 28 nov 2011 - 7:26

Ik blijf waar ik ben (zilveren kruis) en ga 130,- betalen (4 euro meer dan vorig jaar)

pinkflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11

Bericht  Carra ma 28 nov 2011 - 7:31

Ik denk dat ik dit jaar voor het eerst geen aanvullende verzekering neem. Ik heb bijna geen zorg nodig, en die ene controle bij de tandarts betaal ik dan zelf wel. Laat ik dan een keer een gaatje hebben, kost dat me nog niet het geld wat ik voor mijn aanvullende verzekering kwijt ben.

Dan ga ik iets van 95 euro betalen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 7:40

Dat is het risico dat je dan loopt natuurlijk. Dat je in het verleden weinig zorg nodig had is geen garantie voor de toekomst. Ieder zijn ding uiteraard smile. Een gaatje zal niet duur zijn maar zuur ben je wel als je een wortelkanaalbehandeling nodig hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 7:42

Ik ga 6 euro meer betalen. Het word dan 112 euro voor cz jongeren. Het is collectief via mijn man zijn werk, daardoor krijgen we korting.

Gast
Gast

Bericht  Darius ma 28 nov 2011 - 7:45

Ik zit bij FBTO en betaal ongeveer 75 euro in de maand voor de basisverzekering. Misschien dat we over een paar maanden de module 'gezinsplanning' erbij nemen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 7:47

Ik zit bij CZ, collectief. En ga zes euro meer betalen. Moet me er nog even in verdiepen, maar ik denk dat ik blijf zitten waar ik zit.

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 28 nov 2011 - 8:34

Mmm misschien is overstappen toch niet zo'n gek idee dan voor mij. Ik heb het gezin en zeker pakket en ga 158,- betalen (incl een aanvullende tandartsverzekering waar ik niet eens durf te komen...)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:02

Maple schreef:130 euro via Zilveren Kruis, maar ik heb begrepen dat zij ook een online verzekering hebben waar het ook goedkoper kan, weet iemand daar meer van? Moet me er nog even in gaan verdiepen. Verder toch maar even kijken wat ik allemaal wel en niet nodig heb van die aanvullende pakketten...

Volgens mij heeft dat te maken met serviceniveau, hebben ze 3 niveaus van (los van de aanvullende pakketten).

Wij gaan switchen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 28 nov 2011 - 9:06

Ik blijf bij hetzelfde. Ik ga nu 144,15 euro betalen voor aanvullend en Tand zeker pakket. Ik heb het nog nooit nodig gehad gelukkig, maar mocht het in de toekomst voorkomen, wil ik daar toch goed verzekerd voor zijn.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:12

Ik blijf bij dezelfde, ga 5 euro omhoog dus betaal dan 116, ik heb dan aanvullend en aanvullend tandarts.

Gast
Gast

Bericht  M@niek ma 28 nov 2011 - 9:35

Ik zit en blijf bij Univé. Ik krijg daar een flinke korting omdat al mijn verzekeringen daar lopen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:38

Zusje schreef:
Parels schreef:

Klopt, ik krijg ook korting. Ik mis nog 1 verzekering voor de hoogste korting maar die verzekering krijg ik maar niet weg bij de RVS haha. Ooit komt die dag Wink. Ik ben iets hoger verzekerd volgens mij (en vast ook iets ouder dan jou Wink) en betaal iets van 130/ 135 euro dus kan wel kloppen wat je zegt.

Hoe oud ben je dan? Ik ben 25. Had dit jaar een zwangerschapspakket 4 sterren, dus zat dit jaar op zo'n 140 euro geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  girli ma 28 nov 2011 - 9:58

Puggle schreef:Ik ga 6 euro meer betalen. Het word dan 112 euro voor cz jongeren. Het is collectief via mijn man zijn werk, daardoor krijgen we korting.
Wow, zoveel korting?! Ik ga straks 125 euro per maand betalen voor cz met aanvullend jongeren.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 10:34

Ik betaal straks via een collectief van mijn werk bij CZ 100,37 voor de basis, 19,30 voor een aanvullende top verzekering (de hoogste) en voor de basis tandverzekering 15,55 wat dus samen op 135,22 komt. Vind ik nog een schappelijk bedrag.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 10:36

girli schreef:
Puggle schreef:Ik ga 6 euro meer betalen. Het word dan 112 euro voor cz jongeren. Het is collectief via mijn man zijn werk, daardoor krijgen we korting.
Wow, zoveel korting?! Ik ga straks 125 euro per maand betalen voor cz met aanvullend jongeren.

Ja en mijn krijgt dat ook smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 10:37

Ik blijf bij CZ, basis+aanvullend jongeren
Ik ben collectief verzekerd, 10% korting. Ik ga iets van 96 euro straks betalen(met max eigen risico)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: