Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

+13
Sneeuwpopje
Antibes
Liz
Viva
CCC
SarahKey
Mute_
Pompoen
Rush
Guus
vlinder-19
Jeanette
MiKa
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Viva wo 17 okt 2012 - 4:17

Ik vind luiertaarten altijd leuk!
Leuke kleine cadeautjes erbij doen als een slab/boxspeeltje/sokjes/rompertje etc.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Liz wo 17 okt 2012 - 4:54

Megara schreef:Op Pinterest staan ook diverse voorbeelden. Ook van andere vormen dan de standaard taart.

Waar heb jij die gevonden op pinterest? Ben wel benieuwd.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Antibes wo 17 okt 2012 - 5:35

Zelda schreef:Ik vind het wel heel handig, zo'n luiertaart.

Haha, dat lijkt mij dus ook.. Ik vind het vreselijk suf en truttig, maar het is iig wel een cadeau wat je in ieder geval gebruikt! Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 5:55

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 417627_400923899966358_30710835_n

Liz schreef:
Megara schreef:Op Pinterest staan ook diverse voorbeelden. Ook van andere vormen dan de standaard taart.

Waar heb jij die gevonden op pinterest? Ben wel benieuwd.

Ik zag er laatst 1 in de vorm van een baby.

Ik heb er zelf ook een keer 1 gekregen, en vond het idd gewoon al heel leuk staan! Helaas zaten er wel allemaal kleine maatjes in, maar bij de tweeling bijna 4 jaar later heb ik ze toch allemaal nog opgemaakt. Ze gaan in ieder geval niet over de datum.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Sneeuwpopje wo 17 okt 2012 - 7:00

Ik heb er vorig jaar een gemaakt.
Ik heb eerst de luiers opgerold met een elastiekje. De opgerolde luiers allemaal in een bakblik gedaan En toen een lint eromheen. Dan heb je de onderkant goed rond en stevig.
Je kan de taart eventueel verstevigen d.m.v. stokjes o.i.d (pas op dat je de luiers niet kapot maakt).
Als je om elke laag een lint stevig vastmaakt en een stevige ondergrond hebt blijft hij goed staan.

Sneeuwpopje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 39
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  _Lana_ za 20 okt 2012 - 7:48

Mute_ schreef:
тыквашка schreef:
Goochempie schreef:Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!

Ik ook, ik hoop echt dat ik er geen krijg Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 394967.

Echt? Waarom niet? Ik vond het superleuk dat iemand zoveel moeite had gedaan. Ja, een beetje irritant om al die lintjes er ook weer af te halen maar daar heb je je man voor. Ik vind het echt heel feestelijk staan!

Het klinkt bijna een beetje ondankbaar.
Het is toch hartstikke fijn om zoveel luiers te krijgen? En dat diegene er ook nog eens zoveel moeite voor gedaan heeft.

Wij hebben 2 luiertaarten gehad en ik vond het echt geweldig. Die hebben nog wel een tijdje voor de 'sier' gestaan, zo leuk!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Clapperdie za 20 okt 2012 - 8:46

Ik heb nog een hele kast vol met luiers van een luiertaart. Maatje 3 van huggies geloof ik. T. lekt er doorheen en zit al in maat 4.

Zonde van alle luiers! Maar ik vond het wel heel leuk om te krijgen!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 8:53

Ik heb er vandaag een gekregen met 100 euro erin...daar krijg ik geen kriebels van haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Pompoen za 20 okt 2012 - 8:56

Charlie schreef:Ik heb er vandaag een gekregen met 100 euro erin...daar krijg ik geen kriebels van haha.

Hahaha! Nou nee dat snap ik!

Ik krijg trouwens niet de kriebels van luiers krijgen hoor, dus als ik zo'n luiertaart krijg moet ik 'm denk ik maar heel gauw ontdoen van zijn taartvorm... ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Susan za 20 okt 2012 - 8:58

Mijn moeder heeft er beide keren eentje gemaakt, maar ik vond dat juist heel leuk, heb ze ook heel lang laten staan, tot mijn moeder zelf zei dat ik nou eindelijk de luiers eens moest gaan gebruiken omdat het anders zonde was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 7:07

En? was wel benieuwd naar hoe je 'taart' is geworden Wink
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum