Films
+10
Suus
Arwyn
Atelier Madame
Zonnetje
Sorella
Antibes
TukTuk
girli
Linnie1985
Hoochie
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Films
Welke film heb je als laatste in de bioscoop gezien en wat vond je er van?
Ik ben vanavond naar bad teacher geweest, maar wat een verschrikkelijke slome film is dat zeg. Hij duurde anderhalf uur, maar voor mijn gevoel heb ik 3 uur in de bioscoop gezeten. Nee wat mij betreft echt geen aanrader.
Ik ben vanavond naar bad teacher geweest, maar wat een verschrikkelijke slome film is dat zeg. Hij duurde anderhalf uur, maar voor mijn gevoel heb ik 3 uur in de bioscoop gezeten. Nee wat mij betreft echt geen aanrader.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Films
Voor mij was de laatste film waar ik heen ben geweest: De Prinses en de Kikker samen met mijn vriend haha.
Ik wil heel graag naar de nieuwe Transformer Dark of the Moon. En gelukkig wil mn vriend er ook graag heen .
Ik wil heel graag naar de nieuwe Transformer Dark of the Moon. En gelukkig wil mn vriend er ook graag heen .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Poeh, dat is lang geleden! Volgens mij was de laatste film die ik in de bios heb gezien Despicable Me 3D, dat is al even geleden.
Ik zou graag naar de nieuwe Pirates gaan, maar dat gaat even niet lukken ivm geldissues.
Ik zou graag naar de nieuwe Pirates gaan, maar dat gaat even niet lukken ivm geldissues.
Gast- Gast
Ik ben laatst naar Tree of Life geweest. Zelfs 2,5 uur Brad Pitt heeft me niet kunnen vermaken. Wat een stomme film. Hij duurde ook nog eens eeuwig.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
The Hangover part II, toevallig vanavond heen geweest. Vond deel 1 al geweldig maar deze is nog leuker!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik weet het niet meer. Ik denk Gooische Vrouwen en die was natuurlijk erg leuk.
Misschien ga ik volgende week nog naar Pirates. Ik zou twee weken geleden al gaan met een vriendin maar er komt telkens iets tussen.
Misschien ga ik volgende week nog naar Pirates. Ik zou twee weken geleden al gaan met een vriendin maar er komt telkens iets tussen.
Gast- Gast
Ben vanavond naar X-men geweest, 13 en Pirates ook al gezien.. Unknown en Fast&The Furious ook al.. Wil nog wel naar The tree of Life, maar verder vind ik het aanbod beetje matig op het moment..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik ben als laatste naar Jackass 3D geweest. Mijn vriendin en ik waren de enige meiden in de zaal haha! Maar god, wat hebben we gelachen ! Vooral als er een scene was waarin het kruis centraal stond (!) hoorde je de hele zaal mee oeh-en!!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
AngelNyn schreef:The Hangover part II, toevallig vanavond heen geweest. Vond deel 1 al geweldig maar deze is nog leuker!
+1. Al vond ik hem net zo leuk als deel 1, niet leuker.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
+1 heeele gave filmAuxo schreef:Source Code vorige week. Ik vond 'm goed!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
The Hangover II.
Deel 1 vond ik denk ik toch leuker, maar hier heb ik me ook zeker mee vermaakt!
Deel 1 vond ik denk ik toch leuker, maar hier heb ik me ook zeker mee vermaakt!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Heb The Hangover II als laatste gezien, vond ik ook erg leuk!
Verder vind ik dat er weinig boeiends draait, of in elk geval weinig dat ik wil zien. Heb een pathe unlimited, maar haal hem er deze maand niet uit. Wil nog wel naar Source Code En eigenlijk ook naar Something Borrowed, maar die draait hier steeds alleen heel vroeg, rond 19 uur.
Verder vind ik dat er weinig boeiends draait, of in elk geval weinig dat ik wil zien. Heb een pathe unlimited, maar haal hem er deze maand niet uit. Wil nog wel naar Source Code En eigenlijk ook naar Something Borrowed, maar die draait hier steeds alleen heel vroeg, rond 19 uur.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Gister naar Something Borrowed, erg leuk!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
BRIDESMAIDS Echt een aanrader geweldige film is dat
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
zonnetje schreef:AngelNyn schreef:The Hangover part II, toevallig vanavond heen geweest. Vond deel 1 al geweldig maar deze is nog leuker!
+1. Al vond ik hem net zo leuk als deel 1, niet leuker.
Ja komt misschien ook omdat ik verliefd ben op Bangkok, deel 1 was al leuk omdat het zoveel herinneringen terug bracht aan m'n bezoek aan Vegas, en daarom vind ik deel 2 nog leuker, maar kan me voorstellen dat mensen deel 1 leuker vonden
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Fast & Furious, The Pirates beide gave films..
Bridesmaids staat in de planning
Bridesmaids staat in de planning
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
De laatste film die ik in de bios gezien heb is Hangover 2. Vond hem wel heel leuk. Ondanks dat het precies hetzelfde concept was als deel 1, heb ik me erg vermaakt!
Gast- Gast
De laatste keer dat ik naar de bioscoop ben geweest kan ik me niet eens herinneren.
De laatste film die ik thuis heb gekeken is Komt een vrouw bij de dokter. Heftige film. Vond 'm wel mooi.
De laatste film die ik thuis heb gekeken is Komt een vrouw bij de dokter. Heftige film. Vond 'm wel mooi.
Gast- Gast
Oja en ik heb eergister Due Date besteld (op tv) dat is van de makers van the Hangover. Ook een geniale film
Gast- Gast
Gisteren naar The Source Code geweest, vond ik ook wel vet eigenlijk..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
De laatste film in de bios was pirates en dan vooral omdat Penelope Cruz erin speelt
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tranentrekkers (films)
» Aangrijpende films
» Nederlandse films
» Films opgenomen in NYC
» (Psychologische) films
» Aangrijpende films
» Nederlandse films