(Psychologische) films
+9
Serena
Jeanette
Dennenappel
Zora
PaarsBlauw
Highway
Catootje
SuperGrover
FruttiTutti
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
(Psychologische) films
Heey allemaal,
Ik ben op zoek naar wat films met een psychologische inslag. Ik heb de film; Girl Interrupted hier liggen en iets in die richting zoek ik eigenlijk weer. 'Thirtheen' vind ik ook een goede film.
Weten jullie nog goede films die een beetje in dit genre passen?
Alvast bedankt allemaal !
Janneke
Ik ben op zoek naar wat films met een psychologische inslag. Ik heb de film; Girl Interrupted hier liggen en iets in die richting zoek ik eigenlijk weer. 'Thirtheen' vind ik ook een goede film.
Janneke
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Re: (Psychologische) films
FruttiTutti schreef:Heey allemaal,
Janneke
Bedoel je dan psychologische thrillers? of echt alleen films, waarbij psychologie centraal staat.
Psychologische thrillers en tevens mijn favoriete films;
Butterfly effect 1 +2 , The I inside ( met knappe acteur Ryan Phillipe ). Saw..
Gast- Gast
Razz88 schreef:FruttiTutti schreef:Heey allemaal,
Janneke
Bedoel je dan psychologische thrillers? of echt alleen films, waarbij psychologie centraal staat.
Psychologische thrillers en tevens mijn favoriete films;
Butterfly effect 1 +2 , The I inside ( met knappe acteur Ryan Phillipe ). Saw..
euuuuhhhh eigenlijk vind ik beide wel goed hahaha! Zoek eigenlijk echt iets waarbij je je in de hoofdpersoon kunt inleven, en lekker kunt janken!
Butterfly effect oohjaaa die heb ik jaren geleden wel paar keer gezien, die kan ik wel weer is kijken!
Thnx!
FruttiTutti- Fluisteraar
One flew over the cuckoo's nest, maar die ken je wss ook al wel.
Maar ewat je beschrijving betreft: La Vita è Bella. Daarin kun je goed met de hoofdpersoon meeleven en lekker janken.
Maar ewat je beschrijving betreft: La Vita è Bella. Daarin kun je goed met de hoofdpersoon meeleven en lekker janken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Das Experiment!
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook van jou
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind Inception een goede psychologische thriller
En de gelukkige huisvrouw vind ik ook erg mooi!
En de gelukkige huisvrouw vind ik ook erg mooi!
PaarsBlauw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11
Geweldige film.SuperGrover schreef:One flew over the cuckoo's nest, maar die ken je wss ook al wel.
Gast- Gast
Inception is inderdaad geweldig!
Die Welle is ook erg goed.
Requiem for a dream al helemaal!
Die Welle is ook erg goed.
Requiem for a dream al helemaal!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Bedankt iedereen voor de reacties, ik ga morgen eens even kijken welke films ik wat vind en dan lekker kijken!
Meer ideeën zijn altijd welkom!
Meer ideeën zijn altijd welkom!
FruttiTutti- Fluisteraar
He loves me, he loves me not (actrice van Amelie).
A beautiful mind
Ik ken er nog een paar in dezelfde trant als Thirteen (verslaving), alleen kom ik er nu even niet op.
Ik hou van dit soort films!
A beautiful mind
Ik ken er nog een paar in dezelfde trant als Thirteen (verslaving), alleen kom ik er nu even niet op.
Ik hou van dit soort films!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Mar adentro (The Sea Inside) - Spaanse film gebaseerd op het leven van Ramón Sampedro, een na een ongeluk vanaf zijn nek verlamde man die daar 29 jaar mee door moest leven, terwijl hijzelf euthanasie wenste. Erg mooi!
Mockingbird Don't Sing - Over een verwilderd kind. Ook erg mooi en waar gebeurd.
Mockingbird Don't Sing - Over een verwilderd kind. Ook erg mooi en waar gebeurd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wicked vond ik erg goed, met Julia Stiles.. En Orphan, die vond ik echt freaking goed!! Echt geweldig goed...
Gast- Gast
Trisha schreef:Wicked vond ik erg goed, met Julia Stiles.. En Orphan, die vond ik echt freaking goed!! Echt geweldig goed...
Ik vond orphan echt vreselijk
Gast- Gast
Darcy schreef:Trisha schreef:Wicked vond ik erg goed, met Julia Stiles.. En Orphan, die vond ik echt freaking goed!! Echt geweldig goed...
Hoezo! Ik vond 'm gaaf! Was wel even omschakelen want ik verwachtte een demonisch iets of zo....
Gast- Gast
the green mile
Hij is niet echt heel psychologisch maar is wel echt een mooie drama en jankfilm
Hij is niet echt heel psychologisch maar is wel echt een mooie drama en jankfilm
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Trisha schreef:Darcy schreef:Trisha schreef:Wicked vond ik erg goed, met Julia Stiles.. En Orphan, die vond ik echt freaking goed!! Echt geweldig goed...
Hoezo! Ik vond 'm gaaf! Was wel even omschakelen want ik verwachtte een demonisch iets of zo....
Ik vond het einde vooral gewoon belachelijk, wat zij dan voor persoon voor moest stellen zeg maar. Natuurlijk zijn zulke films sowieso niet zo heel geloofwaardig maar ik vond het gewoon niet goed. I don't know Misschien lag het aan mij Kind was trouwens wel goed gecast, she was SCARY!
Gast- Gast
Jeanette schreef:Mar adentro (The Sea Inside) - Spaanse film gebaseerd op het leven van Ramón Sampedro, een na een ongeluk vanaf zijn nek verlamde man die daar 29 jaar mee door moest leven, terwijl hijzelf euthanasie wenste. Erg mooi!
Mar Adentro kennen weinig mensen, maar ik vond het een prachtige film. Wel heel zielig, maar ook heel mooi om dat hele verhaal daarachter te zien.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Die vond ik erg mooi en heel aangrijpend.Jeanette schreef:
Ik vind de film Prozac Nation ook heel mooi.
Gast- Gast
Jaaaa, die is zo mooi!! Zo goed verfilmd!Serena schreef:the green mile
Gast- Gast
zonnetje schreef:Jeanette schreef:Mar adentro (The Sea Inside) - Spaanse film gebaseerd op het leven van Ramón Sampedro, een na een ongeluk vanaf zijn nek verlamde man die daar 29 jaar mee door moest leven, terwijl hijzelf euthanasie wenste. Erg mooi!
Mar Adentro kennen weinig mensen, maar ik vond het een prachtige film. Wel heel zielig, maar ook heel mooi om dat hele verhaal daarachter te zien.
Ja vond hem ook echt prachtig! Heb hem ooit voor school moeten kijken.
Sushi schreef:Die vond ik erg mooi en heel aangrijpend.Jeanette schreef:
Ik vind de film Prozac Nation ook heel mooi.
Ik heb daarna ooit nog een documentaire over dat meisje gezien hoe het daarna met haar is vergaan. Je zag toen de echte beelden. Heel erg indrukwekkend om die dan ook te zien.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: