Uitleg films of series downloaden
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitleg films of series downloaden
Hé meiden,
Er is vast al een topic over maar ik zou graag stap voor stap uitgelegd willen hebben hoe je bijv. een serie download, hoe je er ondertiteling bij krijgt. Welke site je moet hebben enzovoorts..
Ik heb namelijk The Walking Dead seizoen 1&2 gezien en ik wil graag seizoen 3 downloaden maar ik ben echt een leek wat dat betreft dus wie kan mij helpen?
Er is vast al een topic over maar ik zou graag stap voor stap uitgelegd willen hebben hoe je bijv. een serie download, hoe je er ondertiteling bij krijgt. Welke site je moet hebben enzovoorts..
Ik heb namelijk The Walking Dead seizoen 1&2 gezien en ik wil graag seizoen 3 downloaden maar ik ben echt een leek wat dat betreft dus wie kan mij helpen?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Uitleg films of series downloaden
Www.sunnyusenet.com
En dan spotnet erbij downloaden. Makkelijk, goedkoop en alles te vinden.
En dan spotnet erbij downloaden. Makkelijk, goedkoop en alles te vinden.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Heb je Windows of IOS (Apple)?
Ik gebruikte met Windows altijd het programma 'ABC bittorrent', dat is om torrents te kunnen openen en downloaden. Een torrent is het downloadbestandje. Bijvoorbeeld thewalkingdead.torrent.
Ik zoek dan een torrent op via www.torrentz.com, dat bestandje sla je dan op of open je direct met je torrentlees programma (ABC). Die ABC begint dan de download. Je kunt zelf een mapje kiezen waar hij het uiteindelijke bestand opslaat.
Ondertitels download ik via subtitleseeker.com en dan gewoon zoeken op naam en taal. Vaak zoek ik eerst alvast de ondertitels op die er zijn, zodat ik weet welke torrent ik moet downloaden. Dan weet je zeker dat ze gelijk lopen.