Uitleg films of series downloaden
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitleg films of series downloaden
Hé meiden,
Er is vast al een topic over maar ik zou graag stap voor stap uitgelegd willen hebben hoe je bijv. een serie download, hoe je er ondertiteling bij krijgt. Welke site je moet hebben enzovoorts..
Ik heb namelijk The Walking Dead seizoen 1&2 gezien en ik wil graag seizoen 3 downloaden maar ik ben echt een leek wat dat betreft dus wie kan mij helpen?
Er is vast al een topic over maar ik zou graag stap voor stap uitgelegd willen hebben hoe je bijv. een serie download, hoe je er ondertiteling bij krijgt. Welke site je moet hebben enzovoorts..
Ik heb namelijk The Walking Dead seizoen 1&2 gezien en ik wil graag seizoen 3 downloaden maar ik ben echt een leek wat dat betreft dus wie kan mij helpen?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Uitleg films of series downloaden
Www.sunnyusenet.com
En dan spotnet erbij downloaden. Makkelijk, goedkoop en alles te vinden.
En dan spotnet erbij downloaden. Makkelijk, goedkoop en alles te vinden.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Heb je Windows of IOS (Apple)?
Ik gebruikte met Windows altijd het programma 'ABC bittorrent', dat is om torrents te kunnen openen en downloaden. Een torrent is het downloadbestandje. Bijvoorbeeld thewalkingdead.torrent.
Ik zoek dan een torrent op via www.torrentz.com, dat bestandje sla je dan op of open je direct met je torrentlees programma (ABC). Die ABC begint dan de download. Je kunt zelf een mapje kiezen waar hij het uiteindelijke bestand opslaat.
Ondertitels download ik via subtitleseeker.com en dan gewoon zoeken op naam en taal. Vaak zoek ik eerst alvast de ondertitels op die er zijn, zodat ik weet welke torrent ik moet downloaden. Dan weet je zeker dat ze gelijk lopen.
Bijvoorbeeld als ik als ondertitel zie: thewalkingdead.yif.bladiebla.srt dan kies ik bij het downloaden van de torrent eentje die ook yif.bladiebla in de naam heeft
Ik gebruikte met Windows altijd het programma 'ABC bittorrent', dat is om torrents te kunnen openen en downloaden. Een torrent is het downloadbestandje. Bijvoorbeeld thewalkingdead.torrent.
Ik zoek dan een torrent op via www.torrentz.com, dat bestandje sla je dan op of open je direct met je torrentlees programma (ABC). Die ABC begint dan de download. Je kunt zelf een mapje kiezen waar hij het uiteindelijke bestand opslaat.
Ondertitels download ik via subtitleseeker.com en dan gewoon zoeken op naam en taal. Vaak zoek ik eerst alvast de ondertitels op die er zijn, zodat ik weet welke torrent ik moet downloaden. Dan weet je zeker dat ze gelijk lopen.
Bijvoorbeeld als ik als ondertitel zie: thewalkingdead.yif.bladiebla.srt dan kies ik bij het downloaden van de torrent eentje die ook yif.bladiebla in de naam heeft
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Stap1 : Download een download programma, bijvoorbeeld Utorrent. Ik ga uitleggen hoe je in je Utorrent moet downloaden. Als is programma gedownload is kun je op zoek gaan naar torrent.
Stap2: Surf naar een site waar je films kunt downloaden. www.extratorrent.com of www.pirateflix.info.
Stap3: Zoek naar de gewenste programma's. In dit geval dus The Walking Dead seizoen 1 en 2. Wanneer je gebruik maakt van The piratebay proxy's staat er rechts in het scherm SE en LE. SE staat voor seaders. Wanneer je op SE klikt, komen de bestanden met de meeste seeders bovenaan te staan. Dit is belangrijk, hoe meer seeders hoe sneller je het bestand binnen haalt.
Stap4: Onder de verschillende bestanden staan een aantal icoontjes. Het magneetje is een direct link om het bestand te downloaden. Wanneer je hier op klikt zal het bestand geopend worden in Utorrent. Het groene schedeltje geeft aan of het bestand gezond is. Roze is niet gezond.
Stap5: Klik op het magneetje. Een pop-up verschijnt. Klik op applicatie starten. Als het download programma nog niet is geopend gebeurt dat nu automatisch. In het programma verschijnt ook een pop-up. Deze moet je ook accepteren of aanklikken zodat de download begint.
Stap 6: Het bestand wordt nu gedownload. Wacht tot de download klaar is. Zet alvast de microwave popcorn in de magnetron, schenk iets te drinken in het ga lekker je serie kijken!
Succes
Stap2: Surf naar een site waar je films kunt downloaden. www.extratorrent.com of www.pirateflix.info.
Stap3: Zoek naar de gewenste programma's. In dit geval dus The Walking Dead seizoen 1 en 2. Wanneer je gebruik maakt van The piratebay proxy's staat er rechts in het scherm SE en LE. SE staat voor seaders. Wanneer je op SE klikt, komen de bestanden met de meeste seeders bovenaan te staan. Dit is belangrijk, hoe meer seeders hoe sneller je het bestand binnen haalt.
Stap4: Onder de verschillende bestanden staan een aantal icoontjes. Het magneetje is een direct link om het bestand te downloaden. Wanneer je hier op klikt zal het bestand geopend worden in Utorrent. Het groene schedeltje geeft aan of het bestand gezond is. Roze is niet gezond.
Stap5: Klik op het magneetje. Een pop-up verschijnt. Klik op applicatie starten. Als het download programma nog niet is geopend gebeurt dat nu automatisch. In het programma verschijnt ook een pop-up. Deze moet je ook accepteren of aanklikken zodat de download begint.
Stap 6: Het bestand wordt nu gedownload. Wacht tot de download klaar is. Zet alvast de microwave popcorn in de magnetron, schenk iets te drinken in het ga lekker je serie kijken!
Succes
Gast- Gast
Ik heb windows 7...
Alvast bedankt! Ik ga zo even kijken of het mij lukt
Alvast bedankt! Ik ga zo even kijken of het mij lukt
Pannetoet- Kletskop
Ik geloof dat ik hem heb..seizoen 3.. hij is nog bezig met downloaden
Maar hoe krijg ik er ondertiteling bij Vesper?
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet schreef:Ik geloof dat ik hem heb..seizoen 3.. hij is nog bezig met downloaden
Heb ik uitgelegd in mijn stukje. De .srt bestanden zijn ondertitels.
Aziraphale- Ratel
Hmm oke en de ondertiteling komt dan ´vanzelf´ in de film?
Pannetoet- Kletskop
Je zet het filmbestand en het ondertitelbestand in dezelfde map. Dan laad je het filmbestand met je videoplayer (ik gebruik VLC) en bij VLC laadt de ondertitel idd automatisch als je het bestand exact dezelfde naam hebt gegeven. Anders even klikken op weergave, ondertiteling en dan ondertitels aan zetten.
Aziraphale- Ratel
Ik heb eerst het complete seizoen 3 gedownload..die deed het niet.
Toen dacht ik 'ik download wel aflevering voor aflevering' maar mijn laptop liep vast dus ik probeer het morgen weer. Nooit geweten dat dit best lastig is
Toen dacht ik 'ik download wel aflevering voor aflevering' maar mijn laptop liep vast dus ik probeer het morgen weer. Nooit geweten dat dit best lastig is
Pannetoet- Kletskop
Als je er wat voor betaald (37euro per jaar) is het veel makkelijker en legaal ook.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik doe het net als Vesper, zij heeft het mij geleerd. Ik dacht altijd dat het moeilijk en ingewikkeld was, maar het is zo simpel! Ik kijk alles zonder ondertiteling, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik gebruik ongeveer hetzelfde programma als Vesper. Maar dan Bittorrent. Voor de subs van series ga ik naar bierdopje.com. (aanmelden is gratis en erg handig)
Daarnaast haal ik mijn films en series van monova.org en thepiratebay.org.
Daarnaast haal ik mijn films en series van monova.org en thepiratebay.org.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Soortgelijke onderwerpen
» Enge series/films
» Heerlijke bankhang films/series..
» Films opgenomen in NYC
» Tranentrekkers (films)
» Films
» Heerlijke bankhang films/series..
» Films opgenomen in NYC