Dokument: De regels van Matthijs
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dokument: De regels van Matthijs
Al een tijdje geleden op tv geweest, maar ik heb hem pas terug gezien. Nog meer die hem hebben gezien, en wat vonden jullie ervan?
Ik vond het een indrukwekkende documentaire. Knap hoe hij zijn manier van denken onder woorden kon brengen, hoe hij (zoals hij zelf zei) 'slimmer wilde zijn dan het leven' en verdrietig dat zijn enige uitweg zelfmoord was.
Ik vond het een indrukwekkende documentaire. Knap hoe hij zijn manier van denken onder woorden kon brengen, hoe hij (zoals hij zelf zei) 'slimmer wilde zijn dan het leven' en verdrietig dat zijn enige uitweg zelfmoord was.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Dokument: De regels van Matthijs
Gezien idd, en ook heel erg onder de indruk! Mooie documentaire. Een must see voor iedereen die - hoe dan ook - met autisme te maken heeft!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Vorige week was ie er pas op toch? Ik heb hem idd gezien. (en ook getwijfeld er een topic over te openen haha!)
Vond het erg verrassend hoe hij toch van die woede-aanvallen kon hebben. Hij leek zo beheerst en uit het niets ineens die woede. Heb je het interview met de docu-maker ook gezien? Die was op radio 1, erg mooi hooi hoe hij over zijn Matthijs praat.
Vond het erg verrassend hoe hij toch van die woede-aanvallen kon hebben. Hij leek zo beheerst en uit het niets ineens die woede. Heb je het interview met de docu-maker ook gezien? Die was op radio 1, erg mooi hooi hoe hij over zijn Matthijs praat.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Heel ingrijpend en op sommige vlakken herkenbaar. Mooie docu en eigenlijk was ik heel blij voor hem dat hij nu rust had. Had met hem te doen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heel ingrijpend en op sommige vlakken herkenbaar. Mooie docu en eigenlijk was ik heel blij voor hem dat hij nu rust had. Had met hem te doen.
Dat had ik ook idd, eindelijk rust. Daar was hij echt aan toe!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Iemand een linkje? Volgens mij kijk ik met mijn neus, kan m namelijk niet vinden
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Moet deze docu nog terug kijken, net als enkele andere docu's
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Red Velvet schreef:Iemand een linkje? Volgens mij kijk ik met mijn neus, kan m namelijk niet vinden
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/8942-ncrv-dokument-de-regels-van-matthijs
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Regels hoogte bed..kraamtijd..
» Regels ziekmelden zwangerschap
» De regels van het afvallen: wat doe jij wel en wat niet?
» oma lapt ons regels aan haar laars
» Vraagje aan docenten (VO) over regels in de klas
» Regels ziekmelden zwangerschap
» De regels van het afvallen: wat doe jij wel en wat niet?
» oma lapt ons regels aan haar laars
» Vraagje aan docenten (VO) over regels in de klas
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: