cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
1 van mn beste vriendinnen is 3 maanden geleden bevallen, en ze is binnenkort jarig...
Nu willen we dus met zn 6en een cadeaubon geven voor een avondje uit of nachtje weg voor haar en haar vriend, zodat ze weer even met zn 2tjes wat kunnen doen....
nou is vraag 1; zouden jullie een nachtje weg doen of een avondje uit?
vraag 2; iemand enig idee waar je leuke bonnen kunt kopen?? het budget is 80 euro
vraag 3; of heeft iemand een leuk idee voor een avondje uit wat we hun samen kunnen geven? uit eten en naar de bios is wat standaard, is er iemand die iets anders leuks weet??
Nu willen we dus met zn 6en een cadeaubon geven voor een avondje uit of nachtje weg voor haar en haar vriend, zodat ze weer even met zn 2tjes wat kunnen doen....
nou is vraag 1; zouden jullie een nachtje weg doen of een avondje uit?
vraag 2; iemand enig idee waar je leuke bonnen kunt kopen?? het budget is 80 euro
vraag 3; of heeft iemand een leuk idee voor een avondje uit wat we hun samen kunnen geven? uit eten en naar de bios is wat standaard, is er iemand die iets anders leuks weet??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
1. Ik kan me voorstellen dat je vriendin liever niet nu al een nacht weg gaat zonder de baby, dus ik zou een avondje doen.
2. Bij de primera.
3. Dat hangt er van af waar ze van houden..
2. Bij de primera.
3. Dat hangt er van af waar ze van houden..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat ik zou kiezen voor een avondje uit. Misschien vind ze het wel moeilijk om haar jonge kindje al zo snel bij iemand anders te laten slapen..? Weet ik niet hoor, ben geen moeder maar daar dacht ik meteen aan!
Misschien een relaxbon voor de sauna etc als ze daar van houden?
Misschien een relaxbon voor de sauna etc als ze daar van houden?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Zou ook voor een avondje uit gaan. Zie bovenstaande redenen.
Misschien een musical of theater/cabaret? Als ze daar van houden. Als je niet voor de allergrootste producties gaat valt dat nog wel in het budget.
Misschien een musical of theater/cabaret? Als ze daar van houden. Als je niet voor de allergrootste producties gaat valt dat nog wel in het budget.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
ja ik twijfel dus ook ivm de kleine. maar toen zei iemand weer dat de meeste bonnen een jaar geldig zijn...maar ik ben ook geen moeder, dus geen idee of ze bijvoorbeeld over een halfjaar wel een nachtje weg zou gaan?
en bij de primera enzo, heeft iemand wel eens zo'n bon gehad? is het dan niet een nadeel dat je maar kunt kiezen uit een paar restaurants?
en bij de primera enzo, heeft iemand wel eens zo'n bon gehad? is het dan niet een nadeel dat je maar kunt kiezen uit een paar restaurants?
JD- Ratel
Misschien leuk om via vakantieveilingen ofzo een arragementje te kopen en er dan nog iets bij te geven?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Misschien leuk om via vakantieveilingen ofzo een arragementje te kopen en er dan nog iets bij te geven?
ja dat is wel heel leuk, maar helaas in hun geval niet zo te doen.... hij is kok, zij werkt ook in de horeca, dus ik durf niet zo goed iets te kopen waarvam de datum al is vastgelegd. ben dan zo bang dat ze geen vrij kunnen krijgen ofz.o
JD- Ratel
*Marietje* schreef:Try schreef:Misschien leuk om via vakantieveilingen ofzo een arragementje te kopen en er dan nog iets bij te geven?
ja dat is wel heel leuk, maar helaas in hun geval niet zo te doen.... hij is kok, zij werkt ook in de horeca, dus ik durf niet zo goed iets te kopen waarvam de datum al is vastgelegd. ben dan zo bang dat ze geen vrij kunnen krijgen ofz.o
Vaak heb je een x aantal maanden om datgene dan te gebruiken (sauna arrangementen, diners, etc, de feesten enzo zijn natuurlijk al wel vastgelegd) maar dan kunnen ze dus zelf nog kiezen wanneer ze willen gaan
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» cadeaubon over datum??
» Cadeaubon voor kerst
» Het is me wel een avondje zeg
» saampjes een avondje weg...ideeen?
» Openingszinnen tijdens een avondje stappen.
» Cadeaubon voor kerst
» Het is me wel een avondje zeg
» saampjes een avondje weg...ideeen?
» Openingszinnen tijdens een avondje stappen.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: