Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Openingszinnen tijdens een avondje stappen.

+16
Vanillivi
Rizzo
Rush
Error
Sweety
Niekske
Blond
Muurvlindertje
Lady Starstruck
Minx
CCC
Bliss
Mees
Zora
RYW
Toet
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Openingszinnen tijdens een avondje stappen. Empty Openingszinnen tijdens een avondje stappen.

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 22:07

Wat zijn de raarste openingszinnen die jij hebt gekregen tijdens een gezellige avond!

Was gisteren in de kroeg en als Cimic op een kruk had gezeten dan was ze er echt afgevallen. Ik hoor veel dingen en hou wel van een geintje maar dit slaat alles. Komt ie:" Ik denk dat jij 18 bent want je bent zo mager!" :shock: Nu is het nooit erg om jonger geschat te worden, maar ik ben 28 en i know ben goed afgevallen maar daar kan ik niks aan doen. Pfff dit deedt wel ff pijn. Mannen! Openingszinnen tijdens een avondje stappen. 394967

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Openingszinnen tijdens een avondje stappen. Empty Re: Openingszinnen tijdens een avondje stappen.

Bericht  Toet za 14 jan 2012 - 22:44

En sinds wanneer heeft gewicht iets met leeftijd te maken? Haha, wat een sukkel.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Openingszinnen tijdens een avondje stappen. Empty Re: Openingszinnen tijdens een avondje stappen.

Bericht  RYW za 14 jan 2012 - 22:50

Mijn ex-schoonoma is ook heel mager, en ze wordt dit jaar 95 Wink

Een van mijn classics is toch wel de volgende situatie. Ik was met Nour in de kroeg, en toen kwamen er 2 heren op ons af. De buit was al van te voren verdeeld, want beiden kozen ze één van ons uit en begonnen een gesprek. De 'mijne' zei al vrij snel het volgende:

'Ja ik wou eigenlijk wel even weten of er geneukt gaat worden vanavond. Want anders ga ik echt heel veel geld besteden aan drankjes voor je, en ik zit vrij krap, dus ik wou het graag even van te voren weten.'

Ik heb er smakelijk om gelachen, ik vond het wel een duidelijke, eerlijke, directe aanpak. Ik heb 'm gelijk even uit de droom geholpen en we hebben nog even gezellig gekletst, elk met eigen drankje Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 22:56

Ja snap er niks van. Ik vind het ook een pijnlijke opmerking trouwens, vind het helemaal niet leuk om af te vallen. Haha de opmerking van meneer kan ik dan beter waarderen, RYW. Ben best een bijdehand persoon dus mij zul je niet snel hebben met dit soort opmerkingen haha, kaats de bal eerder op een leuke manier terug. Maar gisteren wist ik even niks te zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Zora za 14 jan 2012 - 22:57

Haha RYW grof maar wel leuk idd Very Happy daar zou ik ook wel om kunnen lachen. Was hij niet verbaasd dat je hem geen schop verkocht?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  RYW za 14 jan 2012 - 22:59

Cimic schreef:Ja snap er niks van. Ik vind het ook een pijnlijke opmerking trouwens, vind het helemaal niet leuk om af te vallen. Haha de opmerking van meneer kan ik dan beter waarderen, RYW. Ben best een bijdehand persoon dus mij zul je niet snel hebben met dit soort opmerkingen haha, kaats de bal eerder op een leuke manier terug. Maar gisteren wist ik even niks te zeggen.

Waarschijnlijk dacht die vent jou even een compliment te doen, maar sloeg de plank flink mis. Het zal vast niet rot bedoeld zijn, maar mensen gaan er vaak automatisch vanuit dat afvallen wenselijk is... terwijl je dat gewoon helemaal niet weet.

Zora, nee eigenlijk niet! Het ging ook heel vriendelijk, en ik snapte zijn punt ook eigenlijk best goed smile ik kan er in elk geval meer mee dan de zoveelste slijmbal die tegen mijn tieten zegt dat ik zoveel op Catherine Zeta-Jones lijk Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Zora za 14 jan 2012 - 23:01

Haha eigenlijk best wel slim van hem Very Happy Meteen duidelijk enzo :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  RYW za 14 jan 2012 - 23:04

Zora schreef:Haha eigenlijk best wel slim van hem Very Happy Meteen duidelijk enzo :p

Ja precies, lekker overzichtelijk, geen gedoe met spelletjes spelen enzo. Het is dat a) ik bezet ben en b) ik hem niet aantrekkelijk vond, maar zo'n opmerking zou nog succes kunnen hebben bij mij ook, in elk geval genoeg om het voorlopig interessant te vinden smile dus ja, ik vond het wel een goeie smile

'Mag ik aan je tieten zitten' heb ik ook wel eens gehoord, ook erg duidelijk, maar daar was ik dan weer totaal níet van gediend...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:06

Mja dat zou kunnen al zei zijn gezicht wel iets anders. Het was ook wel een zaadje hoor! Wink Een vriend die bij hem stond kon het ook niet geloven. Dus bij deze als ik straks 50 ben en nog steeds mager ben, lijk ik nog steeds 20 Very Happy

Gast
Gast

Bericht  RYW za 14 jan 2012 - 23:12

Cimic schreef:Mja dat zou kunnen al zei zijn gezicht wel iets anders. Het was ook wel een zaadje hoor! Wink Een vriend die bij hem stond kon het ook niet geloven. Dus bij deze als ik straks 50 ben en nog steeds mager ben, lijk ik nog steeds 20 Very Happy

Probeer het naast je neer te leggen smile ik snap dat het rot is, want je hebt er niet voor gekozen om stress te hebben en zoveel af te vallen, en voor jou betekent het iets heel anders dan voor de meeste mensen... maar laat alsjeblieft de lol die je af en toe wél hebt verpesten hierdoor smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:16

RYW schreef:
Cimic schreef:Mja dat zou kunnen al zei zijn gezicht wel iets anders. Het was ook wel een zaadje hoor! Wink Een vriend die bij hem stond kon het ook niet geloven. Dus bij deze als ik straks 50 ben en nog steeds mager ben, lijk ik nog steeds 20 Very Happy

Probeer het naast je neer te leggen Openingszinnen tijdens een avondje stappen. 561177 ik snap dat het rot is, want je hebt er niet voor gekozen om stress te hebben en zoveel af te vallen, en voor jou betekent het iets heel anders dan voor de meeste mensen... maar laat alsjeblieft de lol die je af en toe wél hebt verpesten hierdoor Openingszinnen tijdens een avondje stappen. 561177

Komt goed, doe ik! Best fijn de nuchtere kijk hier! Openingszinnen tijdens een avondje stappen. 561177 Uhh moet het trouwens niet verpesten zijn? Wink

Gast
Gast

Bericht  RYW za 14 jan 2012 - 23:26

Cimic schreef:
RYW schreef:

Probeer het naast je neer te leggen Openingszinnen tijdens een avondje stappen. 561177 ik snap dat het rot is, want je hebt er niet voor gekozen om stress te hebben en zoveel af te vallen, en voor jou betekent het iets heel anders dan voor de meeste mensen... maar laat alsjeblieft de lol die je af en toe wél hebt verpesten hierdoor Openingszinnen tijdens een avondje stappen. 561177

Komt goed, doe ik! Best fijn de nuchtere kijk hier! Openingszinnen tijdens een avondje stappen. 561177 Uhh moet het trouwens niet verpesten zijn? Wink

uhhh ja, klopt Wink dat bedoelde ik!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:32

Haha, oh ja RYW, leuk was dat hè?Wink De meest rare zin die ik heb gehoord was eigenlijk in een best wel hippe club en die man zag er ook niet verkeerd uit, totdat hij bloedserieus voor me stond, naar beneden keek en het volgende tegen m'n borsten zei: "Zo hey, tieten zijn echt gave dingen." Toen pas mij begroeten en een drankje aangeboden gekregen. Ik kan daar absoluut niet boos om worden trouwens, moest er eigenlijk gewoon om lachen, want hij zag er echt veel te netjes uit voor zulke opmerkingen leek het wel. Zo zie je maar weer, uiterlijk zegt vrij weinig. smile

Gast
Gast

Bericht  Mees za 14 jan 2012 - 23:45

Of dat een vriendin van mij en ik dé tweeling waren uit de plaats waar we waren. Mijn vriendin en ik lijken echt nog niet een beetje op elkaar en daarbij dé tweeling? Daarna vroeg ie hoeveel dagen we scheelden..toen was het gesprek helemaal zo klaar.
Vriendin en ik hebben elkaar echt met hele grote ogen aan staan kijken en daarna konden we alleen nog maar heel hard lachen. De mannen in kwestie dropen toen langzaam toch maar af.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:59

Een man vroeg eens of ik een foto van hem wilde zien. Ik wilde de foto niet zien, hij stond immers naast me. Toch liet hij alsnog de foto zien van een piemel met een opmerking over dat hij bij me zou passen. Juist!
Ik heb al geen hoge pet op van mannen maar dit sloeg echt alles.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 15 jan 2012 - 0:05

Hahaha RYW, die van jou vind ik wel hilarisch Very Happy Weet alleen zelf niet of ik heel kwaad zou worden of keihard zou gaan lachen op dat moment, maar in elk geval vind ik hem nu heel grappig. Eigenlijk is het ook best goed dat ie meteen to the point komt :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC zo 15 jan 2012 - 1:35

De raarste/ gekste die ik heb gehoord was toch wel... Ik heb zin, en jij hebt een opening... Rolling Eyes

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Minx zo 15 jan 2012 - 2:24

De meest vreemde vond ik nog wel, jij komt hier niet vandaan of wel. Is trouwens ook de enige die me echt is bijgebleven de meeste weet ik niet eens meer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lady Starstruck zo 15 jan 2012 - 2:30

Van een man: Jij (ik dus) bent als middenklas wijn de afdronk is heerlijk en je hebt er lang plezier van. Een vriendin van mij was als hoge klas wijn met een heerlijke smaak maar een zure nare afdronk. En bedankt he, vond ik niet echt leuk om te horen! Wat een kneus!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Muurvlindertje zo 15 jan 2012 - 3:00

Lorna mercedez schreef:Een man vroeg eens of ik een foto van hem wilde zien. Ik wilde de foto niet zien, hij stond immers naast me. Toch liet hij alsnog de foto zien van een piemel met een opmerking over dat hij bij me zou passen. Juist!
Ik heb al geen hoge pet op van mannen maar dit sloeg echt alles.

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! lol!
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Bliss zo 15 jan 2012 - 3:05

Tegen mij zei een jongen een keer (nadat we een paar keer oogcontact hadden gehad): "Wanneer gaan we nou eens zoenen?". Even later stonden we daadwerkelijk te zoenen Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Blond zo 15 jan 2012 - 23:05

Ik heb een keer in een bomvolle danszaal met een jongen staan 'praten' (meer in elkaars oor te schreeuwen, en dan verstond je er niets van), en toen zei hij na 3 minuten: 'Jij hebt echt karakter".

Oké, dat weet je na 3 minuten?

6 maanden later heb ik trouwens alsnog met hem gezoend :-)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Niekske ma 16 jan 2012 - 0:11

Geen bizarre openingszin, wel een hilarische poging: Op een sportoernooi was het thema van het toernooifeest 'Oranje' (was in de aanloop naar het wk in 2010) ik had een oranje kroontje op. Komt er een kereltje van een jaar of 18 naar me toe en vraagt of ik jarig ben. Ik snapte niet waar de vraag vandaan kwam, maar hij wees op mijn kroontje. Dus ik zei 'ja ik ben jarig!'. Hij feliciteerde me en vroeg hoe oud ik was geworden. Ondertussen probeerde hij echt stoer te zijn, stond een beetje onderuitgezakt, duimen achter zijn riem enzo. Ik zei dat hij mijn leeftijd maar moest schatten. Dus hij bekijkt me echt van top tot teen en knikt goedkeurend en zegt vervolgens 20! Ik was echter al bijna 27 Very Happy ik heb em in die waan gelaten... de volgende dag was hij toevallig scheidsrechter bij een wedstrijd van ons, samen met een andere kerel en ik hoorde hem tegen die ander zeggen: 'heej als zij een punt maakt, telt ie dubbel, want ze is 20 geworden vandaag!'
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Sweety ma 16 jan 2012 - 2:36

Mijn ex wilde nog een keer grappig zijn toen we een keer op date waren. Had hij een bierfilter gepakt, gaatje ingemaakt, zijn neus door dat gaatje gedaan en mij toen aangetikt op mijn schouder. Toen ik achterom keek was het eerste wat hij zei: heb jij deze gegooid? Laughing

Ook eentje: ijsklontje pakken, mij aantikken, ijsklontje op de grond gooien en kapot stampen. Dan zeggen: zo het ijs is gebroken.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Error ma 16 jan 2012 - 2:55

"Als jouw ene been sinterklaas is, jouw andere been kerst, mag ik dan tussen de feestdagen langskomen?" Openingszinnen tijdens een avondje stappen. 394967
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: