Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeaubon voor kerst

+2
Tania
Pannetoet
6 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeaubon voor kerst Empty Cadeaubon voor kerst

Bericht  Pannetoet zo 18 dec 2011 - 9:32

Hoii..

Mijn vriend en ik geven elkaar met kerst een cadeautje..
Ik wil hem een cadeaubon doen van de bijenkorf maar ik heb geen idee voor welk bedrag! We zijn bijna 8maand samen trouwens.. welk bedrag zouden jullie doen?

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaubon voor kerst Empty Re: Cadeaubon voor kerst

Bericht  Tania zo 18 dec 2011 - 9:42

Ik zou een leuk cadeau kopen in plaats van een cadeaubon. Heb je iets speciaal in gedachten wat hij ervan zou gaan kopen? Dan zou ik dat (eventueel samen als het iets van kleding is) voor hem kopen.
Een bedrag ligt een beetje aan wat voor jullie normaal is wat je te besteden hebt. Ik zou rond de 50 euro doen denk ik.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses zo 18 dec 2011 - 9:46

Eens met Tania (over het zelf kopen). Ik weet niet wat je kan missen maar afhankelijk daarvan zou ik tussen de 25 en 50 euro doen.
Als hij je cadeautje niet leuk vind kan hij het altijd nog ruilen voor iets anders en als hij het wel leuk vind is het alleen maar extra leuk dat je het zelf hebt uitgezocht.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lenthe zo 18 dec 2011 - 10:24

Caresses schreef:Eens met Tania (over het zelf kopen). Ik weet niet wat je kan missen maar afhankelijk daarvan zou ik tussen de 25 en 50 euro doen.
Als hij je cadeautje niet leuk vind kan hij het altijd nog ruilen voor iets anders en als hij het wel leuk vind is het alleen maar extra leuk dat je het zelf hebt uitgezocht.
Helemaal mee eens. Ik zou ook iets halen tussen de 25 en 50 euro. Het is leuker als je echt iets uitzoekt voor hem, in plaats van een simpele cadeaubon (vind ik)
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 10:42

Ik zou ook geen cadeaubon geven persoonlijk. Mijn vriend vraagt ook allemaal 'stomme' dingen voor kerst, huishoudspullen enzo. Dus dat ga ik hem niet geven, ga een hotelletje boeken in Delft voor over 2 weken, dan kunnen we ook naar de Ikea om die huishoudspullen te kopen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 18 dec 2011 - 21:58

Amazonnia wat een leuk idee zeg!!

Ik zou zelf mijn vriend ook geen kadobon geven, vind ik toch niet zo leuk. Ook al zou het wel heel makkelijk zijn want hij is behoorlijk moeilijk met kado's.

Misschien als je niks weet dat je net zo iets kan doen als Amazonnia? Of anders gewoon een dagje weg?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Pannetoet ma 19 dec 2011 - 4:14

Ik zat zelf ook te denken aan 50,- maar wist niet of dat een beetje to much was haha.
Ik had eerst een geurtje in gedachten maar dat is zo standaard en hij ook al een geurtje van mij gehad toen we een half jaar samen waren (eind oktober) op zich is een weekendje weg ook leuk! Alleen vind ik dat een beetje te duur... En ik dacht: met een cadeaubon van de bijenkorf kan hij heel veel omdat ze daar vanalles hebben. Dagje weg vind ik zelf iets minder als ik eerlijk ben..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 19 dec 2011 - 4:15

Ik zou geen cadeaubon geven, dat vind ik echt niet leuk, maar anders zou ik €100 doen ongeveer.

Ik had me voorgenomen om ook voor €100 cadeautjes te kopen, maar dat is ook behoorlijk mislukt. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Pannetoet ma 19 dec 2011 - 5:54

Wat is dan een leuke plaats om een 2 nachten weg te boeken? Wij komen uit het oosten (Hengelo-Enschede)..mocht ik een aanbieding tegenkomen :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 5:56

Ik_zelf_87 schreef:Wat is dan een leuke plaats om een 2 nachten weg te boeken? Wij komen uit het oosten (Hengelo-Enschede)..mocht ik een aanbieding tegenkomen :P

Zoeken op vakantie aanbiedingen zoals travelbird heb je voor heel weinig geld de leukste dingen! Elke dag een nieuwe deal.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet ma 19 dec 2011 - 6:03

Ik kijk vaak bij hotelspecials en daar kijk ik nu bij 3=2.. 3 nachten gaan en 2 betalen.. maar ik kijk rustig even verder smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 11:16

www.hotelaanbiedingen.nl is ook wel een handige site smile

Gast