Het is me wel een avondje zeg
+4
Toet
Raindrop
Roza
Caroow
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het is me wel een avondje zeg
Ik ben echt zo ontzettend melig in mijn eentje. Ik word er zelf niet goed van
Iemand wat leuks te vertellen. Kan echt om elke scheet lachen. Dus kom maar met de domme, grappige acties. Leedvermaak doet het trouwens ook erg goed
Iemand wat leuks te vertellen. Kan echt om elke scheet lachen. Dus kom maar met de domme, grappige acties. Leedvermaak doet het trouwens ook erg goed
Gast- Gast
Re: Het is me wel een avondje zeg
Mijn vriend viel net van de bank. Zijn evenwicht kon de spanning van het voetbal niet meer aan. De sukkel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Mijn vriend viel net van de bank. Zijn evenwicht kon de spanning van het voetbal niet meer aan. De sukkel.
Oh hier moet ik heel hard om lachen Zie het ook direct voor me.. Hahah
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Haha helaas heb ik het niet op film, ik moest te hard lachen
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb buikpijn van de post van PB in het topic over vriendenboek
Gast- Gast
Caroow schreef:Mijn vriend viel net van de bank. Zijn evenwicht kon de spanning van het voetbal niet meer aan. De sukkel.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik heb buikpijn van de post van PB in het topic over vriendenboek
haha als er in vragenlijstje "lolbroek van het forum" terugkomt weten we wie daar ingevuld kan worden
Mr. Babe & Powerbabe sitting in a tree. K I S S I N G
Gast- Gast
Ik had echt een kut dag! Vanmiddag een bekeuring onder mijn ruitenwisser. Wordt ik een paar uur daarna gebelt door de politie dat het bedrag op de bon niet klopt, dat ik nog een brief thuis krijg met het DUBBELE bedrag. Dus ik super pissig om een reden vragen. Heel lul verhaal dat mensen maar denken dat ze overal kunnen parkeren. Ik nog proberen netjes uit te leggen dat ik niet zo ben en dat dit echt een foutje was, zegt die agent: ja we rijden daar de straat in, staat er zo'n klein kut peugeotje daar asociaal geparkeerd! Ondertussen was ik echt woest, dus de telefoon opgehangen. Bleek het een grap te zijn
Nouja, ik heb wel echt een boete, maar dat telefoontje kwam van de vader van een vriendin. Ik vond het helemaal niet grappig en ben al de hele dag chagrijnig daardoor. Nu begin ik ook wel een weer blij te worden, door het autocorrect-topic en de vriend van PB. Dus ik kan wel wat meligheid gebruiken!
Nouja, ik heb wel echt een boete, maar dat telefoontje kwam van de vader van een vriendin. Ik vond het helemaal niet grappig en ben al de hele dag chagrijnig daardoor. Nu begin ik ook wel een weer blij te worden, door het autocorrect-topic en de vriend van PB. Dus ik kan wel wat meligheid gebruiken!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Aahh toet! Wat een flauwe actie!!
Sowieso al balen van die bekeuring, maar ga lekker iemand anders lastig vallen met je domme grappen
Sowieso al balen van die bekeuring, maar ga lekker iemand anders lastig vallen met je domme grappen
Gast- Gast
Ja dat dacht ik dus ook! Maar dit topic is voor grappige dingen..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn vriend heeft een boxer aan waar zijn ballen uithangen....why oh why...
Gast- Gast
Ik stem voor het feit dat Mr. Babe een account aan moet maken en mee moet posten!!
Roza- Kletskop
_Leaf_ schreef:Mijn vriend heeft een boxer aan waar zijn ballen uithangen....why oh why...
Roza- Kletskop
_Leaf_ schreef:Mijn vriend heeft een boxer aan waar zijn ballen uithangen....why oh why...
Hoezo sexy
Gast- Gast
Roza schreef:_Leaf_ schreef:Mijn vriend heeft een boxer aan waar zijn ballen uithangen....why oh why...Dat vraagt om een foto!!
Hahahaha wat denk je zelf
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Roza schreef:_Leaf_ schreef:Mijn vriend heeft een boxer aan waar zijn ballen uithangen....why oh why...Dat vraagt om een foto!!
Hahahaha wat denk je zelf
Vragen mag toch?
Roza- Kletskop
Ranzige Roza. Zoek zelf een vriendje als je zo graag ballen wilt zien.
Gast- Gast
Even kijken...oh ik heb nog wel wat grappigs! Mijn vriend laat me altijd schrikken, nu stond ik in de badkamer mijn haar te blonderen met sprayblond en van schrik spoot ik sprayblond over zijn haar heen
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Even kijken...oh ik heb nog wel wat grappigs! Mijn vriend laat me altijd schrikken, nu stond ik in de badkamer mijn haar te blonderen met sprayblond en van schrik spoot ik sprayblond over zijn haar heen
Daar wel een foto van? haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Hahaha nee hij werd echt een beetje pissig hahahaa. Hij wordt kaal dus stierf duizend doden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ranzige Roza. Zoek zelf een vriendje als je zo graag ballen wilt zien.
Ook goedenavond.
Roza- Kletskop
Speciaal voor Roza:
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
» saampjes een avondje weg...ideeen?
» Openingszinnen tijdens een avondje stappen.
» Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)
» saampjes een avondje weg...ideeen?
» Openingszinnen tijdens een avondje stappen.
» Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: