Kinderwagen van de Hema
+3
Pompoen
Puggle
Muurvlindertje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kinderwagen van de Hema
Is dit een beetje een goede kinderwagen?
De Joolz en de Bugaboo vind ik zo ontzettend duur (rond de 900 euro, daar koop je zowat een tweedehands auto voor ).
Hij ziet er mooi uit, maar is ie praktisch en handig?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Re: Kinderwagen van de Hema
Mmm, misschien denken jullie nu, "die is er vroeg bij", maar we mogen van mijn opa en oma een kinderwagen uitzoeken en ik wil niet dat ze achterlijk veel geld neerleggen (die 850-900 euro), omdat ik die zo mooi vind.
Dus daarom kom ik met de Hema-kinderwagen....
Muurvlindertje- Prater
Geen.ervaring. Maar he hebt voor veel minder ook goeie.wagens.hoor. Zoals een mutsy transporter bijv. die zie je ook best veel en.onder de 400,-
Ondanks dat ik de hema een.goede en fijne winkel vind zou ik er geen wagen kopen denk ik.
Ondanks dat ik de hema een.goede en fijne winkel vind zou ik er geen wagen kopen denk ik.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
zou in elk geval wachten tot na de eerste echo, stel dat je een meerling verwacht...Muurvlindertje schreef:Mmm, misschien denken jullie nu, "die is er vroeg bij", maar we mogen van mijn opa en oma een kinderwagen uitzoeken en ik wil niet dat ze achterlijk veel geld neerleggen (die 850-900 euro), omdat ik die zo mooi vind.
Gast- Gast
Ik zie inderdaad op Babydump mooiere kinderwagens van iCandy en Mutsy van rond de 400 euro en dan krijg je ook nog een gratis Maxi Cosi autostoel en een luieremmer erbij.
*neemt opa en oma na een tijdje mee naar de Babydump....
*neemt opa en oma na een tijdje mee naar de Babydump....
Muurvlindertje- Prater
Wij betalen voor de mutsy evo 428,90 inclusief reiswieg en maxi cosi bij babydump. Ohja en je krijgt er zo'n tas bij, maar die wilden we niet dus kregen we de regenhoezen gratis. Hele fijne wagen, we hadden er ook best meer aan uit willen geven maar we vonden dit verreweg de fijnste!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wiij hebben de maxi cosi mura 4 van mijn moeder gekregen en die vond ik zelf ook nog meevallen. Volgens mij was die 698 euro en dan kregen we maxi cosi cabrio en een verzorgingstas erbij.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Nu valt me nog iets binnen
Bij ons in de babydump (eindhoven) stonden trouwens buggaboo´s afgeprijsd waarschijnlijk waren het oude kleuren, maar dan moet je die wel mooi vinden natuurlijk. Ze waren rond de 600 euro.
Bij ons in de babydump (eindhoven) stonden trouwens buggaboo´s afgeprijsd waarschijnlijk waren het oude kleuren, maar dan moet je die wel mooi vinden natuurlijk. Ze waren rond de 600 euro.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Ik was erg blij met de Mutsy Transporter, geloof dat die 400-500 euro kostte. Met de Hema wagen heb ik geen ervaring.
Gast- Gast
Raven schreef:Nu valt me nog iets binnen
Bij babyhuys stonden een paar weken terug ook de oudere modellen afgeprijsd, er waren allerlei verschillende modellen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hier ook!Raven schreef:Wiij hebben de maxi cosi mura 4van mijn moeder gekregenen die vond ik zelf ook nog meevallen. Volgens mij was die 698 euro en dan kregen we maxi cosi cabrio en een verzorgingstas erbij.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wij hebben de mutsy transit en die was 400 euro. Hier kregen we de maxi-cosi bij en een luiertas.
Gast- Gast
Wij hebben ook de mutsy en alles compleet volgens mij rond de 500 euro
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had 9 jaar geleden de kinderwagen van de Hema en ik vond het een ontzettend fijne wagen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: