Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bachelor

+43
June
iloverocknroll1984
Lies
Sterre
ijsjemeisje
Caro
Plien84
Antibes
Fenna
Caribbeanlover
Vino
mzcharlotte
Ilovethe90s
koNijntje
GreenGrass
Summerlovin
JD
Blond
silly-one
Mouse10
smurfie
Caramba
Silver
Rush
Toet
ExpressoB
Atelier Madame
Arwyn
Sugarfall
Rizzo
Bisq
Appeltje
Shopelle
Lady4
Tabbert
Inge
Schaapke
Happinaz
Paper Crown
Rumble
Parisienne
Viva
Marin
47 plaatsers

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 1:19

Ja idd opzouten met die doos!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 10:45

Waar kan je dat stukje bekijken dat hij in de sneeuw op zo scooter rijdt? Dan kan je nl ook zien wie er achterop zit en dus weet je wie er bij het groepje zit die zijn ouders ook ontmoet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 10:51

Dat is toch nog niet geweest, CBL? Dan denk ik dat je continu Net5 erop moet hebben, wil je het echt kunnen zien. De Bachelor - Pagina 7 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 20:25

Dat is wel geweest anders kan ik er toch niet vanaf weten, maar ik weet niet of het op tv of op internet was als je dat bedoelde. Wie weet wie erachterop zat?

Maandag gaat Jaco samen met Rosalie op date toch of zag ik dat verkeerd. Ben benieuwd. Als hij het echt goed wil doen kan hij Jaco beter met Lisette samen op date nemen, eens kijken hoe ze zich dan gedragen. Wie weet komt dat nog.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caramba wo 7 nov 2012 - 20:40

Als Rosalie en Jacobiena samen op date gaan, is het ook een goede zet. Rosalie heeft hem al verteld over wat er gaande in tussen haar en Jacobiena en die andere tuthola die maandag weggestuurd is.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 22:58

Als je de foto bekijkt op net 5 van de volgende week zie je Jaco volgens mij samen met hem en Rosalie op de foto, maar dat is niet met een date. Dat is volgens mij in groepsverband aangezien ze ergens anders gaan overnachten toch?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  smurfie vr 9 nov 2012 - 20:55

Spetterdespat schreef:Als Rosalie en Jacobiena samen op date gaan, is het ook een goede zet. Rosalie heeft hem al verteld over wat er gaande in tussen haar en Jacobiena en die andere tuthola die maandag weggestuurd is.

idd een goede zet om het zo te plannen.

Wel grappig, gister had ik herhalinscursus voor de ehbo op het centrum waar Rutger werkt. En wie zat er tegenover ons tijdens de lunch.... juist Ruther. Moest eerst even denken hé wat een bekend gezicht en het duurde ook even voor het kwartje viel.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover za 10 nov 2012 - 0:51

Heb je niet ff gevraagd wie het geworden is?Laughing

Als hij nog steeds samen is met degene die hij gekozen heeft lijkt me dat heel moeilijk om het verborgen te houden. Alhoewel Tony van Oh oh Cherso zich er niet aan gehouden heeft en gewoon in het openbaar verscheen met Mandy.

Daarbij komt ook dat als familie en vrienden het weten die het door kunnen vertellen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  smurfie za 10 nov 2012 - 1:46

Caribbeanlover schreef:Heb je niet ff gevraagd wie het geworden is?Laughing

Als hij nog steeds samen is met degene die hij gekozen heeft lijkt me dat heel moeilijk om het verborgen te houden. Alhoewel Tony van Oh oh Cherso zich er niet aan gehouden heeft en gewoon in het openbaar verscheen met Mandy.

Daarbij komt ook dat als familie en vrienden het weten die het door kunnen vertellen.

Nee niet gedaan haha.

hij was natuurlijk ook gewoon aan het werk.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Mouse10 za 10 nov 2012 - 4:23

Ik krijg de kriebels van die Rutger, erger me aan zijn mond haha, kan die ook niks aan doen natuurlijk! Verder vind ik het niet echt een geloofwaardig programma, maar wel vermakelijk, dus kijk er nog wel naar.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  silly-one za 10 nov 2012 - 6:10

smurfie schreef:
Caribbeanlover schreef:Heb je niet ff gevraagd wie het geworden is?Laughing

Als hij nog steeds samen is met degene die hij gekozen heeft lijkt me dat heel moeilijk om het verborgen te houden. Alhoewel Tony van Oh oh Cherso zich er niet aan gehouden heeft en gewoon in het openbaar verscheen met Mandy.

Daarbij komt ook dat als familie en vrienden het weten die het door kunnen vertellen.

Nee niet gedaan haha.

hij was natuurlijk ook gewoon aan het werk.

En dat mag hij ook niet. Als dat uitkomt kan hij dik gaan betalen. Is over het algemeen bekend dat als het voor de laatste aflevering uitkomt wie de 'winnaar' is betekend dat dat er dik betaald moet gaan worden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover zo 11 nov 2012 - 2:02

Dat weet ik ook wel hoor dat ze ene boete krijgen, maar kan me voorstellen dat het moeilijk is . Tony lukte het iig niet.

Bah dat voorstukje wat Jaco zegt, wat een naar mens is ze toch zeg, weg ermee! Zegt ze dat Lisette verlief is wat ze nooit zeker kan weten terwijl ze het volgens mij zelf is. Vind het ook maar raar van hem, hij vond dat handtastelijke niks van haar en nu loopt hij hand in hand.

Morgen weer kan nooit wachten om het weer te zien. Ze kunnen het beter 2x of 3 pw of elke dag uitzenden haha. Het duurt veels te lang zo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond ma 12 nov 2012 - 4:14

Laat Jacobien er nog maar lekker inzitten, die zorgt ervoor dat het niet één tamme bende wordt. Als er nog 5 dames inzitten mag ze eruit. Hoewel ik wel benieuwd ben wat voor familie er bij zo'n secreet hoort.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 12 nov 2012 - 4:19

Huh? Wie weet komt ze niet eens zover. Vind dat ze nu wel mag oprotten, maar ze zal vandaag vast wel weer een roos krijgen vrees ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 10:03

Wat een raar mens, die Jacobien. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 12 nov 2012 - 10:32

Wiehoeeeeee the b*tch is gone! :cheering:

hoe kinderachtig ook dat ze aan het einde niet gewoon kan zeggen "Succes meiden, het was leuk om mee te doen" ofzo...nee alleen maar kutopmerkingen van "hij komt er nog wel achter dat hij een fout heeft gemaakt" en "Sja ik was de grootste dreiging en ben nu weg", dat mens is óf een actrice, of ze is gewoon knettergek.

Ik denk dat de finale tussen Marina en Sarah gaat, heel misschien Lisette ook.
Denk dat Melissa er sowieso als eerstvolgende uitligt.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 12 nov 2012 - 10:45

Yeah, mijn gebeden zijn gehoord!De Bachelor - Pagina 7 281626781

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 12 nov 2012 - 10:46

JaneDoe schreef:Wiehoeeeeee the b*tch is gone! De Bachelor - Pagina 7 281626781

hoe kinderachtig ook dat ze aan het einde niet gewoon kan zeggen "Succes meiden, het was leuk om mee te doen" ofzo...nee alleen maar kutopmerkingen van "hij komt er nog wel achter dat hij een fout heeft gemaakt" en "Sja ik was de grootste dreiging en ben nu weg", dat mens is óf een actrice, of ze is gewoon knettergek.

Ik denk dat de finale tussen Marina en Sarah gaat, heel misschien Lisette ook.
Denk dat Melissa er sowieso als eerstvolgende uitligt.

Hij komt er zeker wel achter en dan heb ik het over dat gedoe van zijn zus en die dingen die ze zei tijdens de date.

Ze is een knettergekke actrice.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 12 nov 2012 - 10:50

:cheering: yeeeeey. Ben blij omdat Marina door is en omdat Jacobieba eruit ligt. Dubbel :cheering:
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 12 nov 2012 - 21:08

JacobieBa, hahah die is wel leuk gevonden.

Ja tuurlijk Jaco iedereen liegt en zegt hetzelfde en jij spreekt de waarheid, zieke muts! Ik ga winnen............hahah kijk waar je nu bent bitch.

Wel naief dat sommigen Jaco geloofde, vind ik best dom.

Ze omhelsde Marina bij het weggaan terwijl ze haar niet mocht. Sowieso zat J. te slijmen sinds Sherrilyn weg is. Ik vind Marina steeds leuker en wat zeiken de anderen nou dat ze er niet altijd bij komt zitten ofzo, laat haar lekker!

Dat voorstukje waarin Jaco zegt over iemand dat ze verliefd is werd zo geplakt alsof de kijker dacht dat het over Lisette ging, maar het ging over Rosalie.

Wel apart dat Jaco en Rosalie er tegelijk uit zijn zeker na die date, maar misschien was dat voor hem de laatste kans om ze te leren kennen die gefaald heeft.

Gaat deze reeks nou sneller dan met Lars of lijkt het maar zo? Gaan er volgende week 1 of 2 weg? Ik denk dat Britt er volgende week uit gaat omdat hij misschien geen hoogte van haar krijgt. Bij 3 gaan ze naar elkaars familie toe.................spannend.

Vind het wel dat hij gauw zoent met een aantal. Deed Lars dat ook? Volgende week met Lisette en Sarah alleen weet ik niet of dat op dezelfde dag is.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 12 nov 2012 - 21:17; in totaal 2 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 12 nov 2012 - 21:14

Caribbeanlover schreef:JacobieBa, hahah die is wel leuk gevonden.

Ja tuurlijk Jaco iedereen liegt en zegt hetzelfde en jij spreekt de waarheid, zieke muts!

Ze omhelsde Marina bij het weggaan terwijl ze haar niet mocht. Sowieso zat J. te slijmen sinds Sherrilyn weg is. Ik vind Marina steeds leuker en wat zeiken de anderen nou dat ze er niet altijd bij komt zitten ofzo, laat haar lekker!

Dat heb ik wel eens met forummen op mijn telefoon Wink . Verder ben ik het volledig met je eens. Marina vindt het gewoon fijn om zich af en toe even alleen te zijn, niets mis mee smile.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  GreenGrass ma 12 nov 2012 - 22:52

Ik vroeg me af waar de koffer van Jacobien is gebleven als ze het vliegtuig instapt... want Rosalie heeft namelijk wel haar rugzakje mee!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  koNijntje ma 12 nov 2012 - 23:53

ik vind die meiden soms zo naief 'wat leuk dat hij dit geregeld heeft, met die kinderen enzo'
ik geloof echt niet dat hij dat zelf bedacht heeft..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 13 nov 2012 - 3:24

GreenGrass schreef:Ik vroeg me af waar de koffer van Jacobien is gebleven als ze het vliegtuig instapt... want Rosalie heeft namelijk wel haar rugzakje mee!

Denk dat het nog binnen stond en dat die later gebracht werdt.

Konijntje, dat bedenkt het programma meestal maar ik denk wel dat hij mee mag denken en sowieso ideeen in mag brengen.

Ik snap niet dat het eerst op rtl 4 (toch) was en nu op net 5. Ik vergis mij nu steeds vaker door het op 4 te zetten.

Volgende weer komen er irritaties bij 1 dame en ik denk dat door Marina komt alleen omdat zij zich soms afzondert.

Jacobien heeft haar tieten laten zien...........sorry moest ff. Ze heeft echt een kronkel in d''r kop met die 6 gezichten, ze spoort echt niet oke!

Vind het een beetje dom van hem dat hij Marina een kus op de mond gaf en anderen konden dat zien of had ik dat al gezegd?

Ik heb echt totaal niks met kids, maar ik vond het gister wel aandoenlijk het idee dat zij geen ouders hebben vind ik zielig. Maar in hoeverre ze echt wees zijn vraag ik me af, er kunnen ook kids bij zitten uit een 1 ouder gezin en die moeder of vader kan niet meer voor ze zorgen dat is dus geen wees feitelijk.

Ik vind dat witte topje wat Lisette aanhad zo nep, zo met veels te veel vulling waardoor het te grote borsten zijn voor haar figuur, het staat niet!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Ilovethe90s di 13 nov 2012 - 5:13

Wauw wat een opsomming ...
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 7 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum