Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bachelor

+43
June
iloverocknroll1984
Lies
Sterre
ijsjemeisje
Caro
Plien84
Antibes
Fenna
Caribbeanlover
Vino
mzcharlotte
Ilovethe90s
koNijntje
GreenGrass
Summerlovin
JD
Blond
silly-one
Mouse10
smurfie
Caramba
Silver
Rush
Toet
ExpressoB
Atelier Madame
Arwyn
Sugarfall
Rizzo
Bisq
Appeltje
Shopelle
Lady4
Tabbert
Inge
Schaapke
Happinaz
Paper Crown
Rumble
Parisienne
Viva
Marin
47 plaatsers

Pagina 5 van 14 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 29 okt 2012 - 4:14

Ja in de klas, maar misschien ook wel daarbuiten of was je geen vriendin van haar?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 29 okt 2012 - 4:16

Caribbeanlover schreef:Ja in de klas, maar misschien ook wel daarbuiten of was je geen vriendin van haar?

Onze hele klas was wel hecht. Daarbuiten ging ik niet met haar om. Maar volgens mij is ze daar hetzelfde als ze was in de klas hoor.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Sugarfall ma 29 okt 2012 - 10:28

Aahh ik vind die Jacobiena echt een eng mens!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 29 okt 2012 - 10:45

Sugarfall schreef:Aahh ik vind die Jacobiena echt een eng mens!

Ik ook. Wat een achterbaks wijf. Continu rollen met haar ogen, en zuchten pfff. En niemand is goed geneg. (alleen zij wel natuurlijk) Evil or Very Mad Ik hoop dat Rutger gezien heeft hoe zij reageerde bij de rozen ceremonie en haar volgende week gedag zegt Yes.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Atelier Madame ma 29 okt 2012 - 10:51

Summerlovin schreef:
Sugarfall schreef:Aahh ik vind die Jacobiena echt een eng mens!

Ik ook. Wat een achterbaks wijf. Continu rollen met haar ogen, en zuchten pfff. En niemand is goed geneg. (alleen zij wel natuurlijk) Evil or Very Mad Ik hoop dat Rutger gezien heeft hoe zij reageerde bij de rozen ceremonie en haar volgende week gedag zegt Yes.

Echt een verschrikkelijk mens idd. Echt hoe kun je je zo gedragen als volwassen vrouw
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 29 okt 2012 - 11:07

ik kan van dat soort meiden als Jacobiena écht zó agressief worden. Ik heb nog nooit iemand geslagen, maar als ik haar zo zie, en hoe ze doet, krijg ik echt zin om in de tv te duiken en haar eens even een flinke mep te verkopen. Bah, wat een naar mens!!

Ik vind Lisette en Britt de meisjes die het beste bij hem passen. Denk dat Lisette gaat winnen, want denk dat Britt uiteindelijk net iets te stoer voor hem is.

Ik verwacht dat Sherrilyn er volgende week wel uitgaat, die vind ik het minst bij hem passen. Ik denk nog steeds dat Jacobiena er voorlopig inblijft, verbaast me niks als zij een actrice is die erbij is gezet voor de kijkcijfers. Volgens mij zetten ze er bij dat soort programma's altijd wel een actrice in die de boel even lekker opstookt. Net als haar beroep..."schrijfster"... lijkt me geen type wat schrijfster is, maar dat is mijn gevoel.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 29 okt 2012 - 21:02

Omdat ik Jacobiena een naam vind die te lang is om steeds voluit te schrijven/typen kort ik het af tot Jac. (ook in de zin van Jak/bah haha) ondanks dat ik niet van afkortingen bij namen houd, maar dat is makkelijker.

Ik hoop ook dat Rutger ziet dat zij zo met haar ogen aan het het rollen was bij de ceremonie. Hij vind het niet leuk dat zij zo gelijk veel aan hem zat, maar volgende week zoent hij wel uitgebreid met Marina dus dat vind ik wel raar van hem.

Melissa heeft zich gewoon bij de bitches aangesloten omdat ze bang is dat ze ook tegen haar gaan bitchen. Gelukkig is 1 eruit, Sjoukje, nou nog Sherrilyn en Jac. Melissa is denk ik te lief om ook zo te zijn.

Van die andere dames vond ik het lullig dat hij niet even met Marina kon praten, jaloerse meiden. Niet gezellig, wtf, Jac is gewoon jaloers en gunt niemand wat! Sherrilyn vond ik wel naar tegen Rosalie, maar van Rosalie zelf ook niet zo slim dat zij haar sekreet oid noemde dus misschien wel een beetje haar eigen schuld.

Hahaha ik las ergens op internet dat iemand het idee had dat Rutger stiekem een broer van Andre van Duin was ivm zijn mond.

Haha Katinka vind zijn kleding leuk of verstond ik het verkeerd?



Bah en Jac die haar borsten liet zien en daarna zogenaamd niks meer wist. Erg zeg dat ze ervan uit ging dat hij niet durfde te zoenen, ze is wel zeker van zichzelf. Ze kan het blijkbaar niet alleen, want ze zegt zelf dat ze Sherrilyn daarvoor heeft.

Wel lief van Lisette dat ze de anderen een kans gaf mbt het zwemmen. Wel dom van haar dat zij tegen Jac zei dat ze verder komt dan haar, niet zo slim. Lisette heeft een mooi figuur, maar heeft geen eetziekte denk ik hoor. Marina vind ik wel lief dat ze voor Lisette opkwam.



Ik hoop echt dat als zijn vrienden volgende week komen dat zij die bitches door hebben en hem vertellen dat ze eruit moeten.



Marina, Rosalie, Sarah, Lisette en Marina vind ik wel leuke meiden alleen van Lisette vind ik het wel raar dat ze een roos verwachtte.

Ook zo raar dat ze van anderen zeggen ''oh zij past echt niet bij hem''. Dat kunnen ze niet weten, ze kennen hem niet.

Ik vind het zo raar dat als ze hem zien met dates hem steeds zoenen, alsof het te lang geleden is dat ze hem hebben gezien.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Arwyn di 30 okt 2012 - 0:26

Als je jezelf al een slang noemt, wat moet de rest dan wel niet van je denken..

Wat heeft-ie trouwens een verschrikkelijk pak aan zeg Neutral
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond di 30 okt 2012 - 0:55

Arwyn schreef:Als je jezelf al een slang noemt, wat moet de rest dan wel niet van je denken..

Wat heeft-ie trouwens een verschrikkelijk pak aan zeg Neutral

Inderdaad! En die jurk ook van Sherrilyn, dat was gewoon een hoog opgetrokken rok met een Sapph BH. Afschuwelijk!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 1:22

Volgens mij is Jacobien ontzettend onzeker. Ze meet zich aan andere kandidaten en probeert zich boven anderen te plaatsen, terwijl ze weet dat ze hetzelfde is. Dat roept ongewenst gedrag op. Ongevraagd mensen zoenen, tegen ze aanrijden, mensen uitschelden, ongenoegen uiten, beledigen en niet snappen waarom anderen haar niet geweldig vinden. Volgens mij begint dat laatste bij jezelf.

Maar dat is mijn idee na het zien van het programma van gisteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB di 30 okt 2012 - 2:26

Net de aflevering terug gekeken...

Ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat.
Ik vind leuk: Rosalie, Lisette, Sara.

Per direct eruit; Jacobiena en Sherrilyn(wat zij er nog in doet begrijp ik totaal niet).
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  GreenGrass di 30 okt 2012 - 3:42

Zo ook even bijgekeken. Wat een bitch die Jacobiena, mijn haren staan recht overeind!
Ze schijnt ook in Take me Out te hebben gezeten?

Edit dit vond ik ook nog: Jacobine ook. Speelde in TV reclame's en kleine dingen in ONM, GTST en nog wel hoop programma's




Laatst aangepast door GreenGrass op di 30 okt 2012 - 4:05; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 30 okt 2012 - 3:49

Ik vond haar al zo bekende harsens, ehhh sorry hoofdje hebben. Er staat Jacobien zonder A dus. Zo worden die meiden dus oa gevraagd. Die jongen wilde haar al, jaja, Vraag me af hoe lang het aan is geweest? Ik snap het niet, want als hij naar Jac toe loopt, dan zie je rechts ook nog blauw licht bij een blonde meid. Die moet hij dan toch nog weg klikken?

Jac, kan beter aardig doen tegen Lisette beide hebben ze een naaste verloren en misschien kunnen ze steun bij elkaar vinden er erover praten.

Die gozer van Take me out lijkt op die tweeling van de Mac reclame:lol: Waarom woont hij bij zijn opa en oma, wtf?!

Vind sowieso dat men een beetje kans - en hopeloos is door op tv de liefde te vinden, zeker als je erom moet strijden met anderen zoals de Bachelor. Het word tijd voor een vrouwelijke versie.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 30 okt 2012 - 4:06; in totaal 3 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Atelier Madame di 30 okt 2012 - 3:55

Dit is dr toch? http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443
Had verwacht dat ze ouder was dan 21
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 30 okt 2012 - 3:58

Atelier Madame schreef:Dit is dr toch? http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443
Had verwacht dat ze ouder was dan 21

BH maat OMFG. Wil ik dat weten?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  GreenGrass di 30 okt 2012 - 4:01

Wat me ook op viel aan die melissa: Ik ben al een paar jaar laatstejaars PABO-student...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB di 30 okt 2012 - 4:09

Hahaha had deze aflevering van take me out nog nooit gezien. Ik denk dat die 2 elkaar al kende ofzo hoor... hoe het verliep op het einde.. Ik zag dat een vroegere vriendin van mij ook in deze aflevering stond.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 30 okt 2012 - 4:14

Dat Rosalie zei dat Sherrilyn een sekreet oid was, was misschien niet netjes, maar wel de waarheid haha.

Waarom zegt Melissa nou dat ze ''eindelijk uitgekozen is'' ? Ze zitten er net!De Bachelor - Pagina 5 878948377


Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 30 okt 2012 - 4:26; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB di 30 okt 2012 - 4:14

binnekot nieuw tv programma binnekot haha hoe fout zeg op zo'n pagina wat ze zelf zo te zien heeft geschreven

dan is zij zeker weten uitgekozen door een casting bureau of iets dergelijks

Rutger zei al dat hij het TE vond... en niet zo leuk vond al die handtastelijkheden... waarom blijft ze dan nog?! hij is op zoek naar een volwassen, serieuze relatie! hij is al in de 30 en zij begin 20 en een flierefluitertje
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  GreenGrass di 30 okt 2012 - 4:25

Twitter van Jacobien:
JbienSchumacher

Sherrilyn:
SherrilynFS

Ik heb het gevoel, als ik het zo lees, dat zei beide ingehuurd zijn...
Het is opgenomen van eind augustus tot half september lijkt het!


Laatst aangepast door GreenGrass op di 30 okt 2012 - 4:32; in totaal 2 keer bewerkt
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 30 okt 2012 - 4:28

ExpressoB schreef:binnekot nieuw tv programma binnekot haha hoe fout zeg op zo'n pagina wat ze zelf zo te zien heeft geschreven

dan is zij zeker weten uitgekozen door een casting bureau of iets dergelijks

Rutger zei al dat hij het TE vond... en niet zo leuk vond al die handtastelijkheden... waarom blijft ze dan nog?! hij is op zoek naar een volwassen, serieuze relatie! hij is al in de 30 en zij begin 20 en een flierefluitertje

Dat is wat ik al eerder zei dat ik veel meiden te jong vind, 21 sowieso, hij is 33! Ik zag de manier hoe hij liep, dat leek wel alsof hij in zijn broek had gekakt whahaha!

Jac, is gewoon agressief, zeker gister!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 30 okt 2012 - 4:31

Chance schreef:
Arwyn schreef:Als je jezelf al een slang noemt, wat moet de rest dan wel niet van je denken..

Wat heeft-ie trouwens een verschrikkelijk pak aan zeg Neutral

Inderdaad! En die jurk ook van Sherrilyn, dat was gewoon een hoog opgetrokken rok met een Sapph BH. Afschuwelijk!

Haha ik dacht ook dat het een bh was. Was dat niet zo dan? Geen porum iig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 30 okt 2012 - 4:31

Arwyn schreef:Als je jezelf al een slang noemt, wat moet de rest dan wel niet van je denken..

Wat heeft-ie trouwens een verschrikkelijk pak aan zeg Neutral

Hij voor de rol van clown!De Bachelor - Pagina 5 253468018

Katinka zegt eerst dat er nog geen klik is en dat dat nog kan komen. Vervolgens zegt ze bij de ceremonie dat ze geen match was en dat gevoel altijd al had wtf!



Wie van de tweeling had al verwacht dat ze eruit lag?

Haha die Sjoukje dacht echt dat ze heel wat was en een kans maakte, mooi niet!

Ik vind wel dat die vrienden wel snel komen, dat was de vorige keer dacht ik een stuk later.

Ik maar al die tijd denken ''wat slepen ze veel galajurken mee'', maar die lenen ze van het programma.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 5 nov 2012 - 9:49

Zei die Marina nou net dat ze uit H.eemskerk komt?? Daar woon ik smile

Enne....er stond net onder Jacobiena en Sherrylin hun naam dat ze 21 zijn?? terwijl ik dacht dat er in de vorige afleveringen bij Jacobiena stond dat ze 24 was?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 5 nov 2012 - 10:01

JaneDoe schreef:Zei die Marina nou net dat ze uit H.eemskerk komt?? Daar woon ik smile

Enne....er stond net onder Jacobiena en Sherrylin hun naam dat ze 21 zijn?? terwijl ik dacht dat er in de vorige afleveringen bij Jacobiena stond dat ze 24 was?

Ja klopt. Daar woont ze. Bij de eerste aflevering stond dat Jacobiena 21 was. Denk dat dat klopt.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 5 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 14 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum