Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bachelor

+43
June
iloverocknroll1984
Lies
Sterre
ijsjemeisje
Caro
Plien84
Antibes
Fenna
Caribbeanlover
Vino
mzcharlotte
Ilovethe90s
koNijntje
GreenGrass
Summerlovin
JD
Blond
silly-one
Mouse10
smurfie
Caramba
Silver
Rush
Toet
ExpressoB
Atelier Madame
Arwyn
Sugarfall
Rizzo
Bisq
Appeltje
Shopelle
Lady4
Tabbert
Inge
Schaapke
Happinaz
Paper Crown
Rumble
Parisienne
Viva
Marin
47 plaatsers

Pagina 2 van 14 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond ma 15 okt 2012 - 23:55

Atelier Madame schreef:Omg dat kind dat gelijk op zijn schoot ging zitten' Rolling Eyes

Nou inderdaad, ze maakte echt de indruk van een ordinaire del. Inclusief de jurk die echt een lelijke kleur roze had.

Oh en ik moet deze quote van het Viva forum over het passievruchtcadeau even met jullie delen:
Zij: "Ik heb een passievrucht voor jou want ik ga je veel passie geven"
Hij: "Dankjewel", denkend "Zo die moet ik kiezen, dat wordt neuken"
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 16 okt 2012 - 0:00

Hahaha:lol:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Rumble di 16 okt 2012 - 2:06

silly-one schreef:
Rumble schreef:Ik vind Rutger wel leuk eigenlijk! Die vrouw met dat gedichtje De Bachelor - Pagina 2 394967

Silly-one: Hoe kun je aan iemands uiterlijk zien dat diegene niet voor de klas staat?

Ervaring doordat ik zelf voor de klas sta.
In het eerste jaar van de pabo vielen al een hoop meiden af die zich als een barbie gedroegen. De meiden met veel make-up etc. Die houden het niet lang vol.
Verder is het gewoon een gevoel, maar dit soort programma's zijn gewoon doorgestoken kaart.

Hmm ok. Ik heb zelf ook aan de Pabo gestudeerd, ook voor de klas gestaan maar heb dat niet echt zo ervaren. Dat ze er nu zo opgetut uitziet lijkt me logisch aangezien iedereen helemaal opgedirkt wordt voor dit programma. Dat wil niet zeggen dat ze er ook zo tijdens haar werk uitziet natuurlijk.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB di 16 okt 2012 - 9:17

Ik heb de aflevering net gekeken. Wanneer kom de volgende? Leuk! ga het volgen.

Zitten wel types tussen dat ik denk dat die het sowieso niet gaan worden. Sommige vrouwen zijn wel jong inderdaad, hij is 32 toch? Eigenlijk nog niet echt idee waar zijn 'eisen' liggen. Leeftijd/afstand van elkaar wonen, kinderen/geen kinderen. Van die praktische dingetjes.. Ik denk dat hij wel echt een volwassen en verstandige vrouw naast hem moet hebben.

Ik moest echt lachen om dat gezicht en die ogen van de donkere vrouw van het gedichtje toen ze vooraan stond tijdens het keuze moment... oeh en die andere keek zo bitcherig, toch heeft hij haar gekozen onze barvrouw maar alleen omdat zijn vriendin zei dat ze toch wel leuk is.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Paper Crown di 16 okt 2012 - 9:26

Op Rutger kan ik 't wel hoor! Knappe vent!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 16 okt 2012 - 9:57

Paper Crown schreef:Op Rutger kan ik 't wel hoor! Knappe vent!



Nou nou haha

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 1:43

Ik dacht eerst dat het de amerikaanse versie was maar ga hem nu toch ff kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover do 18 okt 2012 - 1:52

Hey ga je de bon nog innen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 1:55

Heb ik al gedaan hoor, heb ik je toen ook laten weten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover do 18 okt 2012 - 1:57

Wist ik niet of ik ben gewoon vergeetachtig haha

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Happinaz do 18 okt 2012 - 20:59

silly-one schreef:
JaneDoe schreef:Hij is in ieder geval leuker dan die vorige bachelor, dat vond ik echt zo'n gladde!

Alleen... ik heb dit jaar, meer dan ooit, het gevoel dat die meiden echt allemaal actrices zijn. Ik weet dat ze gecast worden, maar dat viel nooit zo op, nu wel.

Dan staat er haar naam en beroep eronder, bijvoorbeeld "Linda, kapster".... nou, volgens mij is ze geen kapster maar loopt ze allerlei castings af en is ze hiervoor gecast....? zo komt het op mij over.

Kan je in de casting wel vinden. Stond net onder een dame dat het een pabo-studenten zou zijn, maar qua looks zie ik haar echt niet voor de klas staan.
Daarnaast schat ik het ook niet in dat ze het lang voor de klas vol houd, mits ze kleuters heeft. Gewoon een gevoel.

Silly-one, ik weet niet goed hoe ik mijn vraag moet formuleren zonder aanvallend over te komen. Dat is namelijk niet mijn (bed)doel(ing), maar ik kan die opmerking niet vergeten/ negeren. Ik vraag me af wat je daarmee bedoelt? Dat 'simpele', opgemaakte meiden alleen maar kleuterklassen kunnen draaien? Ik vind jou helemaal niet een type die op die manier redeneert, dus vraag me oprecht af wat je daarmee bedoelt? Het lijkt nu een beetje op kleuterjuf minachting. :O
Mijn jongens zitten nu in de kleuterklas sinds september en ik heb echt DIKKE respect gekregen voor kleuterjuffen. Nog meer dan ik al had, wat een job! Dus nou ja...hoe bedoel je dat? Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Schaapke do 18 okt 2012 - 23:26

Happinaz schreef:
silly-one schreef:
JaneDoe schreef:Hij is in ieder geval leuker dan die vorige bachelor, dat vond ik echt zo'n gladde!

Alleen... ik heb dit jaar, meer dan ooit, het gevoel dat die meiden echt allemaal actrices zijn. Ik weet dat ze gecast worden, maar dat viel nooit zo op, nu wel.

Dan staat er haar naam en beroep eronder, bijvoorbeeld "Linda, kapster".... nou, volgens mij is ze geen kapster maar loopt ze allerlei castings af en is ze hiervoor gecast....? zo komt het op mij over.

Kan je in de casting wel vinden. Stond net onder een dame dat het een pabo-studenten zou zijn, maar qua looks zie ik haar echt niet voor de klas staan.
Daarnaast schat ik het ook niet in dat ze het lang voor de klas vol houd, mits ze kleuters heeft. Gewoon een gevoel.

Silly-one, ik weet niet goed hoe ik mijn vraag moet formuleren zonder aanvallend over te komen. Dat is namelijk niet mijn (bed)doel(ing), maar ik kan die opmerking niet vergeten/ negeren. Ik vraag me af wat je daarmee bedoelt? Dat 'simpele', opgemaakte meiden alleen maar kleuterklassen kunnen draaien? Ik vind jou helemaal niet een type die op die manier redeneert, dus vraag me oprecht af wat je daarmee bedoelt? Het lijkt nu een beetje op kleuterjuf minachting. :O
Mijn jongens zitten nu in de kleuterklas sinds september en ik heb echt DIKKE respect gekregen voor kleuterjuffen. Nog meer dan ik al had, wat een job! Dus nou ja...hoe bedoel je dat? Very Happy

Ik ben het wel een beetje eens met Silly. Die dame is gewoon geen 'Pabo-type'. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Ze zag er nu dan ook wel wat meer 'glamour-achtig' uit, vanwege het programma en de ontmoeting, maar ik vond het geen typ voor de Pabo...

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Happinaz do 18 okt 2012 - 23:31

Schaapke schreef:
Happinaz schreef:
silly-one schreef:
JaneDoe schreef:Hij is in ieder geval leuker dan die vorige bachelor, dat vond ik echt zo'n gladde!

Alleen... ik heb dit jaar, meer dan ooit, het gevoel dat die meiden echt allemaal actrices zijn. Ik weet dat ze gecast worden, maar dat viel nooit zo op, nu wel.

Dan staat er haar naam en beroep eronder, bijvoorbeeld "Linda, kapster".... nou, volgens mij is ze geen kapster maar loopt ze allerlei castings af en is ze hiervoor gecast....? zo komt het op mij over.

Kan je in de casting wel vinden. Stond net onder een dame dat het een pabo-studenten zou zijn, maar qua looks zie ik haar echt niet voor de klas staan.
Daarnaast schat ik het ook niet in dat ze het lang voor de klas vol houd, mits ze kleuters heeft. Gewoon een gevoel.

Silly-one, ik weet niet goed hoe ik mijn vraag moet formuleren zonder aanvallend over te komen. Dat is namelijk niet mijn (bed)doel(ing), maar ik kan die opmerking niet vergeten/ negeren. Ik vraag me af wat je daarmee bedoelt? Dat 'simpele', opgemaakte meiden alleen maar kleuterklassen kunnen draaien? Ik vind jou helemaal niet een type die op die manier redeneert, dus vraag me oprecht af wat je daarmee bedoelt? Het lijkt nu een beetje op kleuterjuf minachting. :O
Mijn jongens zitten nu in de kleuterklas sinds september en ik heb echt DIKKE respect gekregen voor kleuterjuffen. Nog meer dan ik al had, wat een job! Dus nou ja...hoe bedoel je dat? Very Happy

Ik ben het wel een beetje eens met Silly. Die dame is gewoon geen 'Pabo-type'. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Ze zag er nu dan ook wel wat meer 'glamour-achtig' uit, vanwege het programma en de ontmoeting, maar ik vond het geen typ voor de Pabo...

Dat ben ik ook met jullie allebei eens! Ik werk zelf ook in onderwijsland De Bachelor - Pagina 2 827601. Ik vroeg me alleen af waarom er staat dat ze dan, als het dan toch waar zou zijn, bij de kleuters zou werken?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Schaapke do 18 okt 2012 - 23:37

Happinaz schreef:
Schaapke schreef:
Happinaz schreef:
silly-one schreef:
JaneDoe schreef:Hij is in ieder geval leuker dan die vorige bachelor, dat vond ik echt zo'n gladde!

Alleen... ik heb dit jaar, meer dan ooit, het gevoel dat die meiden echt allemaal actrices zijn. Ik weet dat ze gecast worden, maar dat viel nooit zo op, nu wel.

Dan staat er haar naam en beroep eronder, bijvoorbeeld "Linda, kapster".... nou, volgens mij is ze geen kapster maar loopt ze allerlei castings af en is ze hiervoor gecast....? zo komt het op mij over.

Kan je in de casting wel vinden. Stond net onder een dame dat het een pabo-studenten zou zijn, maar qua looks zie ik haar echt niet voor de klas staan.
Daarnaast schat ik het ook niet in dat ze het lang voor de klas vol houd, mits ze kleuters heeft. Gewoon een gevoel.

Silly-one, ik weet niet goed hoe ik mijn vraag moet formuleren zonder aanvallend over te komen. Dat is namelijk niet mijn (bed)doel(ing), maar ik kan die opmerking niet vergeten/ negeren. Ik vraag me af wat je daarmee bedoelt? Dat 'simpele', opgemaakte meiden alleen maar kleuterklassen kunnen draaien? Ik vind jou helemaal niet een type die op die manier redeneert, dus vraag me oprecht af wat je daarmee bedoelt? Het lijkt nu een beetje op kleuterjuf minachting. :O
Mijn jongens zitten nu in de kleuterklas sinds september en ik heb echt DIKKE respect gekregen voor kleuterjuffen. Nog meer dan ik al had, wat een job! Dus nou ja...hoe bedoel je dat? Very Happy

Ik ben het wel een beetje eens met Silly. Die dame is gewoon geen 'Pabo-type'. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Ze zag er nu dan ook wel wat meer 'glamour-achtig' uit, vanwege het programma en de ontmoeting, maar ik vond het geen typ voor de Pabo...

Dat ben ik ook met jullie allebei eens! Ik werk zelf ook in onderwijsland De Bachelor - Pagina 2 827601. Ik vroeg me alleen af waarom er staat dat ze dan, als het dan toch waar zou zijn, bij de kleuters zou werken?

Oh, op die manier. Nou ja, dat kan ik niet voor haar invullen Wink

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover za 20 okt 2012 - 1:08

Toen de meiden bij elkaar stonden op de boot stond er een blonde meid met een zwarte jurk tussen. Ik weet zeker dat zij niet is voorgesteld. Hoe kan dat?

De tweeling zijn beide werkzoekende, maar 1 heeft 2 kids. Dan kan je toch amper rondkomen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD za 20 okt 2012 - 1:11

Caribbeanlover schreef:Toen de meiden bij elkaar stonden op de boot stond er een blonde meid met een zwarte jurk tussen. Ik weet zeker dat zij niet is voorgesteld. Hoe kan dat?

De tweeling zijn beide werkzoekende, maar 1 heeft 2 kids. Dan kan je toch amper rondkomen.

Ja maar dat is helaas de situatie van steeds meer nederlanders, vanwege de hoge werkloosheid en crisis. Dus op zich zou dat nog wel waar kunnen zijn...
Wie weet krijgt ze veel aan alimentatie?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover za 20 okt 2012 - 1:13

Kan, maar is geen vetpot denk ik. Weet jij hoe dat zit met die ene dame?

Marina, wat een maffe naam btw, doet me denken aan dat meisje die vast heeft gezeten op de Dom. Republiek.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caramba za 20 okt 2012 - 1:18

Marina is een naam die hier in het dorp veel voorkomt. Vind er niets mafs aan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD za 20 okt 2012 - 1:19

Spetterdespat schreef:Marina is een naam die hier in het dorp veel voorkomt. Vind er niets mafs aan.

+1, veel voorkomende naam in Nederland in die tijd hoor.
En mijn naam is maar 1 letter verschil Wink
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover za 20 okt 2012 - 1:20

Parastoo ofzo vind ik erg lief overkomen. Sjoukje vind zichzelf heel wat. Niet iedereen wil blond met lange benen zijn ik niet iig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Inge za 20 okt 2012 - 1:41

CBL, vaak zie je met zulke programma's de meiden die toch niet gekozen worden amper in beeld. Dus mogelijk dat dat meisje niet in beeld is geweest omdat ze niet gekozen is?
Weet ook niet?
Dat meisje wat vast heeft gezeten op de Dominicaanse republiek heette Mandy trouwens ;-) geen Marina
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover za 20 okt 2012 - 3:57

Inge schreef:CBL, vaak zie je met zulke programma's de meiden die toch niet gekozen worden amper in beeld. Dus mogelijk dat dat meisje niet in beeld is geweest omdat ze niet gekozen is?
Weet ook niet?
Dat meisje wat vast heeft gezeten op de Dominicaanse republiek heette Mandy trouwens ;-) geen Marina

Dan nog is het raar dat zij niet gefilmd is toen ze allemaal 1 voor 1 uit de limo stapte. Ik zeg dat Marina mij doet denken aan haar, dus niet dat ik denk dat zij het is dat weet ik ook wel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Inge za 20 okt 2012 - 4:00

nee ik snap dat je niet denkt dat zij het is, ik dacht dat je bedoelde dat zij ook Marina heette, dus dat de naam Marina je aan haar deed denken ipv de persoon Marina :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin za 20 okt 2012 - 4:08

JaneDoe schreef:
Spetterdespat schreef:Marina is een naam die hier in het dorp veel voorkomt. Vind er niets mafs aan.

+1, veel voorkomende naam in Nederland in die tijd hoor.
En mijn naam is maar 1 letter verschil Wink

Zij is niet in nederland geboren Wink. Ik vind het ook geen vreemde naam.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover za 20 okt 2012 - 11:20

Inge schreef:nee ik snap dat je niet denkt dat zij het is, ik dacht dat je bedoelde dat zij ook Marina heette, dus dat de naam Marina je aan haar deed denken ipv de persoon Marina :-)

Ze lijkt qua uiterlijk op Mandy dat bedoelde ik, maar ik vind Marina vrij simpel en ze springt er niet uit.

Rutger zoent wel met een aantal zag ik in het voorstukje, hij heeft de smaak goed te pakken haha. Hoop alleen niet dat hij echt voor Jacobiena gaat, vind haar niet leuk, te eenvoudig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 2 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 14 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum