Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang gaat jouw batterij mee?

+19
Ella
SarahKey
Snoes
Toet
RioolSpook
Mizz_S
Bliss
silly-one
Oasis
Bazinga
Rovine
Roxi3
Rouxxxe
Middleme
Japie
Marin
Dolphinne
Monte
Droopy28
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoelang gaat jouw batterij mee? - Pagina 2 Empty Re: Hoelang gaat jouw batterij mee?

Bericht  SarahKey ma 15 okt 2012 - 19:12

Ik heb geen ipad, wel een mobiel. Gaat ongeveer twee weken mee. Maar ik heb geen internet enzo erop en sms/bel heel weinig.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang gaat jouw batterij mee? - Pagina 2 Empty Re: Hoelang gaat jouw batterij mee?

Bericht  Ella ma 15 okt 2012 - 21:34

Ik heb alleen een telefoon, als ik hem normaal gebruik gewoon de hele dag, ik laad hem 's nachts op. Dan red ie het gewoon tot ik weer naar bed ga. Of ik moet er echt heel veel mee gedaan hebben dan niet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha ma 15 okt 2012 - 21:36

Wisselend. Als ik er weinig mee doe zo'n 2 dagen maar als ik met regelmaat even op internet zit of een spelletje speel moet ik heb iedere nacht opladen. En soms tussendoor nog even.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Blond ma 15 okt 2012 - 21:36

Mijn IPhone gaat 2 dagen mee, soms anderhalve dag als ik hem intensiever gebruik. Ik heb ingesteld dat mijn mail alleen handmatig opgehaald kan worden, scheelt al een hoop.

Mijn IPad gaat denk ik elke 2/3 dagen aan de oplader. Die gebruik ik ook heel intensief.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 21:54

Mijn telefoon begint dood te gaan.. Als ik hem niet gebruik haalt hij iets van een dag.. Als ik hem veel gebruik (lees in de trein een uurtje aan het internetten ben) dan haalt hij misschien 3 of 4 uur.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Jeanette ma 15 okt 2012 - 22:05

Als ik veel op internet zit en spelletjes doe, gaat mijn mobiel een dag mee. Doe ik er minder mee, dan gaat ie 3 dagen mee.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: