Hoelang gaat jouw batterij mee?
+19
Ella
SarahKey
Snoes
Toet
RioolSpook
Mizz_S
Bliss
silly-one
Oasis
Bazinga
Rovine
Roxi3
Rouxxxe
Middleme
Japie
Marin
Dolphinne
Monte
Droopy28
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoelang gaat jouw batterij mee?
- van de Ipad
- van je mobiele telefoon?
En doe je er dan veel mee?
- van je mobiele telefoon?
En doe je er dan veel mee?
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Hoelang gaat jouw batterij mee?
Telefoon: zo'n 12 uur als ik er ong 2-3 uurtjes op internet/film kijk/spelletjes op doe. Als ik echt een dag niets doe, maar hij alleen aan staat, dan denk ik wel 2 dagen. Vind het wel lastig om precies te zeggen. Maar als ik hem gebruik zo'n 3 uur dan laadt ik hem in de nacht op.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Telefoon 1 dag, maar dan is hij meestal nog niet helemaal leeg, maar zou ik het geen 2e dag meer redden. Ik gebruik vrij regelmatig dan Facebook, twister en what's app.
M'n iPad laad ik denk ik 1 of 2 keer per week op. Die gebruik de ene dag ook meer dan de andere.
M'n iPad laad ik denk ik 1 of 2 keer per week op. Die gebruik de ene dag ook meer dan de andere.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik heb net een nieuwe iPhone 5 maar vind de batterij niet fantastisch. Nou gebruik ik m ook echt veel dus dat ligt ook aan mij. Op een normale werkdag zoals vandaag waarbij ik wel veel sms maar niet super veel internet en bel, heb ik nu nog 32 % over nu.
Op een dag waarbij ik minstens 2 uur onderweg ben met het OV (doe ik wekelijks) gaat ie niet eens een hele dag mee.
Wel irritant maar ook wel logisch.
Op een dag waarbij ik minstens 2 uur onderweg ben met het OV (doe ik wekelijks) gaat ie niet eens een hele dag mee.
Wel irritant maar ook wel logisch.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn mobiel gaat ongeveer 12 uur mee. Ik laad hem elke dag op en soms nog wel eens tussendoor als ik hem veel gebruikt heb.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn telefoon laad ik elke dag op, ondanks dat hij nog niet volledig leeg is.
Mijn iPad gaat, afhankelijk van gebruik, een halve tot een hele week mee. En dan speel ik veel spelletjes, veel internetten en geregeld programma's online bekijken.
Mijn iPad gaat, afhankelijk van gebruik, een halve tot een hele week mee. En dan speel ik veel spelletjes, veel internetten en geregeld programma's online bekijken.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Onze iPad laden we ongeveer 2 keer per week op. Hij wordt zeker iedere dag gebruikt.
M'n telefoon ongeveer 1 keer per week. Ik heb een simpele Nokia waar ik alleen mee bel en sms, en ook niet iedere dag.
M'n telefoon ongeveer 1 keer per week. Ik heb een simpele Nokia waar ik alleen mee bel en sms, en ook niet iedere dag.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb alleen een telefoon. Die gaat ongeveer 2 of 3 dagen mee. Maar ik bel/sms er alleen mee en maak soms foto's en filmpjes. Geen internet dus.
Gast- Gast
Van m'n telefoon ongeveer 2 dagen, maar toch leg ik 'm elke nacht aan de lader. Ik doe niet zo héél veel ermee, vergeleken met voorheen.
Met m'n netbook red ik het twee tot drie avonden en die gaat dat ook een nachtje aan de lader.
Met m'n netbook red ik het twee tot drie avonden en die gaat dat ook een nachtje aan de lader.
Gast- Gast
Ik heb een iphone en die laad ik iedere nacht op. Mijn ipad laad ik ongeveer een keer per week op maar die gebruik ik veel minder.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Telefoon ongeveer anderhalve dag, maar laad hem meestal elke dag op. Ipad ongeveer 2x per week.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Bij de titel dacht ik; nou.. Ik hoop nog een jaar of 60
Maar goed; ik heb geen tablet of zo, maar m'n smartphone gaat anderhalve dag mee, maar ik leg 'm gewoon elke avond op de lader.
Maar goed; ik heb geen tablet of zo, maar m'n smartphone gaat anderhalve dag mee, maar ik leg 'm gewoon elke avond op de lader.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Telefoon: elke dag in de oplader
ipad: 1x per 1,5 week opladen.
ipad: 1x per 1,5 week opladen.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Telefoon: afhankelijk van hoeveel ik WA. Bij veel gebruik moet ik hem 's avonds aan de lader leggen, bij minder gebruik kan ik er twee dagen mee doen.
Tablet heb ik niet.
Tablet heb ik niet.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Zowel ik als mijn telefoon zijn na minder dan een dag alweer toe aan een nachtje opladen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Met pech is mijn telefoon om 20.00u in de avond al leeg, als die tot 07.00 aan de lader gelegen heeft. Maar ik gebruik hem op mijn werk ook continu, omdat ik de hele dag door gebeld word door de receptie met problemen/vragen. Dus hij ligt elke nacht aan de lader sowieso.
De tab doe ik denk ik elke 3 dagen aan de lader, maar ik gebruik hem niet de hele dag. De laptop moet ik vaak opladen, die gaat maar 2.5 uur mee volgens mij.
De tab doe ik denk ik elke 3 dagen aan de lader, maar ik gebruik hem niet de hele dag. De laptop moet ik vaak opladen, die gaat maar 2.5 uur mee volgens mij.
Gast- Gast
- Tablet: pff ik weet het niet precies, maar niet superlang, ik kan er denk ik ongeveer 6-8 uur op spelen schat ik
- Telefoon: ongeveer een week (ik heb geen smartphone)
- Telefoon: ongeveer een week (ik heb geen smartphone)
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Minder dan een dag. Ik moet hem sowieso elke dag op laden en soms wel eens eerder. Dit komt dan doordat ik een vriend heb die verslaafd is aan Coin Dozer. Ik ben mijn telefoon dus ook regelmatig kwijt..
Gast- Gast
Mijn telefoon kan heel snel leeg zijn. Vanmorgen heeft hij het van 7-10.30 uur volgehouden. Maar ik heb dan ook wel 3 uur lang coin dozer zitten spelen.
Maar als ik er weinig mee doen, dan van 7 smorgens tot 17 uur smiddags. Baal er ook wel een beetje van. Nieuwe telefoon, had gehoopt dat hij het langer vol zou houden.
Maar als ik er weinig mee doen, dan van 7 smorgens tot 17 uur smiddags. Baal er ook wel een beetje van. Nieuwe telefoon, had gehoopt dat hij het langer vol zou houden.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Mijn telefoon kan ruim 24 uur mee. Hij is nu 14 uur en 31 minuten van de lader af en ik heb nog 39%. Eigenlijk zonde dat ik hem toch iedere nacht aan de lader leg, volgens mij wordt ie daar ook lui van ofzo.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn telefoon gaat ongeveer een week mee, maar ik heb dan ook zo'n hele oude waar ik alleen maar op kan bellen en smsen.
Gast- Gast
iPhone> elke nacht.
iPad> 4x in de week overdag, als ik op m'n werk ben.
iPad> 4x in de week overdag, als ik op m'n werk ben.
Gast- Gast
Van mijn Iphone laadt ik inprincipe iedere nacht op.
Van mijn tablet 1x per week, ik gebruik 'm niet vaak, maar hij staat altijd aan.
Van mijn tablet 1x per week, ik gebruik 'm niet vaak, maar hij staat altijd aan.
Gast- Gast
Ik heb geen iPad.
De batterij van mijn telefoon gaat 2 à 3 dagen mee.
De batterij van mijn telefoon gaat 2 à 3 dagen mee.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» HTC (sensation) hoe lang gaat jouw batterij mee?
» hoelang gaat/ging jou laptop mee?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?
» Batterij-oplader? Tips?
» hoelang gaat/ging jou laptop mee?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?
» Batterij-oplader? Tips?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: