HTC (sensation) hoe lang gaat jouw batterij mee?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
HTC (sensation) hoe lang gaat jouw batterij mee?
Ik heb sinds ruim 2 weken een nieuwe HTC sensation, en hoewel ik ontzettend blij ben met de telefoon, is de batterij echt ruk.
Ik moet hem elke nacht opladen en vaak red hij het einde van de dag niet eens.
Het enige wat ik doe is wordfeuden en whats appen, en dat is eigenlijk al teveel van het goede, laat staan als ik er ook nog flink mee zou internetten, dan kan ik geloof ik standaard de lader meenemen.
Wie heeft er ook een HTC, wat doe je ermee, en hoe lang gaat je batterij mee?
Ik heb al allerlei dingen aangepast, zoals de helderheid van het scherm en het uploaden van het weer op het startschermpje.
Ik moet hem elke nacht opladen en vaak red hij het einde van de dag niet eens.
Het enige wat ik doe is wordfeuden en whats appen, en dat is eigenlijk al teveel van het goede, laat staan als ik er ook nog flink mee zou internetten, dan kan ik geloof ik standaard de lader meenemen.
Wie heeft er ook een HTC, wat doe je ermee, en hoe lang gaat je batterij mee?
Ik heb al allerlei dingen aangepast, zoals de helderheid van het scherm en het uploaden van het weer op het startschermpje.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: HTC (sensation) hoe lang gaat jouw batterij mee?
Smartphone, ik ben niet anders gewend dan dagelijks opladen eigenlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wordfeud neemt ook een hele hoop batterij trouwens. Dat merk ik op m`n tablet ook wel.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Smartphone, ik ben niet anders gewend dan dagelijks opladen eigenlijk.
zeiden ze in de winkel ook al, maar vrijdag heb ik hem tussen de middag nog opgeladen, in de bus naar nick en simon zitten wordfeuden, 1 liedje geluisterd en gewhatsappt en eer ik er was, was de batterij al leeg...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb de HTC Desire S, maar inderdaad smartphone moet je gewoon vaker opladen. Ik laad die van mij standaard elke nacht op, ook al is ie nog niet leeg.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ja, maar die dingen trekken gewoon echt heel veel batterij.
Rush- Lady Post-a-lot
Dat blijkt..
En vam mijn wordfeud verslaving afkomen dus whaha
En vam mijn wordfeud verslaving afkomen dus whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat heeft inderdaad iedere smartphone. Gewoon iedere avond voordat je naar bed gaat in de lader doen, dan kan hij wel een dag mee. Vaak heeft even een uurtje opladen niet zoveel zin, omdat hij dan al weer heel snel leeg is.
Heb je er een app killer op staan Lejow? Dat wil wel eens helpen, deze sluit alle apps af die op de achtergrond draaien (zoals whatsapp & wordfeud) je kunt ze dan weer gewoon openen door er op de drukken maar het draait niet mee op het moment dat jij je telefoon niet gebruikt of iets anders aan het doen bent. Dat scheelt wel wat batterij.
Heb je er een app killer op staan Lejow? Dat wil wel eens helpen, deze sluit alle apps af die op de achtergrond draaien (zoals whatsapp & wordfeud) je kunt ze dan weer gewoon openen door er op de drukken maar het draait niet mee op het moment dat jij je telefoon niet gebruikt of iets anders aan het doen bent. Dat scheelt wel wat batterij.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Dat heeft inderdaad iedere smartphone. Gewoon iedere avond voordat je naar bed gaat in de lader doen, dan kan hij wel een dag mee. Vaak heeft even een uurtje opladen niet zoveel zin, omdat hij dan al weer heel snel leeg is.
Oeh, die maares downloaden dan
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar als whats app niet meedraait, krijg ik de berichten ook niet binnen
Lejow- Lady Post-a-lot
Jawel, ik sluit altijd alles af, maar krijg alles binnen .
Gast- Gast
Lejow schreef:Maar als whats app niet meedraait, krijg ik de berichten ook niet binnen
Jawel hoor! hij heet Advanced task killer free. Het is handig als je hem op je beginscherm zet, dan denk je er vaker aan
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
htc staat er ook wel om bekent, Mijn man moet zijne ook elke dag opladen. Ik heb zelf een sony Ericsson arc en mijn gaat 1,5 mee en gebruik het veel overdag
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoelang gaat jouw batterij mee?
» Is dit nou echt normaal? (batterij HTC sensation)
» HTC Sensation XL of Iphone 4?
» Batterij BB
» HTC, batterij verbruik
» Is dit nou echt normaal? (batterij HTC sensation)
» HTC Sensation XL of Iphone 4?
» Batterij BB
» HTC, batterij verbruik
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: