hoelang gaat/ging jou laptop mee?
+23
_DoI
Jade
Linnie1985
Ilargi
Sarah1985
Schaapke
Beachgirl
Lady Starstruck
Rouxxxe
Atelier Madame
Parisienne
Snoes
girli
TukTuk
banjer49
Benthe
Tsjip
Minx
Miss Lady
Raindrop
GreenGrass
Lejow
duckie
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
hoelang gaat/ging jou laptop mee?
ik heb mn laptop nu al bijna 3.5 jaar en hij doet het nog steeds. hij is tussendoor 2 x weggeweest voor reparatie maar begint nu wat trager te worden en met typen merk ik dat hij soms niet alle letters goed pakt...
wat is ongeveer de levensduur van een laptop? en hoelang gaat jou laptop al mee/ging hij mee?
en welke heb je dat hij wel of niet lang mee gaat?
hier staat de laptop trouwens wel bijna elke dag aan en soms ook echt de hele dag....
gebruik hem dus echt heel veel, maar alleen voor internetten en spelletjes ofzo geen foto bewerkingen ed.... (ooit wel gedaan maar tegenwoordig niet meer)
heb nu een acer aspire 9305
wat is ongeveer de levensduur van een laptop? en hoelang gaat jou laptop al mee/ging hij mee?
en welke heb je dat hij wel of niet lang mee gaat?
hier staat de laptop trouwens wel bijna elke dag aan en soms ook echt de hele dag....
gebruik hem dus echt heel veel, maar alleen voor internetten en spelletjes ofzo geen foto bewerkingen ed.... (ooit wel gedaan maar tegenwoordig niet meer)
heb nu een acer aspire 9305
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: hoelang gaat/ging jou laptop mee?
Mijn vorige 2 laptops gingen beide 2 jaar mee. Bij de eerste kapte mijn beeldscherm er mee na net 2 jaar (daaag garantie) en bij de tweede was mijn adapter kapot, na net geen 2 jaar (maar bon kwijt, zat in gejatte portomonee, dus ook geen garantie). Dat was beide HP.. mijn nieuwe laptop is nu dus ook geen HP geworden haha
Hier staat hij trouwens ook elke dag aan.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn eerste laptop ging in totaal bijna 5 jaar mee, toen wilde hij niet meer opstarten enzo. Gelukkig had ik in de periode ervoor wel door dat hij het minder deed en stonden documenten al op een aparte schijf.
Inmiddels heb ik een nieuwe laptop van hetzelfde merk, maar deze is nog geen half jaar oud.
Inmiddels heb ik een nieuwe laptop van hetzelfde merk, maar deze is nog geen half jaar oud.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Mijn vorige laptop ging niet zo heel lang mee, weet niet meer hoelang precies maar die viel op den duur telkens uit. Wil ook nooit meer dat merk (Acer).
Heb nu een Samsung en die heb ik al bijna 2,5 jaar ofzo.
Heb nu een Samsung en die heb ik al bijna 2,5 jaar ofzo.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb mijn eerste laptop bijna 5 jaar gehad. Was een Packard Bell die eigenlijk vanaf het begin niet zo lekker liep, maar die ik wel met wat instellingen/upgrades een aardige tijd heb kunnen gebruiken. Nu inmiddels aan de 2e toe, ben benieuwd!
Miss Lady- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Mijn eerste laptop ging 3,5 jaar mee was een packard bell. De tweede een jaar die had vanaf het begin af aan al wat kuren. Eerdere laptops van mijn vaders werk van hetzelfde merk had ik nooit problemen mee. Dit is gewoon een foutje geweest denk ik zo. Daarbij heb ik hem ooit ook 1 keer laten vallen (niet slim) maar alles viel nog binnen de garantie en heb nu dus een nieuwe (betere) laptop gekregen . Dat was een dell btw.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Mijn vorige laptop hebben we 3 jaar kunnen gebruiken (die was van HP) alleen toen konden we 'm ineens niet meer opladen en kon niet meer gemaakt worden. Deze (van Asus) hebben we nu bijna 2 jaar
Gast- Gast
Onze eerste laptop hebben we binnen het jaar weer verkocht. Mijn vriend had 'm gekocht voor erbij maar toen we gingen samenwonen hebben we onze computers weggedaan. De laptop was voor ons veel te traag voor dagelijks gebruik. Hebben er trouwens maar 5 euro verlies op gemaakt
Deze laptop is nu ruim 2.5 jaar oud. We gebruiken 'm dagelijks heel wat uurtjes. Een half jaar geleden hebben we alleen een nieuwe adapter moeten kopen. De oude begon ineens te dampen! Zolang dat ie het doet ben ik er blij mee.
Deze laptop is nu ruim 2.5 jaar oud. We gebruiken 'm dagelijks heel wat uurtjes. Een half jaar geleden hebben we alleen een nieuwe adapter moeten kopen. De oude begon ineens te dampen! Zolang dat ie het doet ben ik er blij mee.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Mijn eerste is nog geen jaar meegegaan, de tweede 1.5 jaar en deze heb ik nu 1.5 jaar bijna, en hij is al 2x ter reparatie weg..
Gast- Gast
Mijn laptop gaat al bijna zes jaar mee en hij doet het nog steeds prima, maar ik ben wel steeds bang dat ie er binnenkort mee ophoudt. Ik gebruik hem dagelijks, maar wel alleen voor studeren. Voor gewoon internetten gebruik ik mijn minilaptop, want ik durf er niet meer teveel mee om te slepen (als in op de bank zetten e.d.). Hopelijk haalt ie het tot mijn afstuderen (nog een half jaartje ongeveer) of nog langer natuurlijk. Maar ik heb er weinig problemen mee gehad, behalve dat ik al aan mijn derde adapter toe ben, maar die zijn eenvoudig te vervangen. Mocht mijn laptop kapot gaan dan koop ik zeker weten weer een Toshiba.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
onze eerste laptop was een packard bell die hebben we vier jaar gebruikt, hij doet het nog wel maar sommige functies doen niet meer en hij is zeer traag, nu hebben we sinds een paar maanden een medion
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Dit is onze eerste laptop en die hebben we nu bijna 2½ jaar geloof ik.
Nog nooit ter reparatie weg geweest.
Heel af en toe valt ie ineens uit.
Maar verder geen problemen mee.
Het is een Acer Aspire 7720Z.
Nog nooit ter reparatie weg geweest.
Heel af en toe valt ie ineens uit.
Maar verder geen problemen mee.
Het is een Acer Aspire 7720Z.
Gast- Gast
Lejow schreef:Mijn vorige 2 laptops gingen beide 2 jaar mee. Bij de eerste kapte mijn beeldscherm er mee na net 2 jaar (daaag garantie) en bij de tweede was mijn adapter kapot, na net geen 2 jaar (maar bon kwijt, zat in gejatte portomonee, dus ook geen garantie). Dat was beide HP.. mijn nieuwe laptop is nu dus ook geen HP geworden haha
Bij HP heb je toch helemaal geen bon nodig? Je moest gewoon je laptop na aanschaf registeren online en aan de hand van je unieke nummer die in de laptop staat kunnen ze kijken of je garantie hebt.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb een HP en hij is 2x weggeweest voor reparatie. Ik heb em nu meer dan 4 jaar. Hij wordt inderdaad trager, maar het stoort me niet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
AngelNyn schreef:Lejow schreef:Mijn vorige 2 laptops gingen beide 2 jaar mee. Bij de eerste kapte mijn beeldscherm er mee na net 2 jaar (daaag garantie) en bij de tweede was mijn adapter kapot, na net geen 2 jaar (maar bon kwijt, zat in gejatte portomonee, dus ook geen garantie). Dat was beide HP.. mijn nieuwe laptop is nu dus ook geen HP geworden haha
Bij HP heb je toch helemaal geen bon nodig? Je moest gewoon je laptop na aanschaf registeren online en aan de hand van je unieke nummer die in de laptop staat kunnen ze kijken of je garantie hebt.
Bij die eerste niet, heb HP gebeld en had pech. Bij die tweede heb ik daar niet naar gekeken, dat wist ik dus nie..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb een HP die nu ruim 3 jaar oud is, heb niet het idee dat hij trager wordt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb een MacBook, in december heb ik hem alweer twee jaar. Hij is inmiddels wel wat trager, maar ik heb er ook teveel foto's, filmpjes en troep op staan inmiddels Moet alles eens ordenen en opruimen op dit ding!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een acer aspire laptop, in september ook alweer 4 jaar! Hij is best wel langzaam en ik gebruik hem nog maar 1 dag per week ofzo. Los van formateren is er nog nooit iets meer gebeurd.
Heb ook een minilaptop, van asus. Die heb ik nu2 jaar en is op formateren na ook nog prima! Heerlijk zo lang als de batterij daarvan meegaat!
Heb ook een minilaptop, van asus. Die heb ik nu2 jaar en is op formateren na ook nog prima! Heerlijk zo lang als de batterij daarvan meegaat!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb een Toshiba en die doet 't inmiddels alweer 4. Nog nooit probelemen mee gehad!
Gast- Gast
Ik heb een Acer, heb 'm nu ruim twee jaar en doet het nog steeds harstikke goed! Ook nooit problemen mee gehad.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een acer aspire 7110. Nu al weer 4 jaar. Op wat kleine probleempjes na, doet 'ie het nog goed.
Ik kan niet meer opstarten zonder 'em in het stopcontact te hebben. De batterij is helemaal leeg. Verder wordt 'ie steeds langzamer. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik m'n laptop de hele dag aan heb staan als ik thuis ben.
Ik kan niet meer opstarten zonder 'em in het stopcontact te hebben. De batterij is helemaal leeg. Verder wordt 'ie steeds langzamer. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik m'n laptop de hele dag aan heb staan als ik thuis ben.
Gast- Gast
Mijn eerste laptop ging 2 jaar mee (dat was een Dell). Maar dat was een tweedehands dus dat is niet zo gek. Mijn tweede laptop (was een Packard Bell) ging vijf jaar mee. Toen is hij naar Theedoosje gegaan. Die hem volgens mij nog een poosje heeft gehad. Nu ben ik bezig aan mijn derde laptop. Ik heb nu een Asus laptop.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
iemand toevallig ook ervaring met laptops van de aldi/lidl van medion ofzo? staat nu weer n leuke in de folder van de aldi
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn Acer Aspire is 6 jaar meegegaan. In die 6 jaar geen enkele keer weggeweest voor reparatie, hij heeft nooit wat gemankeerd.
De Acer werd erg traag en viel steeds vaker spontaan uit omdat hij te warm werd. Ook ging de batterij nog maar 15 min. mee!
Heb nu sinds 2 weken een HP met een i5 processor... echt supersnel!
De Acer werd erg traag en viel steeds vaker spontaan uit omdat hij te warm werd. Ook ging de batterij nog maar 15 min. mee!
Heb nu sinds 2 weken een HP met een i5 processor... echt supersnel!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik heb nu ruim drie jaar een Sony Vaio, nog nooit geen problemen mee gehad en hij wordt ook niet trager. Ook mijn batterij gaat nog altijd goed mee, daar probeer ik altijd zo zuinig mogelijk mee om te gaan.
Heerlijk fijne laptop!
Heerlijk fijne laptop!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Wanneer ging/gaat de kinderwagen de deur uit?
» Hoelang gaat jouw batterij mee?
» Spoed: hoelang van tevoren gaat de gate dicht?
» Wanneer ging/gaat de kinderwagen de deur uit?
» Hoelang gaat jouw batterij mee?
» Spoed: hoelang van tevoren gaat de gate dicht?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: