Maandagmiddag-kletstopic
+2
Rush
Elliot
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Maandagmiddag-kletstopic
VC is kind uit school halen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Een bull terriër Ik wil eigenlijk een miniatuur bull terriër, maar die hebben grote kans om blind te worden. Dus dat durven we niet aan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moest even googelen (ik ken niet zoveel hondenrassen), maar wat een scheetjes! Ze zien er aan de ene kant een beetje gevaarlijk uit, maar toch ook wel heel lief en knuffelbaar!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Oooh die honden zijn zó ontzettend lief voor kinderen Maar ik snap wel dat ze er voor anderen een beetje afschrikwekkend uit kunnen zien hoor
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Buh... mijn vriend had een sollicitatiegesprek, kreeg hij vandaag de uitslag, niet aangenomen. Hij had meer in z'n mars en was meer thuis in een leidinggevende en coachende functie. Hele goede feedback maar toch jammer omdat hij niet de papieren heeft om het zo hoog te zoeken (maar wel de capaciteiten).
Maargoed, wordt dus verder kijken en evt kijken of hij wat om- en bijscholing zou kunnen doen.
Maargoed, wordt dus verder kijken en evt kijken of hij wat om- en bijscholing zou kunnen doen.
Gast- Gast
Balen, Maple! Heeft ie wel ervaring? Want er is toch zo'n ehm.. Ervaringscertificaat ofzo?..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Nee ook niet... ja, als voetbaltrainer, en verder heeft ie wel een aantal coaching-gerichte cursussen gedaan in zijn vorige werk, maar of dat voldoende is...
Gast- Gast
Jammer!!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Spannend... Krijg net bericht van Cosmo.x dat mijn bestelling onderweg is. Heb alleen niks besteld.
Ja, vorige week boeken en die heb ik ontvangen, zouden ze het nog een keer af komen leveren?
Ja, vorige week boeken en die heb ik ontvangen, zouden ze het nog een keer af komen leveren?
Gast- Gast
Hahaha ohhh nu je het zegt, ik had vanmiddag ineens een mail van onlineticketshop dat ze de resistutie van onze voetbatickets van Nederland-Turkije hebben verrekend. Alleen dat geld heb ik 4 weken terug al op mijn rekening gehad... Dus maar een in de gaten houden, nog een x 104 euro retour is ook lekker
Gast- Gast
Extra geld is altijd lekker: Ik heb nog een aantal nieuwe boeken te koop vanaf morgen. Splinternieuw, nooit gelezen...Maple schreef:Hahaha ohhh nu je het zegt, ik had vanmiddag ineens een mail van onlineticketshop dat ze de resistutie van onze voetbatickets van Nederland-Turkije hebben verrekend. Alleen dat geld heb ik 4 weken terug al op mijn rekening gehad... Dus maar een in de gaten houden, nog een x 104 euro retour is ook lekker
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: