Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onredelijk tijdens zwangerschap?

+13
Rush
Parisienne
Ugly Betty
Blue flower
Rouge
Slakje
Aimee
Muppetje
Sanne
Viva
CCC
SarahKey
Linda
17 plaatsers

Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Linda wo 18 apr 2012 - 23:29

Zijn jullie erg onredelijk geweest tijdens je zwangerschap?
Heb je dingen gedaan of gezegd waarvan je achteraf dacht dat het toch wel een beetje stom was.

Mijn man kwam thuis met een beker met snoep er in, hartstikke schattig, want ik zat ff niet lekker in m'n vel. Maak ik het open, staat er op de beker: voor de aller liefste vriendin.
Ik vond die beker helemaal niet leuk, ben gaan huilen en heb ik gezegd dat ik zijn vriendin helemaal niet wilde zijn, maar dat ik zijn vrouw wilde zijn. lol!
Ik ben normaal nooit zo, maar tijdens de zwangerschap zijn er wel vaker dat soort flauwe dingen gezegd.

Jullie nog grappige situaties?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  SarahKey wo 18 apr 2012 - 23:32

Nee ik ben nooit zo geweest. Heb nog meer last van de clomid gehad als van de zwangerschap wat erop volgde.

Heb alleen het laatste weekend voor de bevalling geeist dat hij met mij even wegging met de auto. Kon zelf al weken niet meer rijden, kon niet meer lopen en fietsen mocht ik ook niet meer dus zat maar in huis. Toen had hij een uitje naar... jawel... de slager in een ander dorp bedacht. Cool Maar man wat was ik blij dat ik uberhaupt even het dorp uit was. Zat mezelf echt in de weg dat weekend.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  CCC wo 18 apr 2012 - 23:33

Hmm... nee heb eigenlijk nog geen onredelijke acties gehad... Of ik ben van mezelf al onredelijk, dat kan natuurlijk ook :p

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Viva wo 18 apr 2012 - 23:35

Gniffel! En hij bedoelde het zo lief!

Ik ben momenteel helaas vaak onredelijk tegen onze dochter.
Ik heb nu een heel kort lontje. Ze is heel vrolijk, stelt tigduizend vragen.
Als ik ergens heenloop, loopt ze of voor me uit of achter me aan...
LAAT ME MET RUST. En dat vind ik wel jammer, hoop dat ik snel minder moe ben en een minder kort lontje heb.
Ik probeer echt lief te blijven, maar het lukt me lang niet altijd helaas.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:35

Aww Linda, ik zie het zo voor me.

Ik had zelf niet zoveel last van hormonen, het enige wat ik me kan bedenken is dat ik al bij de intro van de Lion King moest huilen, terwijl normaal gezien de tranen pas loskomen als de vader van Simba doodgaat.:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Sanne wo 18 apr 2012 - 23:37

Nee, ik heb hier ook totaal geen last van gehad. Wel vond ik mezelf aan het eind van de zwangerschap (vanaf een week of 36) erg zielig wanneer ik op de fiets door de regen naar de verloskundige moest (5 km fietsen), maar als ik dan eenmaal thuis was vond ik dat ik ook niet zo moest zeuren, want ik kon nog prima fietsen. Pas voor de controle met 40 weken heb ik mijn moeder gevraagd mij te brengen, maar dat was niet meer nodig, omdat H. die dag werd geboren.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:38

Ik ben best onredelijk geweest tijdens mijn zwangerschap. Gedurende de hele zwangerschap ben ik door extreme misselijkheid en premature weeën aan huis gekluisterd geweest. Soms kon ik het echt niet hebben dat hij wel zomaar weg kon naar vrienden of feestjes, en ben op die momenten soms ook echt heel onredelijk geweest Embarassed Misschien enerzijds begrijpelijk, maar ik kende mezelf af en toe echt niet terug, en ben blij dat ik nu zonder die hormonen en zonder misselijkheid/weeën weer steeds meer mezelf aan het worden ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Muppetje wo 18 apr 2012 - 23:39

Ik heb echt vreselijk veel last van mijn hormonen, word soms zelfs doodmoe van mezelf... angel

Ik kan ook soms ineens intens verdrietig en onzeker zijn om niets, zó naar

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Aimee wo 18 apr 2012 - 23:41

Ooh ja ik was ook echt heel erg...
Soms ging ik ook vragen stellen, waar hij eigenlijk geen goed antwoord op kon geven, zodat ik daarom even flink kon janken om hoe hij reageerde. Ook toen de nesteldrang begon toe te slaan werd ik echt een heks. Had ik kaarsjes op een bepaalde manier neergezet, of de peper en zout potjes, en als dat dan wat werd verschoven raakte ik echt geïrriteerd.
Dat mijn vriend bij me is gebleven vind ik nog steeds wonderbaarlijk!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  CCC wo 18 apr 2012 - 23:41

Muppetje schreef:Ik heb echt vreselijk veel last van mijn hormonen, word soms zelfs doodmoe van mezelf... Onredelijk tijdens zwangerschap? 166342

Ik kan ook soms ineens intens verdrietig en onzeker zijn om niets, zó naar

Dit herken ik dan wel weer... Alleen zijn er bij mij wel redenen dat er verdriet is dan... maar soms word ik ook een beetje moe van het enorme verdriet wat ik dan heb...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:45

Ik ben wel een stuk kattiger, vooral toen ik nog misselijk was. En ook minder aanhalig. En ook soms superverdrietig opeens, om eigenlijk niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Slakje do 19 apr 2012 - 0:07

Ik was echt vreselijk. We hebben vaak en veel ruzie gemaakt om de meest onbenulligste dingen. Gelukkig wist vriendlief dat het door de hormonen kwam en lagen we niet snel erna weer te knuffelen.

Zeker tegen het einde aan kon ik ook echt kattig zijn tegen vreemden. Ik ben een verkoopster en de meeste van mijn klanten ken ik. Als ze toen vroegen of ik al bevallen was: "NEE IDIOOT, DAT ZIE JE TOCH?!"
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Rouge do 19 apr 2012 - 0:33

ik vind mezelf niet zozeer onredelijk angel maar daar zal mijn man soms anders over denken haha. Ik heb alleen soms dat ik me onwijs klote voel zonder aanleiding, helemaal diep in de put en na een paar minuten is het weer over.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Blue flower do 19 apr 2012 - 0:37

Nee ik was niet onredelijk, wat ik wel heerlijk vond dat ik mezelf beschermde terwijl ik normaal gesproken makkelijk over mij heen laat lopen, zeker op mijn werk en nu kon ik opeens heel direct en stond mijn baas met een mond vol tanden. Jammer genoeg heb ik dat niet gehouden haha.

Wel was ik bij mij mand huileriger maar dat kwam omdat er zoveel beperkingen waren. Ik moest door mijn suiker heel erg opletten en een chippie was eigenlijk al niet goed en ga zo maar door, en had erg veel pijn in mijn rug en had zwangerschapsjeuk... en daar werd ik wel aak verdrietig van
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Ugly Betty do 19 apr 2012 - 2:24

Toch nog toe ben ik nog niet onredelijk geweest. Ik merk wel dat ik wat bijdehanter ben.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Parisienne do 19 apr 2012 - 3:33

Ik ben ook niet erg onredelijk geweest.. alleen dat mijn vriend een laatste stukje appeltaart ab-so-luut niet mocht opeten! Mad Er stond bijna mijn hele zwangerschap appeltaart in de koelkast (van die verse, kleintjes van de AH). Als hij bijna op was mocht mijn vriend niet eten voordat er weer een nieuwe stond, aangezien ik 's nachts nog wel eens trek had.

Een kennis van ons moest wekelijks rond een uur of 1 's nachts nog naar de Mac voor zijn vrouw.. dat vind ik dan wel echt onredelijk! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Rush do 19 apr 2012 - 3:37

Parisienne schreef:

Een kennis van ons moest wekelijks rond een uur of 1 's nachts nog naar de Mac voor zijn vrouw.. dat vind ik dan wel echt onredelijk! :P
Dat krijg ik zelfs zonder zwangerschap wel voor elkaar Onredelijk tijdens zwangerschap? 166342
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Parisienne do 19 apr 2012 - 3:46

Doe je goed Rush! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 3:47

Het is onredelijk en onmenselijk als voor de 2e keer je contract niet word verlengd ivm je zwangerschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  kwak do 19 apr 2012 - 3:51

ik was soms echt onredelijk, dan vond ik dat ik te weinig aandacht kreeg. Ik heb wel eens met dingen gegooid zo gefrustreerd was ik omdat ik vond dat hij me niet begreep.
Ook heb ik hem regelmatig naar de mac laten rijden na zijn werktijd, ook heeft hij een keer toen het eten al klaar was naar de winkel gemoeten omdat ik graag kroepoek bij de macroni wou. Hij deed het wel altijd want als hij dat niet deed dacht ik weer dat hij niet van me hield.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Shy do 19 apr 2012 - 4:54

Rush schreef:
Parisienne schreef:

Een kennis van ons moest wekelijks rond een uur of 1 's nachts nog naar de Mac voor zijn vrouw.. dat vind ik dan wel echt onredelijk! :P
Dat krijg ik zelfs zonder zwangerschap wel voor elkaar Onredelijk tijdens zwangerschap? 166342

Huh hoe doe je dat? angel
Laatst had ik om 23.00 zin in een cheeseburger maar meneer was moe, uiteindelijk ging hij pas om 23.30 naar bed dus tijd zat om even naar de Mac te rijden met de auto (geen 5 min rijden) toen was ik wel een beetje boos. De dag erna heeft hij het goed gemaakt met 2 cheeseburgers toen hij uit zijn werk kwam.

Verder vindt ik het best wel een heel klein beetje onredelijk dat ik twee wielrenners uitschold omdat ze mijn man bijna van zijn fiets af reden. Al luchtte het wel op! angel

En dat ik onredelijk ben als er twee prullenbakjes worden bezorgd, als verrassing en ik hoopte dat het iets voor MIJ was Embarassed

Ohja ik kom ook meer voor mezelf op, maar of dat de naam onredelijk mag hebben vraag ik mij af. Vindt het voor mezelf namelijk wel erg positief!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Fearie do 19 apr 2012 - 6:26

Ik heb een paar dagen gedurende de hele zwangerschap gehad dat ik niet te genieten was, ik betrapte mezelf erop want we kregen bijna ruzie erdoor. Gelukkig bleef het daarbij en heb ik de overige weken/maanden er geen last meer van gehad.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  SarahKey do 19 apr 2012 - 6:35

Rush schreef:
Parisienne schreef:

Een kennis van ons moest wekelijks rond een uur of 1 's nachts nog naar de Mac voor zijn vrouw.. dat vind ik dan wel echt onredelijk! :P
Dat krijg ik zelfs zonder zwangerschap wel voor elkaar Onredelijk tijdens zwangerschap? 166342

Haha ohh erg! Dat zou mijn man echt niet doen, die zou zeggen: ga lekker zelf!

We stonden wel een keer om 10:15 bij de macdrive Cool angel verbaasde me dat hij toen al open was.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  CCC do 19 apr 2012 - 6:38

Anniej_S schreef:Het is onredelijk en onmenselijk als voor de 2e keer je contract niet word verlengd ivm je zwangerschap!

Geloof dat de vraagstelling anders was, of jij onredelijk bent geweest of bent in je zwangerschap Wink

En daarbij wettelijk gezien mogen ze je niet ontslaan, dus het zal aan meerdere dingen hebben gelegen denk ik...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  PapillonRose do 19 apr 2012 - 6:42

Ik vond het bij mezelf erg meevallen. Heb heus wel een paar momenten gehad, maar geen hele aparte dingen. En als ik niet zwanger ben heb ik ook af en toe weleens zo'n moment. Ik heb niet het idee dat ik vaker onredelijk was, of dat ik op onredelijke momenten extra onmogelijk was.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Onredelijk tijdens zwangerschap? Empty Re: Onredelijk tijdens zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum