Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOZ waarde?

4 plaatsers

Ga naar beneden

WOZ waarde? Empty WOZ waarde?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 5:32

Hoe kom ik aan de WOZ waarde van mijn huis? Ik moet de belastingaangifte gaan doen, omdat ik graag elke maand de teruggave wil ontvangen. Maar daarvoor heb ik dus de WOZ waarde nodig. Wordt deze automatisch door de gemeente verstrekt, of moet ik daar voor bellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WOZ waarde? Empty Re: WOZ waarde?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 5:54

Bobbie schreef:Hoe kom ik aan de WOZ waarde van mijn huis? Ik moet de belastingaangifte gaan doen, omdat ik graag elke maand de teruggave wil ontvangen. Maar daarvoor heb ik dus de WOZ waarde nodig. Wordt deze automatisch door de gemeente verstrekt, of moet ik daar voor bellen?

Word meestal rond januari/februari verstuurd smile dus nog even geduld hebben smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WOZ waarde? Empty Re: WOZ waarde?

Bericht  Floor wo 2 feb 2011 - 6:28

Bij ons kun je het ook opzoeken op internet. de adviseur bij de bank deed dat laatst, toen wist ik het ook niet uit m'n hoofd toen we daar zaten. ik dacht gewoon op de site van onze gemeente dat hij dat heeft opgezocht.
misschien kan je dat ook bij jouw gemeente?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

WOZ waarde? Empty Re: WOZ waarde?

Bericht  Gizmo wo 2 feb 2011 - 6:37


FoolishSam schreef:
Bobbie schreef:Hoe kom ik aan de WOZ waarde van mijn huis? Ik moet de belastingaangifte gaan doen, omdat ik graag elke maand de teruggave wil ontvangen. Maar daarvoor heb ik dus de WOZ waarde nodig. Wordt deze automatisch door de gemeente verstrekt, of moet ik daar voor bellen?

Word meestal rond januari/februari verstuurd smile dus nog even geduld hebben smile

Inclusief een rekening.... Wink
Je kan het ook zelf opvragen mocht je daar niet op willen wachten.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

WOZ waarde? Empty Re: WOZ waarde?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:00

Staat toch ook in de koopovereenkomst? Of taxatierapport? In ieder geval in één van de documenten die je bij de overdracht hebt meegekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WOZ waarde? Empty Re: WOZ waarde?

Bericht  banjer49 wo 2 feb 2011 - 7:05

Bobbie schreef:Hoe kom ik aan de WOZ waarde van mijn huis? Ik moet de belastingaangifte gaan doen, omdat ik graag elke maand de teruggave wil ontvangen. Maar daarvoor heb ik dus de WOZ waarde nodig. Wordt deze automatisch door de gemeente verstrekt, of moet ik daar voor bellen?

je moet toch aangifte doen over jaar 2010, dus heb je de woz waarde van vorige jaar nodig, die je dit jaar krijgt heb je volgend jaar nodig
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

WOZ waarde? Empty Re: WOZ waarde?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:54

banjer49 schreef:
je moet toch aangifte doen over jaar 2010, dus heb je de woz waarde van vorige jaar nodig, die je dit jaar krijgt heb je volgend jaar nodig

Inderdaad

Toen wij ons huis kochten hadden we de oude WOZ waarde nodig, die hebben we dus na moeten vragen bij de oude bewoners. Wij kregen ook elke maand geld terug van de belastingdienst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WOZ waarde? Empty Re: WOZ waarde?

Bericht  ilse3 do 3 feb 2011 - 9:30

ze wil volgens mij de voorlopige teruggave voor 2011 aanvragen, dus iedere maand een voorschot. In dat geval het je de WOZ-waarde voor 2011 nodig, deze ontvangen je een deze weken of die kun je opvragen bij de gemeente.
ilse3
ilse3
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

WOZ waarde? Empty Re: WOZ waarde?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum