Waarde nieuwe postzegels
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waarde nieuwe postzegels
Ik snap er geen barst meer van. Tegenwoordig hebben ze een cijfer ipv een waarde. Nu heb ik wat enveloppen, en ik heb opgezocht dat er 2,50 aan postzegels op moet. Maar hoe weet ik nu hoeveel postzegels ik er op moet plakken voor die 2,50? En kan dat uberhaupt wel?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Waarde nieuwe postzegels
Inderdaad een postzegel met een 1 erop heeft een waarde van 50 cent
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
dus moet er 2,50 op dan plak je 5x1 of je koopt postzegels met nummertje 5 erop. maar dat is niet echt handig want die zul je vast niet vaak gebruiken.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wist ook niet dat ze 50 cent waren. Pff dan zijn ze wel duur geworden zeg!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Beachgirl_24 schreef:dus moet er 2,50 op dan plak je 5x1 of je koopt postzegels met nummertje 5 erop. maar dat is niet echt handig want die zul je vast niet vaak gebruiken.
Volgens mij heb je geen zegels met nmr 5 erop hoor! Je hebt alleen nummer 1 en 2. Dat nummertje geeft gewoon aan dat het om de waarde van 1 postzegel gaat. Het gaat er nu om dat je niet bij hoeft te plakken als het in januari weer duurder wordt!
sanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10
Beachgirl_24 schreef:dus moet er 2,50 op dan plak je 5x1 of je koopt postzegels met nummertje 5 erop. maar dat is niet echt handig want die zul je vast niet vaak gebruiken.
Ok dus je kunt er wel 5 x nr 1 opplakken?
Want je kunt ook naar het postkantoor en dan drukken ze een sticker met de waarde voor je af, maar ik heb postzegels in huis en geen tijd om naar het postkantoor te gaan.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Pippa schreef:1 postzegel is €0,50.
WTF is dat tegenwoordig al 50 cent?
Wat is er gebeurd met, wat was t nou, 44 of 48 cent? Sjongejonge. Lekker makkelijk door alles in eenheden uit te drukken. Zet een 1 op een postzegel en mensen hebben niet snel meer door hoeveel ze uitgeven aan verzenden. Bah.
Gast- Gast
sanna schreef:Beachgirl_24 schreef:dus moet er 2,50 op dan plak je 5x1 of je koopt postzegels met nummertje 5 erop. maar dat is niet echt handig want die zul je vast niet vaak gebruiken.
Volgens mij heb je geen zegels met nmr 5 erop hoor! Je hebt alleen nummer 1 en 2. Dat nummertje geeft gewoon aan dat het om de waarde van 1 postzegel gaat. Het gaat er nu om dat je niet bij hoeft te plakken als het in januari weer duurder wordt!
Ow haha ik dacht je hebt voor bedrijven vast postzegels met hogere waarde! Hoeven ze er minder op te plakken.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Bedrijven frankeren meestal of ze gebruiken port betaald.Beachgirl_24 schreef:sanna schreef:Beachgirl_24 schreef:dus moet er 2,50 op dan plak je 5x1 of je koopt postzegels met nummertje 5 erop. maar dat is niet echt handig want die zul je vast niet vaak gebruiken.
Ow haha ik dacht je hebt voor bedrijven vast postzegels met hogere waarde! Hoeven ze er minder op te plakken.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Je hebt inderdaad geen postzegels met nummertje 5. Gewoon 5x1 erop plakken. En postzegels zijn de laatste tijd een flink stuk duurder geworden, volgens mij zijn ze van 44, naar 46 en nu dus 50 cent gegaan..
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel postzegels op gewone envelop?
» Postzegels worden weer duurder!
» postzegels hergebruiken
» woz waarde gezakt
» Hecht jij waarde aan 'status'?
» Postzegels worden weer duurder!
» postzegels hergebruiken