Regen + klaagtopic
+26
Rose
mzcharlotte
Rebecca
Poubelle
Hoochie
Slakje
Serena
Paper Crown
Caroow
Arwyn
Middleme
Shisha
Lady Starstruck
Kowalski
Suus
Tiana
LDJ
Tania
Pompoen
Bazinga
Atelier Madame
Guus
Ibbeltje
Blair
loura
SoGood
30 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Regen + klaagtopic
Foto?
kan je misschien niet een beanie of zo opzetten?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Foto?
Ja misschien is dat een goed idee!!
Het is niet bassie oranje (thank god!).. haha ik ben mijn camera gelukkig kwijt
Maar het is naast het witblonde gewoon veel te goudkleurig.. Bleeugh haha
Gast- Gast
Ik had vanmorgen om 10 uur afgesproken om een extra dienst te werken vanavond, werd ik om 4 uur gebeld dat het niet kon omdat ik vorige week ook al extra heb gewerkt en dat het dan teveel uren worden Maar door een fout heb ik al geen snipperuren meer staan dus ik had die uren wel nodig.. En nu heb ik ook nog eens niks te doen natuurlijk vanavond.
Ik wilde zo graag nog een midweekje weg voor de baby er straks is, maar dat kan natuurlijk niet als ik geen snipperuren heb
Ik wilde zo graag nog een midweekje weg voor de baby er straks is, maar dat kan natuurlijk niet als ik geen snipperuren heb
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Een minifototje van mijn telefoon.. Maar het lijkt echt niet zo erg als het is.. Je ziet sowieso de lijn lopen waar de uitgroei zat.. alleen de de uitgroei wel echt gouder/oranjer dan de rest..
Had net een sjaal omgewikkeld maar zo mocht ik niet mee van mijn vriend hahaha.. Hij heeft dan liever dat ik gewoon zo meega.. Hij blijft alleen zeggen dat het vanmorgen mooier zat haha (jaa jonge.. toen had ik het nog niet geverft!)
-weg-
Had net een sjaal omgewikkeld maar zo mocht ik niet mee van mijn vriend hahaha.. Hij heeft dan liever dat ik gewoon zo meega.. Hij blijft alleen zeggen dat het vanmorgen mooier zat haha (jaa jonge.. toen had ik het nog niet geverft!)
-weg-
Laatst aangepast door Punk'd op za 13 okt 2012 - 5:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja je ziet het wel, maar ik denk ook dat je het zelf waarschijnlijk veel beter ziet dan willekeurige voorbijgangers die van niets weten. En ach wie weet ben je wel trendsetter en loopt volgende week iedereen met zulk kunstig geverfd haar! ;-)
Ik ben net toch maar even naar buiten te gaan in de regen, gewoon even lekker rondgebanjerd en nog wat boodschapjes gedaan, was het binnen zitten zó zat! Alleen nu heb ik een héle grote zak gesuikerde dropjes gekocht en die zijn véél te lekker, ik moet me echt bedwingen om niet toch steeds nog eentje te pakken...
Ik ben net toch maar even naar buiten te gaan in de regen, gewoon even lekker rondgebanjerd en nog wat boodschapjes gedaan, was het binnen zitten zó zat! Alleen nu heb ik een héle grote zak gesuikerde dropjes gekocht en die zijn véél te lekker, ik moet me echt bedwingen om niet toch steeds nog eentje te pakken...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Je ziet het wel heel iets Punk'd maar ik vind het niet storend/opvallen. Als ik je op straat tegen zou komen zou ik niet denken: Whaha wat loopt die voor l*l!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik wil ook klagen! Wij hebben een huishoudster, ze behoort elke week op vrijdagochtend 3 uur te komen, gisteravond kwam ik thuis en zag meteen dat ze niet was geweest zonder afbericht. Ik baal zo van dat mens, ze smst vaak zo makkelijk af, maar gisteren niets gehoord dus. Ik smste haar of alles goed ging (wie weet is er wat gebeurd onderweg) zegt ze: Óh, ja nee ik had alweer last van mijn rug maar wilde je niet storen op je werk vanmorgen............................... dude een sms???? En bovendien doet ze het áltijd als ik op het werk ben. Echt, ik ben er moe van. En dat áls ze komt drinkt ze een stuk of 8 nespresso's máár ze doet het wel goed.
Dus net heb ik zelf alle plinten zelf gedaan, de badkamer uitgesopt, toilet gedaan, stofzuiger door het hele huis. bed verschoond, afgestoft en nu ben ik gewoon echt kapot!
Dus net heb ik zelf alle plinten zelf gedaan, de badkamer uitgesopt, toilet gedaan, stofzuiger door het hele huis. bed verschoond, afgestoft en nu ben ik gewoon echt kapot!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ik wil ook klagen! Wij hebben een huishoudster, ze behoort elke week op vrijdagochtend 3 uur te komen, gisteravond kwam ik thuis en zag meteen dat ze niet was geweest zonder afbericht. Ik baal zo van dat mens, ze smst vaak zo makkelijk af, maar gisteren niets gehoord dus. Ik smste haar of alles goed ging (wie weet is er wat gebeurd onderweg) zegt ze: Óh, ja nee ik had alweer last van mijn rug maar wilde je niet storen op je werk vanmorgen............................... dude een sms???? En bovendien doet ze het áltijd als ik op het werk ben. Echt, ik ben er moe van. En dat áls ze komt drinkt ze een stuk of 8 nespresso's máár ze doet het wel goed.
Tijd voor een nieuwe!
Caroow- Lady Post-a-lot
pff ik klaag ook ff
na 3 dagen ziek thuis heb ik het ook echt wel gehad met niks doen en thuis zitten.. Maar ben nog zo moe enzo, wordt gewoon moe van het moe en futloos zijn
En dan regent het idd ook nog is bijna de hele dag..
Gelukkig is er nog tv en mijn bed
na 3 dagen ziek thuis heb ik het ook echt wel gehad met niks doen en thuis zitten.. Maar ben nog zo moe enzo, wordt gewoon moe van het moe en futloos zijn
En dan regent het idd ook nog is bijna de hele dag..
Gelukkig is er nog tv en mijn bed
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik heb koppijn. Maar verder een prima dag gehad. Vanmorgen lekker droog buiten gereden op m'n paardje. Toen ik binnen was, begon het te gieten. Dat geeft me altijd wel een triomfantelijk gevoel. Nu is E. op verjaardag en ik ga zo op bed. Koppijn uitroeien.
Gast- Gast
Vandaag ook heel de dag regen! Gelukkig heb ik mijn objectief gehaald vandaag en waren al de handelssleutels goed.
Helaas is mijn vriend gevallen en zijn zijn banden aan zijn voet nu naar de knoppen. Op de foto's was er geen breuk te zien, dus maandag moet hij gaan voor een echo. Ondertussen zit hij aan de pijnstillers en moet hij spuitjes tegen bloedklonters krijgen en hij zit in de gips. Echt balen.
En ik heb geen zin om morgen te gaan stemmen.
Helaas is mijn vriend gevallen en zijn zijn banden aan zijn voet nu naar de knoppen. Op de foto's was er geen breuk te zien, dus maandag moet hij gaan voor een echo. Ondertussen zit hij aan de pijnstillers en moet hij spuitjes tegen bloedklonters krijgen en hij zit in de gips. Echt balen.
En ik heb geen zin om morgen te gaan stemmen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Stemmen op zondag? Dat is ook gek Slakje.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ja eh. De enige moment dat mensen eens gewoon lekker kunnen luilakken in de zetel. Nee, we gaan allemaal gezellig gaan stemmen. Ik woon dan ook nog eens in een stinkende marginalenbuurt, dus ik ga tussen stinkende marginalen zitten die met hun tengels niet van Louise kunnen afblijven. Grmbl, ik heb er echt geen zin in.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik wil even klagen over de bovenburen, ik wil slapen maar hoor al een half uur geklop van boven. Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar dat geluid werkt op mijn zenuwen en nu gaan ze ook buiten nog keihard lopen praten
Ik wil SLAPEN!!!!!!!
Ik wil SLAPEN!!!!!!!
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Hoochie schreef:Ik wil even klagen over de bovenburen, ik wil slapen maar hoor al een half uur geklop van boven. Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar dat geluid werkt op mijn zenuwen en nu gaan ze ook buiten nog keihard lopen praten
Ik wil SLAPEN!!!!!!!
Anders de volgende keer even naar toe lopen?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Hoochie schreef:Ik wil even klagen over de bovenburen, ik wil slapen maar hoor al een half uur geklop van boven. Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar dat geluid werkt op mijn zenuwen en nu gaan ze ook buiten nog keihard lopen praten
Ik wil SLAPEN!!!!!!!
Als het aardige mensen waren geweest, had ik dat kunnen doen, maar het zijn vage types en ik ben alleen thuis dus dan liever niet.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Hoochie schreef:Ibbeltje schreef:Hoochie schreef:Ik wil even klagen over de bovenburen, ik wil slapen maar hoor al een half uur geklop van boven. Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar dat geluid werkt op mijn zenuwen en nu gaan ze ook buiten nog keihard lopen praten
Ik wil SLAPEN!!!!!!!
Als het aardige mensen waren geweest, had ik dat kunnen doen, maar het zijn vage types en ik ben alleen thuis dus dan liever niet.
Aah oke op die manier. Hebje wel wat kunnen slapen nog?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb een klaaggebeuren! Oma zou vandaag 67 zijn geworden en 't doet me verdriet, dat ze er al 10 jaar niet meer is.
Kut-kanker!!
Kut-kanker!!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Ik heb een klaaggebeuren! Oma zou vandaag 67 zijn geworden en 't doet me verdriet, dat ze er al 10 jaar niet meer is.
Kut-kanker!!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik wil even klagen dat ik weer veul te veul slechte dingen aan het eten ben en ik ben ongesteld.
Gast- Gast
Ik heb niks te klagen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik wil ook even klagen...over mijn buren!! Die zijn nu al zo'n 3 kwartier in de weer met de hogedrukspuit (ik zou zo denken dat dat sneller moet kunnen bij een tuin van 30m2 ), terwijl ik rustig wil studeren beneden. Ik kan me echt niet concentreren met die zoemende herrie! En om me dan nog wat meer te ergeren...ze proberen met elkaar te communiceren boven het lawaai van dat ding uit, wat een geschreeuw!
Ik klaag niet over het weer, maar wel over het feit dat ik aan het wachten ben op een antwoord op een sms-je die ik een uur en een kwartier geleden heb gestuurd. Als er van de week geen antwoord is, ga ik een mail sturen die ik volledig vanuit mijn perspectief heb geschreven, waar ik de situatie bij mijzelf heb gehouden en echt niet rot bedoelt is, maar waarvan ik zeker weet dat de lezer zich er niet blij mee gaat zijn. Ik ben over de hele situatie nogal verdrietig en ik weet niet wat de consequenties zullen zijn van die e-mail.
Ik hoop gewoon dat die hele mail niet nodig zal zijn.
Ik hoop gewoon dat die hele mail niet nodig zal zijn.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pff het is vandaag mijn dag niet!
Toen ik uit bed kwam voelde ik mij al niet helemaal lekker, nu heb ik het de hele tijd al koud en ben ik vreselijk misselijk
Ga ik vanochtend naar buiten om te beestjes eten te geven, glij ik bijna languit in de blubber maar doordat ik zo´n rare beweging maakte om te blijven staan schoot het een beetje in de rug. Om vervolgens een half uurtje later de laatste treden van de trap naar beneden te glijden
Dus nu heb ik het koud, ben ik misselijk en heb ik last van mijn rug en kont
Toen ik uit bed kwam voelde ik mij al niet helemaal lekker, nu heb ik het de hele tijd al koud en ben ik vreselijk misselijk
Ga ik vanochtend naar buiten om te beestjes eten te geven, glij ik bijna languit in de blubber maar doordat ik zo´n rare beweging maakte om te blijven staan schoot het een beetje in de rug. Om vervolgens een half uurtje later de laatste treden van de trap naar beneden te glijden
Dus nu heb ik het koud, ben ik misselijk en heb ik last van mijn rug en kont
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik heb weer allemaal gekloot met school.. Nu moest ik naar een studiecoach maar daar heb ik ook geen kont aan gehad. Die zegt dat ik niet goed heb gereflecteerd.. (why the hell heb ik dan 10 onvoldoendes in plaats van 1 bij het onderdeel reflecteren).. en dat ik feedback niet gebruik.. echt voel aan je hoofd.. Mijn hele afstudeerplan is zoals de commissie het hebben wilt.. Er zit niets geen Punk'd meer in.
Wat een ballentent is die school.. Ik wil gewoon mijn diploma en nooit maar dan ook nooit meer omkijken. Vervolgens ga ik op iedere studiesite die je ook maar kunt vinden negatieve feedback over mijn opleiding achterlaten. En dat noemt zichzelf een particuliere opleiding.. Schandalig!
Wat een ballentent is die school.. Ik wil gewoon mijn diploma en nooit maar dan ook nooit meer omkijken. Vervolgens ga ik op iedere studiesite die je ook maar kunt vinden negatieve feedback over mijn opleiding achterlaten. En dat noemt zichzelf een particuliere opleiding.. Schandalig!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Regen en nog eens regen : Knutselweer
» Wat een regen!
» Wat een regen!
» Regen, regen, regen!!
» Klaagtopic
» Wat een regen!
» Wat een regen!
» Regen, regen, regen!!
» Klaagtopic