Regen + klaagtopic
+26
Rose
mzcharlotte
Rebecca
Poubelle
Hoochie
Slakje
Serena
Paper Crown
Caroow
Arwyn
Middleme
Shisha
Lady Starstruck
Kowalski
Suus
Tiana
LDJ
Tania
Pompoen
Bazinga
Atelier Madame
Guus
Ibbeltje
Blair
loura
SoGood
30 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Regen + klaagtopic
Hier in het zuiden des lands regent het al zo'n beetje de hele dag.. Hoe is dat bij jullie? Ik wilde gaan shoppen maar daar heb ik zo ook weinig zin in. Hebben jullie nog leuke plannen voor vanmiddag of valt er nog iets te klagen?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Regen + klaagtopic
Stom rot weer he? Ik moet nu verplicht met de tram naar mijn werk terwijl ik veel liever fiets! Maar ja als ik nu ga fietsen een half uur kom ik aan als een verzopen katje.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Hier in Limburg ook, maar dat vind ik niet erg, heb lekker weekend en sowieso al gepland om een seriedag op de bank onder de dekens te houden.
Laatst aangepast door Babydoll op za 13 okt 2012 - 0:45; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Sogood schreef:Hier in het zuiden des lands regent het al zo'n beetje de hele dag.. Hoe is dat bij jullie? Ik wilde gaan shoppen maar daar heb ik zo ook weinig zin in. Hebben jullie nog leuke plannen voor vanmiddag of valt er nog iets te klagen?
De hele dag? Het is net middag Maar ja hier in het Zuiden regent het een beetje op en af, en niet zo hard gelukkig.
Ik ga niet veel doen vandaag dan ergens een keer hardlopen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb een bank, dekentje, grote kop thee en Ipad... Ik vernaak me prima in de regen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Hier ook regen en dat terwijl we zo meteen een high tea on ice cream gaan doen
En mijn verstandskiezen moeten eruit, daar wil ik ook even over klagen 15 november naar de kaakchirurg, dan gaan ze kijken hoe ze het gaan aanpakken...
En mijn verstandskiezen moeten eruit, daar wil ik ook even over klagen 15 november naar de kaakchirurg, dan gaan ze kijken hoe ze het gaan aanpakken...
Gast- Gast
Ik klaag mee, wilde nog even naar het winkelcentrum maar heb al gedoucht en geen zin om weer nat te worden
Maar moet over 1,5 uur sowieso de deur uit dus Mss ga ik toch maar een poging wagen.
Maar moet over 1,5 uur sowieso de deur uit dus Mss ga ik toch maar een poging wagen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind 't allemaal prima Boodschappen zijn in huis, ik heb lekker Mango Aloe Vera drankjes gehaald voor mezelf en chipjes, jummie!
Zit nu nog even te chillen, Youtubefilmpjes te kijken van autorijlessen en uitleg en zo en ga zo beetje huishouden doen. Ik vind 't héérlijk, zo'n dag als dit (Mits je binnen kan blijven, gister had ik geen droge draad meer aan m'n kont hangen en bij elke stap die ik zette, hoorde ik m'n schoenen soppen. Niiice.)
Zit nu nog even te chillen, Youtubefilmpjes te kijken van autorijlessen en uitleg en zo en ga zo beetje huishouden doen. Ik vind 't héérlijk, zo'n dag als dit (Mits je binnen kan blijven, gister had ik geen droge draad meer aan m'n kont hangen en bij elke stap die ik zette, hoorde ik m'n schoenen soppen. Niiice.)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hier is het net gaan regenen.
Ik zou vanmiddag met een vriendin naar een buitenmarktje gaan. Ben benieuwd of dat nu nog door gaat als het zo blijft regenen.
Ik zou vanmiddag met een vriendin naar een buitenmarktje gaan. Ben benieuwd of dat nu nog door gaat als het zo blijft regenen.
Gast- Gast
Nou ik vind er ook echt niets aan, vind het echt van dat terug-inbed-kruip-weer. Maar goed daar heb ik al tot 11 uur in gelegen dus dat is ook wel weer even mooi geweest.
Wat wel lief is is dat mijn man zo boodschappen gaat doen en ik dus niet de regen in hoef. Maar eigenlijk wilde ik gewoon wel even lekker naar buiten, je word zo gaar van dat binnen zitten anders!
Ik ga zo maar eens wat haken denk ik, oh en de was in de droger stoppen.
Nee ik vind het toch niet zo leuk hoor zo, ik had liever gewoon een zonnetje en dat ik lekker even een frisse neus kon halen!
Wat wel lief is is dat mijn man zo boodschappen gaat doen en ik dus niet de regen in hoef. Maar eigenlijk wilde ik gewoon wel even lekker naar buiten, je word zo gaar van dat binnen zitten anders!
Ik ga zo maar eens wat haken denk ik, oh en de was in de droger stoppen.
Nee ik vind het toch niet zo leuk hoor zo, ik had liever gewoon een zonnetje en dat ik lekker even een frisse neus kon halen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hier geen regen in het Zuiden des lands. Maar of we nu regen hebben of niet, vermaak me prima, zit de hele dag binnen.
Gast- Gast
Hier regent het ook veel, niet echt lekker om naar buiten te gaan.
Ik ben echt chagrijnig vandaag. De verwarming doet raar en het wordt hier steeds warmer (24 graden) ondanks dat hij uit staat. Nu heb ik de stekker eruit getrokken maar nu heb ik ook geen warm water natuurlijk. M'n kinderen willen niet slapen en zijn vervelend en mijn man komt pas vanavond laat thuis.
Ik ben wel klaar met vandaag.
Ik ben echt chagrijnig vandaag. De verwarming doet raar en het wordt hier steeds warmer (24 graden) ondanks dat hij uit staat. Nu heb ik de stekker eruit getrokken maar nu heb ik ook geen warm water natuurlijk. M'n kinderen willen niet slapen en zijn vervelend en mijn man komt pas vanavond laat thuis.
Ik ben wel klaar met vandaag.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hier regent het ook alweer.
Zit lekker op de bank met een warm kopje thee en een muziekje op.
Het is echt herfstweer vandaag.
Zit lekker op de bank met een warm kopje thee en een muziekje op.
Het is echt herfstweer vandaag.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik baal ook, maar niet vanwege het weer. Ik wilde net boodschappen gaan doen, glijd ik bij de ingang uit over een of andere richel. Vol op mijn knie waaraan ik 4 maanden geleden geopereerd ben... Mooi kut. Nu moet ik het hele weekend verplicht rust houden en koelen en verder maar hopen dat ik geen schade heb aangericht in mijn knie. En waarschijnlijk moet ik ook weer rustig aan gaan doen bij de fysio, terwijl het net zo goed ging.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Hier is het nog droog, maar voor vanmiddag is er regen voorspeld. Ben net nog even lekker met mijn man de stad in geweest Maar vanmiddag en vanavond moet ik werken, geen zin in, mag ik daar ook even over klagen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Het is perfect weer voor mijn toestand!
Gister op stap geweest en heb nu toch wel een soort van kater geloof ik Ik had me voorgenomen om vandaag veel voor school te doen, maar dat gaat 'm niet worden! Baal ik wel van, want ik voel me altijd zo schuldig als ik een dag niks voor de studie doe! Terwijl dat eigenlijk toch ook wel eens zou mogen, maar dan ben ik bang dat ik mijn tentamens niet haal en dan kan ik zeggn 'had ik vrijdag de 12e maar niet op stap moeten gaan en had ik zaterdag de 13e maar gewoon moeten studeren'. Stomme kronkels...
Gister op stap geweest en heb nu toch wel een soort van kater geloof ik Ik had me voorgenomen om vandaag veel voor school te doen, maar dat gaat 'm niet worden! Baal ik wel van, want ik voel me altijd zo schuldig als ik een dag niks voor de studie doe! Terwijl dat eigenlijk toch ook wel eens zou mogen, maar dan ben ik bang dat ik mijn tentamens niet haal en dan kan ik zeggn 'had ik vrijdag de 12e maar niet op stap moeten gaan en had ik zaterdag de 13e maar gewoon moeten studeren'. Stomme kronkels...
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Oh ik heb nog wel iets om te klagen! Mijn mobiele FB doet stom! Berichten komen niet door, 't krengt laadt zoohoo langzaam.. Zo stom!
Bazinga- Ratel
Ik ben mijn keukenkastjes aan het opruimen/schoonmaken.
Heb al gedoucht maar heb weer mijn pyjama aan, ik heb eigenlijk wel zin om mezelf in een nieuwe outfit te stoppen maar het idee dat ik het huis daarvoor uit moet weegt zwaarder dan nieuwe kleding.
Ondertussen beetje tv kijken en internetten. Best oke zo.
Heb al gedoucht maar heb weer mijn pyjama aan, ik heb eigenlijk wel zin om mezelf in een nieuwe outfit te stoppen maar het idee dat ik het huis daarvoor uit moet weegt zwaarder dan nieuwe kleding.
Ondertussen beetje tv kijken en internetten. Best oke zo.
SoGood- Ratel
Oh nog iets! Mijn beste vriendin woont nu in een eengezinswoning, maar woonde hiervoor in een flatje, op 4 hoog. Ze had een zware, glazen eettafel, die stond voor 't raam. Dan gingen we op de rand van de eettafel zitten, met de voeten op de warme kachel en kijken naar een drukke weg, om te zien hoe de mensen tegen de wind in moesten fietsen, moeilijk doen, in de regen met een paraplu ghehehe. En 't leukste was, als er een auto langs kwam geraced en de fietser nat werden doordat de auto door een plas ging, muha!
Ik mis dat uitzicht en die momenten...
Ik mis dat uitzicht en die momenten...
Bazinga- Ratel
Ik slaap al 2 nachten niet omdat ik mij een ongeluk hoest, en dan vooral 's nachts En ik ben verkouden, en moe door het wakker liggen. Het weer werkt inderdaad ook niet mee.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Hier is het weer beter dan gister. Zo maar even snel boodschappen doen nu het droog is.
En ik klaag even over mijn vermoeidheid. Ik kan wel 20u per dag slapen en voel me totaal futloos. Het huis is een zooi maar ik kan mij er niet toe zetten om wat te doen. En daarnaast ben ik nog wat grieperig dus dat helpt ook niet mee.
En ik wil nog even klagen over mijn rooster. Ik moet nu nog 2 nachten werken en dan heb ik er 6 gehad. Dan ben ik maar 2 dagen vrij, moet ik als een gek mijn ritme weer omdraaien want daarna heb ik 4 vroege diensten. En daarna maar 1 dagje vrij en dan weer 4 vroege...
Daarna gelukkig een weekje vakantie.
En ik klaag even over mijn vermoeidheid. Ik kan wel 20u per dag slapen en voel me totaal futloos. Het huis is een zooi maar ik kan mij er niet toe zetten om wat te doen. En daarnaast ben ik nog wat grieperig dus dat helpt ook niet mee.
En ik wil nog even klagen over mijn rooster. Ik moet nu nog 2 nachten werken en dan heb ik er 6 gehad. Dan ben ik maar 2 dagen vrij, moet ik als een gek mijn ritme weer omdraaien want daarna heb ik 4 vroege diensten. En daarna maar 1 dagje vrij en dan weer 4 vroege...
Daarna gelukkig een weekje vakantie.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben ziek dus zit al de hele dag binnen. Ben normaal niet van het stil zitten en niets doen, maar dat kan ik heeeeeel slecht.
Hopelijk voel ik me morgen beter en is het weer beter zodat ik met vriend even naar t bos kan.
Hopelijk voel ik me morgen beter en is het weer beter zodat ik met vriend even naar t bos kan.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb niet zoveel te klagen eigenlijk. Baal alleen van Vodafone dat ik nog steeds mijn nieuwe telefoon niet heb en dat ik geen geld heb om deel 4 van Eragon te kopen..
Verder is het gewoon heerlijk weer om op de bank te hangen met de radio aan, een kop thee en de laptop/een boek!
Verder is het gewoon heerlijk weer om op de bank te hangen met de radio aan, een kop thee en de laptop/een boek!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb net mijn uitgroei geverft en het heeft een oranje gloed in vergelijking met de rest van mijn redelijk wit blonde haar.. grmbl.. Vanavond ga ik uit eten en naar de film.. ik wil eigenlijk een hoed op zetten haha maar dat kan echt niet.
Ben blij als ik dinsdag bij de kapper zit
Maar voor nu..
Ben blij als ik dinsdag bij de kapper zit
Maar voor nu..
Gast- Gast
Onee Punk'd! Is het echt zo erg of voelt het gewoon zo?
SoGood- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Al regen en onweersbuien?
» Wat een regen!
» Regen, regen, regen!!
» Wat een regen!
» Was er al een klaagtopic?
» Wat een regen!