Wat een regen!
+8
May
Lies
Benthe
Oasis
Rush
Poubelle
Ibbeltje
Lousanne
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat een regen!
Wat een regen valt er vandaag zeg, heb het volgensmij nog nooit zoveel en vooral ook zo hard op een dag zien regenen!! (en de dag is nog maar halverwege, moet je nagaan). De putten overstromen hier op straat, en ik ben een dijk aan het bouwen met handdoeken voor de keldertrap, want het putje in onze tuin kan het ook niet meer aan..
Valt er ook zoveel regen bij jullie vandaag?
Valt er ook zoveel regen bij jullie vandaag?
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Re: Wat een regen!
Nou zoveel als er bij jou valt valt hier niet, maar het regent wel vrijwel de hele tijd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het wel fijn al die regen. Teminste als je lekker binnen kan zitten en heerlijk lui een bank/film dag kunt houden. Helaas voor mij mag ik straks ook natjes voetjes houden op de camping in Zeeland waar ik een verjaardag heb.
Gast- Gast
Hier is het nu droog, vannacht heeft het belachelijk hard geregend.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Gisteren stonden de straten hier al blank. En nu regent het goed door. Met zo nu en dan wat gerommel.
Gast- Gast
Het is hier prachtig weer!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier regent het ook al de hele dag, en ik moet er echt nog even (op de fiets) uit.
Zit nu maar te wachten op een droog moment haha.
Zit nu maar te wachten op een droog moment haha.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
ah oke, dan zal wel net in het regenachtigste stukje nederland zitten vandaag.. Ik woon in het oosten van Nederland..
(even op buienradar gekeken, en idd momenteel is het in het oosten het slechtst ja!)
(even op buienradar gekeken, en idd momenteel is het in het oosten het slechtst ja!)
Lousanne- Prater
Hier is het prima weer. De zon schijnt, alleen waait het wel vrij hard.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Dropdraakje schreef:Ik vind het wel fijn al die regen. Teminste als je lekker binnen kan zitten en heerlijk lui een bank/film dag kunt houden. Helaas voor mij mag ik straks ook natjes voetjes houden op de camping in Zeeland waar ik een verjaardag heb.
Sterkte op de camping. Hopelijk valt t daar mee.
Hier schijnen ook enkele tunnels blank te staan en de politie waarschuwde net voor aquaplaning.
Gast- Gast
Hier schijnt de zon volop!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ibbeltje schreef:Dropdraakje schreef:Ik vind het wel fijn al die regen. Teminste als je lekker binnen kan zitten en heerlijk lui een bank/film dag kunt houden. Helaas voor mij mag ik straks ook natjes voetjes houden op de camping in Zeeland waar ik een verjaardag heb.
Ze zitten pal aan het water dus ben idd benieuwd. Vaak is het daar heftiger dan bij ons.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Ibbeltje schreef:Dropdraakje schreef:Ik vind het wel fijn al die regen. Teminste als je lekker binnen kan zitten en heerlijk lui een bank/film dag kunt houden. Helaas voor mij mag ik straks ook natjes voetjes houden op de camping in Zeeland waar ik een verjaardag heb.
Ze zitten pal aan het water dus ben idd benieuwd. Vaak is het daar heftiger dan bij ons.
Oh ja idd. Ik zal duimen voor jou/jullie
Hier zijn ook al een flink aantal hoosbuien voorbij gekomen. Heb echt een paar keer gedacht dat de putten het niet gingen houden, maar tot nu toe is het ze nog gelukt.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Het is hier ontzettend wisselvallig.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Het was hier net zowaar droog, dus ik fietste even naar het centrum om naar de supermarkt te gaan.. Maar het spoorviaduct naar het centrum stond helemaal onder water, was afgezet en de brandweer stond erbij met pompen. Het was een enorme chaos, iedereen moest keren want kon er niet langs, maar er stonden ook bussen die probeerden te keren wat niet lukt die helemaal over de weg stonden.. Chaos dus;) Maar, het is hier nu wel droog!
Lousanne- Prater
Ik ben eigenlijk wel even blij met de regen, we hoeven nergens heen en de plantjes krijgen nu weer wat water. We hebben een vrij grote tuin en ik bleef maar met gietertjes rondlopen
Verder lig ik lekker op de bank met een boekje, pot thee en een dekentje, lekker een relax dagje
Verder lig ik lekker op de bank met een boekje, pot thee en een dekentje, lekker een relax dagje
Gast- Gast
Hier heeft het ook al veel geregend maar ik vind het wel leuk eigenlijk. Lekker binnen en zitten en dan de regen horen vallen Als je er doorheen moet is het wel minder.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Hier heeft het ook al veel geregend maar ik vind het wel leuk eigenlijk. Lekker binnen en zitten en dan de regen horen vallen Als je er doorheen moet is het wel minder.
Ik zit ook lekker binnen met de laptop op schoot en vind het inderdaad ook heerlijk zo. Al is hier nog niet zoveel regen gevallen dat de putten overstromen en zo.
Gast- Gast
Alles valt bij jullie wat hier niet valt. Hier schijnt vol de zon, hoewel er wel wat donkere wolken voorbij komen.
Maar het zou wel even lekker voor de plantjes zijn (van wat er over is, meeste zijn dood de warmte van afgelopen tijd)..
Maar het zou wel even lekker voor de plantjes zijn (van wat er over is, meeste zijn dood de warmte van afgelopen tijd)..
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Hier ook flinke buien. Af en toe schijnt even de zon, maar het meeste van de tijd heeft het toch wel geregend. Weer om lekker binnen te zitten met een boek op de bank;)
bloemenmeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 56
Registratiedatum : 31-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Regen en nog eens regen : Knutselweer
» Wat een regen!
» Regen, regen, regen!!
» Wat te doen met de regen..
» Regen + klaagtopic
» Wat een regen!
» Regen, regen, regen!!