Regen + klaagtopic
+26
Rose
mzcharlotte
Rebecca
Poubelle
Hoochie
Slakje
Serena
Paper Crown
Caroow
Arwyn
Middleme
Shisha
Lady Starstruck
Kowalski
Suus
Tiana
LDJ
Tania
Pompoen
Bazinga
Atelier Madame
Guus
Ibbeltje
Blair
loura
SoGood
30 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Regen + klaagtopic
Rose: Ahh. Vanavond lekker onder een dekentje op de bank en niks meer doen!
Punk'd: Pff, kan me voorstellen dat je daar eens zat van bent idd.. Hopelijk ben je er snel vanaf met dat papiertje in de pocket!
Ik heb vanmiddag een callcentertest gedaan en heb echt het gevoel dat ik 'm compleet verpest heb. En dat terwijl iedereen zegt dat het zo makkelijk is..
Punk'd: Pff, kan me voorstellen dat je daar eens zat van bent idd.. Hopelijk ben je er snel vanaf met dat papiertje in de pocket!
Ik heb vanmiddag een callcentertest gedaan en heb echt het gevoel dat ik 'm compleet verpest heb. En dat terwijl iedereen zegt dat het zo makkelijk is..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb voor 2 weken geleden een matras gekocht via mijn werk voor mijn dochtertje. Hij moest nog besteld worden en vrijdag was hij aangekomen. Ik helemaal blij, want mijn dochter gaat naar een 1 persoonsbed Mijn man wou hem vandaag ophalen blijkt dat hij weg is! Heeft mijn baas hem zomaar verkocht!! Die L*L!! Ik heb hem vandaag gebeld ( hij was vrij ) maar ik kreeg hem niet te pakken. Ik was zo pissig! Zulke dingen doet hij wel vaker. Nu moet het matras waarschijnlijk weer besteld worden en duurt weer 2 weken. Woensdag zie ik hem weer en hij moet maar wat regelen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik baal van mezelf.
Ik wilde zoveel doen voor school vandaag, maar helaas! Het komt niet echt uit mij vandaag...
Ik wilde zoveel doen voor school vandaag, maar helaas! Het komt niet echt uit mij vandaag...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Arwyn schreef:Rose: Ahh. Vanavond lekker onder een dekentje op de bank en niks meer doen!
Is niet altijd zo. Heb je deze test via een uitzendburea gedaan, die zijn namelijk meestal een stuk ingewikkelder. Wanneer krijg je de uitslag?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wil even klagen over mijn auto argh
hij ging vandaag voor de Apk en er bleek nogal wat mis te zijn
+ lekke versnellingsbak wat ik eigenlijk al vermoedde
Daar had ik dus even niet op gerekend.
Maarja, voor dat bedrag heb je ook geen nieuwe auto..
hij ging vandaag voor de Apk en er bleek nogal wat mis te zijn
+ lekke versnellingsbak wat ik eigenlijk al vermoedde
Daar had ik dus even niet op gerekend.
Maarja, voor dat bedrag heb je ook geen nieuwe auto..
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
slaatje schreef:Arwyn schreef:Rose: Ahh. Vanavond lekker onder een dekentje op de bank en niks meer doen!
Is niet altijd zo. Heb je deze test via een uitzendburea gedaan, die zijn namelijk meestal een stuk ingewikkelder. Wanneer krijg je de uitslag?
Kreeg vanochtend al een mailtje dat ik de test goed heb gemaakt, gelukkig.
Nu de rest nog..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Al regen en onweersbuien?
» Wat een regen!
» Regen, regen, regen!!
» Wat een regen!
» Was er al een klaagtopic?