Stemmen
+16
SuperGrover
VeryCherry
Suus
Guus
ButterflyEffect
Monte
Roxi3
Mari
Janelie
Juul
Mariposa
Polly
Tyrael
Chocolate Cookie
CaptainSpectacular
Cheesegirl
20 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Stemmen
ButterflyEffect schreef:Jij studeert niet?Mari schreef:Tea-Leaf schreef:CaptainSpectacular schreef:Uiteraard, vooral om een stem tegen de VVD/CDA/PVV-hoek te kunnen geven. Een Eerste Kamer met een meerderheid van deze stuurloze idioten is niet mijn Eerste Kamer.
+1
-1 (ik stem juist voor)
Inderdaad ik studeer niet, maar mijn broertje wel en die stemt ook voor rechts, dus denk niet dat het daar aan ligt.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik wil wel stemmen, maar ik heb me er nog niet in verdiept
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dan ligt het probleem dieper.Mari schreef:ButterflyEffect schreef:Jij studeert niet?Mari schreef:Tea-Leaf schreef:CaptainSpectacular schreef:Uiteraard, vooral om een stem tegen de VVD/CDA/PVV-hoek te kunnen geven. Een Eerste Kamer met een meerderheid van deze stuurloze idioten is niet mijn Eerste Kamer.
+1
-1 (ik stem juist voor)
Inderdaad ik studeer niet, maar mijn broertje wel en die stemt ook voor rechts, dus denk niet dat het daar aan ligt.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
CaptainSpectacular schreef:Dan ligt het probleem dieper.Mari schreef:ButterflyEffect schreef:Jij studeert niet?Mari schreef:Tea-Leaf schreef:CaptainSpectacular schreef:Uiteraard, vooral om een stem tegen de VVD/CDA/PVV-hoek te kunnen geven. Een Eerste Kamer met een meerderheid van deze stuurloze idioten is niet mijn Eerste Kamer.
+1
-1 (ik stem juist voor)
Ik zie het als een oplossing voor de problemen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Zullen we gewoon in topic blijven in plaats van iedereen die PVV stemt weer even de grond in te trappen? Die topics zijn er al genoeg geweest
Gast- Gast
Ik ga denk ik niet stemmen.
Gemeentebelangen doe ik ook nooit. Ons gemeente is failliet, dus ja waarom dan stemmen?
Provinciaal: weet niet waar ik op moet stemmen. Met kieskompas kom ik er ook niet uit.
Neutraal stemmen doe ik liever niet, want dan gaat je stem naar de gene die de meeste stemmen al heeft. Dus ik ga niet! Komt dan nog op hetzelfde neer, maar ik heb gewoon echt geen flauw idee.
Mijn opa draait zich in zijn graf om wanneer ik niet zou gaan stemmen.
Gemeentebelangen doe ik ook nooit. Ons gemeente is failliet, dus ja waarom dan stemmen?
Provinciaal: weet niet waar ik op moet stemmen. Met kieskompas kom ik er ook niet uit.
Neutraal stemmen doe ik liever niet, want dan gaat je stem naar de gene die de meeste stemmen al heeft. Dus ik ga niet! Komt dan nog op hetzelfde neer, maar ik heb gewoon echt geen flauw idee.
Laatst aangepast door plumke op do 3 feb 2011 - 23:19; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Best raar dat neutrale stemmen naar de grootste partij gaan, je zou zeggen dat die dan gewoon bij geen enkele partij meetellen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Best raar dat neutrale stemmen naar de grootste partij gaan, je zou zeggen dat die dan gewoon bij geen enkele partij meetellen...
Vind ik ook. Als je nu niet stemt gaat hij idd naar de grootste partij en ik denk dat er heel veel mensen zijn bij de provinciale staten die niet stemmen.
Met kieskompas kwam ik op de partij 50Plus uit...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:CherrieLola schreef:Best raar dat neutrale stemmen naar de grootste partij gaan, je zou zeggen dat die dan gewoon bij geen enkele partij meetellen...
Vind ik ook. Als je nu niet stemt gaat hij idd naar de grootste partij en ik denk dat er heel veel mensen zijn bij de provinciale staten die niet stemmen.
Met kieskompas kwam ik op de partij 50Plus uit...
Ik dus ook.
En heel ver van SP! Maar ja.. Zoals ik al zei ik ga niet.
Gast- Gast
Ik vind inderdaad ook dat als je niet stemt, je ook niet mag klagen of zeuren wanneer het kabinet iets besluit waar je het niet mee eens bent. Daar heb je immers stemrecht voor.
Ik twijfel nog op welke partij. Ik ben eigenlijk pro-GroenLinks, maar dat Kunduz-gebeuren zit me niet lekker. Dus misschien wel SP of PvdA.
Ik twijfel nog op welke partij. Ik ben eigenlijk pro-GroenLinks, maar dat Kunduz-gebeuren zit me niet lekker. Dus misschien wel SP of PvdA.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Als je iets niet lekker zit, stem er dan niet op. Er zijn genoeg PVV-stemmers die spijt hebben gekregen omdat ze de standpunten over "buitenlanders" door de vingers hebben gezien. Ik heb de afgelopen tijd een paar rare opmerkingen gehoord van GL en ben blij dat ik me daar nu niet verantwoordelijk hoef te voelen.
Het enige waar ik echt niet blij mee ben, is dat de SP z'n slechte imago in stand houdt, terwijl dat imago niets met de ideeën zelf te maken heeft. Het is goed dat de SP niet zo veel water in de wijn doet als andere partijen, maar door de manier waarop ze het allemaal brengen lijkt het alsof er niet met ze te praten valt. Maar dit vind ik altijd nog beter dan A zeggen tijdens de campagne, B doen in de Kamers en C doen in een achterkamer; dan liever A, A en stop die achterkamer maar in z'n naamgenoot.
Het enige waar ik echt niet blij mee ben, is dat de SP z'n slechte imago in stand houdt, terwijl dat imago niets met de ideeën zelf te maken heeft. Het is goed dat de SP niet zo veel water in de wijn doet als andere partijen, maar door de manier waarop ze het allemaal brengen lijkt het alsof er niet met ze te praten valt. Maar dit vind ik altijd nog beter dan A zeggen tijdens de campagne, B doen in de Kamers en C doen in een achterkamer; dan liever A, A en stop die achterkamer maar in z'n naamgenoot.
Ik heb gisteren het kieskompas geraadpleegd. Ik sta het dichtst bij Provinciaal Belang Fryslân en het verst van Groen links. Ik ga denk ik wel stemmen, maar waarop dat weet ik nog niet.
Gast- Gast
Zo eindelijk heb ik ook een paar dagen mijn stempas binnen haha, had geen idee waar ik op ging stemmen dus ik heb me er even in verdiept. Ik ga denk ik PvdA stemmen
Gast- Gast
mozzarella schreef:Oh jammer ik denk een topic over iemand die stemmen hoort...
Sorry dat ik je teleur stel
Gast- Gast
Precies een week geleden zei ik nog ik ga niet stemmen, maar heb me er toch nog eens een beetje in zitten te verdiepen en ik ga toch wel stemmen.. De PVV, CDA en VVD krijgen een stem tegen..
Gast- Gast
Ik heb mijn stempas binnen. Ik voel me zo volwassen Beetje jammer dat ik al die jaren een duidelijk idee had waar ik op had willen stemmen, en ik het nu echt niet weet haha!
SuperGrover- Ratel
Oh trouwens... Ik vind die zo geweldig
SuperGrover- Ratel
plumke schreef: Ik ga denk ik niet stemmen.
Dat is echt hele dikke onzin. Die stemmen gaan echt niet naar de partij die de meeste stemmen heeft. Er wordt gewoon niets gedaan met die stemmen verder, wel geregistreerd hoeveel blanco stemmen er zijn, en ze worden ook meegerekend in het opkomstpercentage maar ze worden echt niet 'zomaar' aan een partij toebedeeld!
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
beetje apart dat nu iedereen die pvv of vvd heeft gestemd over een kam word geschoren. Ik ben er nog niet over uit of ik ga stemmen. Ik ga wel op het stembureau 's avonds stemmen tellen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga absoluut stemmen, vind het belangrijk om mijn stemrecht te gebruiken.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik wil wel stemmen, maar ik heb net kieskompas gedaan en bij 20 van de 30 vragen denk ik eigenlijk "tja, maakt mij niet zoveel uit ".. Zou ik dan gewoon alle vragen overslaan m.u.v. de 10 vragen die ik wel interessant vind en kijken wat eruit komt haha
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe te stemmen?
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?
» Stemmen; wie twijfelt ook nog...
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?
» Stemmen; wie twijfelt ook nog...
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: