Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke anticonceptie na zwangerschap?

+23
Ayla
Tiara
Darius
Amber-
*Lookie*
Pandora
MADDIE
_Blush_
Paper Crown
RYW
SarahKey
Fearie
_Lana_
Clapperdie
Purpleflower
Parel
Puggle
Muppetje
Sylvana
CCC
Happydobby
Thunder
LDJ
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke anticonceptie na zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: Welke anticonceptie na zwangerschap?

Bericht  Paper Crown vr 12 okt 2012 - 3:59

Muppetje schreef:
Paper Crown schreef:
Muppetje schreef:Geukt, haha, leuke typfout Welke anticonceptie na zwangerschap? - Pagina 3 2474380249

hahahahahaha ge-neukt

Haha, nee, gelukt, dat andere hebben we wel vaker gedaan dan een keer Welke anticonceptie na zwangerschap? - Pagina 3 2474380249 Embarassed silent

Welke anticonceptie na zwangerschap? - Pagina 3 281626781

Man en ik zijn ook een match, maar dat wisten we al wel door de miskramen. Toch zat ik op hete kolen toen we 2 dagen na de punctie mochten bellen of er een bevruchting was.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke anticonceptie na zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: Welke anticonceptie na zwangerschap?

Bericht  Muppetje vr 12 okt 2012 - 4:01

Wij dus ook, mijn eitjes hebben alleen hulp nodig. Ach, als dat alles is....
En ja, dat snap ik, lijkt mij ook vreselijk spannend om dan te bellen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:06

Condooms verpesten vaak de hele sfeer en pret, mja het zal hier voorlopig ook maar daarmee moeten.
Ik neem geen pil of spiraal meer.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 12 okt 2012 - 4:29

Anniej_S schreef:Condooms verpesten vaak de hele sfeer en pret, mja het zal hier voorlopig ook maar daarmee moeten.

Condooms vind ik dus echt vreselijk, serieus, dan doe ik het bijna liever niet Embarassed

Gelukkig denkt mijn man daar hetzelfde over

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Viva vr 12 okt 2012 - 6:12

Anniej_S schreef:Condooms verpesten vaak de hele sfeer en pret, mja het zal hier voorlopig ook maar daarmee moeten.
Ja, dit vind ik ook, ga je bijna verder moet je vent eerst nog in een laatje gaan rommelen om zo'n ding te pakken en om te schuiven, nou dat verpest wel wat.
Maar goed, wij gaan het ook eerst met condoom doen. Bij onze dochter was ik na 3mnd begonnen met de microgynon, want volgens mijn HA kon dat wel in combi met BV. Nou, bij mij in ieder geval niet.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  kwak vr 12 okt 2012 - 20:22

ik wil niks meer met hormonen in mijn lijf, ook wil ik geen spiraaltje.
dus het word hier "regenjassen", "voor het zingen de kerk uit" of algehele onthouding Wink!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 21:12

Viva schreef:
Ja, dit vind ik ook, ga je bijna verder moet je vent eerst nog in een laatje gaan rommelen om zo'n ding te pakken en om te schuiven, nou dat verpest wel wat.
Maar goed, wij gaan het ook eerst met condoom doen. Bij onze dochter was ik na 3mnd begonnen met de microgynon, want volgens mijn HA kon dat wel in combi met BV. Nou, bij mij in ieder geval niet.

Wat raar, microgynon wordt toch echt afgeraden tijdens de borstvoeding. Ik gebruikte altijd cerazette.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 21:46

Vind ik ook..

Ben net begonnen met de Nuvaring maar heb nu alweer klachten dus heb sterk de neiging om het ding de prullenbak in te mikken. Bah.

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 12 okt 2012 - 21:48

Ik heb een maand de pil geslikt en ben toen heel snel weer gestopt. Nu gebruiken we condooms en volgend jaar laat mijn man zich steriliseren.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sophiee vr 12 okt 2012 - 21:59

Condooms tot we vinden dat ons gezin compleet is. Daarna laat mijn vriend zich steriliseren.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Muppetje vr 12 okt 2012 - 22:37

Wij hebben overigens voor een spiraal gekozen omdat we allebei altijd het idee hadden één kindje te willen, nu nog steeds. Zo hebben we vijf jaar de tijd om daar rustig over te denken, ik sluit namelijk nooit iets uit. Als we het na vijf jaar nog zeker weten laat mijn man zich steriliseren

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: