Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke anticonceptie na zwangerschap?

+23
Ayla
Tiara
Darius
Amber-
*Lookie*
Pandora
MADDIE
_Blush_
Paper Crown
RYW
SarahKey
Fearie
_Lana_
Clapperdie
Purpleflower
Parel
Puggle
Muppetje
Sylvana
CCC
Happydobby
Thunder
LDJ
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke anticonceptie na zwangerschap? Empty Welke anticonceptie na zwangerschap?

Bericht  LDJ do 11 okt 2012 - 9:36

Voor welke anticonceptie hebben jullie gekozen na de zwangerschap en waarom?
Bevalt dit goed of had je acheraf gezien toch liever voor iets anders gekozen?

Voor mijn zwangerschap ben ik jarenlang aan de pil geweest, maar weet nog niet of ik hier nog wel weer aan zou willen. Eigenlijk heb ik ook nog geen idee waar ik dan wel voor zou willen kiezen.
Misschien hebben jullie tips?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke anticonceptie na zwangerschap? Empty Re: Welke anticonceptie na zwangerschap?

Bericht  Thunder do 11 okt 2012 - 9:39

Na de oudste eerst de Cerazette pil ivm borstvoeding, daarna gewoon weer de Microgynon. Na de jongste ook eerst de Cerazette en daarna heb ik een Mirena laten plaatsen. Ik moet zeggen dat voor mij een spiraal echt ideaal is.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Welke anticonceptie na zwangerschap? Empty Re: Welke anticonceptie na zwangerschap?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 9:48

Ik ga de Nuvaring proberen. Pil liever niet.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 11 okt 2012 - 9:49

condooms. wil geen pil meer.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC do 11 okt 2012 - 9:58

Hier nog condooms helaas... Ik wil echt geen pil meer, wilde de nuvaring proberen nav Puggle haar topic toen. Maar toen ik me erin verdiepte word het afgeraden icm bv. Ik heb eigenlijk de HA ook niet meer benaderd ervoor, misschien dat ik dan binnenkort wel even doe.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sylvana do 11 okt 2012 - 9:59

Hier ook condooms maar ben 't nu al zat eigenlijk. Maar goed, ik wil geen pil, en ook geen spiraal. Tja en dan zit er weinig anders op (geef bv).

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muppetje do 11 okt 2012 - 10:36

Ik ga voor de Mirena. Heb m al in huis sinds vandaag, de 29e wordt ie geplaatst

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle do 11 okt 2012 - 10:57

Ik wilde de mirena, maar ben toch voor de nuvaring gegaan. Heb hem nu 3 weken in gehad en zit nu in de stopweek. Morgen weer beginnen. Ben tot nu toe erg tevreden!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Parel do 11 okt 2012 - 11:12

Sylvana, jij hebt d'r zin in! Laughing

Hier de spiraal, ideaal.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Puggle do 11 okt 2012 - 11:13

Parel schreef:Sylvana, jij hebt d'r zin in! Laughing

Hier de spiraal, ideaal.

Ja dat dacht ik ook al, je baby is nog maar 6 weken. Fanatiek hoor Razz
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 11:19

Condooms zolang ik nog bv geef, daarna wil il de mirena proberen

Gast
Gast

Bericht  Purpleflower do 11 okt 2012 - 17:59

Mirena spiraal. Heb hem nu een jaar, en ben alleen aan het begjnt 3 keer ligt ongesteld geweest daarna niet meer.
Ben er erg blij mee.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 18:17

Ik ben met de cerazette begonnen omdat ik bv geef, maar ik voelde mij er niet goed bij, productie liep terug, nu gebruiken we soms condooms, maar meestal niets.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 19:55

Na de 1e ben ik aan de pil gegaan, drama. Daarna in overleg de mirena, werd ook drama. Bleef "bijna" dagelijks ongesteld, dus na een maand of 4 is dat ding er weer uitgehaald.
Nu weet ik het nog niet, voorlopig zoiezo niks omdat ik eerst van binnen en buiten helemaal up to date wil zijn, dus dan maar condoompies. thumbdown

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 11 okt 2012 - 19:58

Ik heb 1 maand de pil geslikt daarna een spiraal laten plaatsen (mirena) en na 3/4 maanden nog stop vloeien is dat ding er weer uit. Nu gebruik ik niets.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  _Lana_ do 11 okt 2012 - 20:00

Laurientje85 schreef:Ik ben met de cerazette begonnen omdat ik bv geef, maar ik voelde mij er niet goed bij, productie liep terug, nu gebruiken we soms condooms, maar meestal niets.

Spannend! Wink

Ik heb nu de nuvaring en die bevalt wel veel beter dan de pil. Maar toch heb ik altijd zo'n last van hormonen.
De enige oplossing zou de koperspiraal zijn, maar ik heb gelezen dat het ervoor zorgt dat een vruchtje niet kan innestelen, dat idee staat me niet echt aan.
En ik wil zo kunnen stoppen met anticonceptie, dus niet eerst een spiraal eruit laten halen.

Tot zover mijn klaagzang, haha.
De nuvaring valt wel erg goed verder.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Fearie do 11 okt 2012 - 20:51

Ik heb eerste 6 maand geen pil geslikt, daarna de borstvoedingspil (even naam kwijt) en nu weer aan de microgynon

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  SarahKey do 11 okt 2012 - 20:54

condooms. Pil kan ik niet tegen en een spiraal of iets in die trant ben ik op tegen. En de rest nog niet erg goed in verdiept. Vind het zo prima. Zal niet lang meer duren eer de condooms ook niet meer gebruikt gaan worden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  RYW do 11 okt 2012 - 20:55

Ik heb na mijn eerste eerst de cerazette geslikt (minipil) en na mijn tweede de Mirena laten plaatsen. Ik ben er supergeleidend over, voel 'm nooit en word al jaren niet ongesteld. Volgend jaar gaat hij eruit.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Paper Crown do 11 okt 2012 - 21:18

O, ja dat is ook iets waar de meeste overna moeten denken. Ik niet. Laat dat een voordeel zijn van geen eileiders Welke anticonceptie na zwangerschap? 3079029344
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  _Blush_ do 11 okt 2012 - 21:20

Ik heb 10 weken na de bevalling een spiraal (Mirena) laten plaatsen. Hij is eind juni geplaatst en heb tot begin september regelmatig bloedverlies gehad. Maar de laatste maand gaat het helemaal goed en ben ik toch tevreden met mijn keuze. Ik vind het geweldig dat ik nergens meer aan hoef te denken !!
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  MADDIE do 11 okt 2012 - 21:34

Voor de meiden die ook alleen condooms gebruiken. Gebruiken jullie extra zaaddodend glijmiddel? Het zit niet meer standaard op die safe versie van durex namelijk.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pandora do 11 okt 2012 - 21:48

Na de geboorte van F. ben ik weer voor even aan de pil gegaan maar dit beviel niet, laag libido, stemmingswisselingen en veel hoofdpijn, dus toen overgestapt op condooms.
Na deze bevalling ga ik denk ik eerst even condooms gebruiken ivm borstvoeding, daarna laat ik zeer waarschijnlijk een mirena plaatsen of manlief moet het toch aandurven om zich te laten sterriliseren.....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Pandora do 11 okt 2012 - 21:49

MADDIE schreef:Voor de meiden die ook alleen condooms gebruiken. Gebruiken jullie extra zaaddodend glijmiddel? Het zit niet meer standaard op die safe versie van durex namelijk.
Toen wij ze nog gebruikten deden we dit niet, ik wist het trouwens ook niet :O
Nu waren wij trouwens sowieso niet echt consequent met condooms..... Welke anticonceptie na zwangerschap? 2474380249
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  *Lookie* do 11 okt 2012 - 21:50

Cerazette
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: