Nieuw in de online dating wereld
+17
silly-one
Rush
Carra
Linnie1985
Liz
Poubelle
Lenthe
Lady4
Anouk87
Janelie
Niekske
Tabbert
Kerel
Zwerver
Sugarfall
Marin
Caro
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nieuw in de online dating wereld
silly-one schreef:Sugarfall schreef:Haha wat ontzettend onaantrekkelijk, zulk gedrag. Ik had het geen kans meer gegeven en de date allang afgezegd.
De date heb ik afgezegd en vervolgens krijg ik als WA berichten dat hij ook wel gewoon voor een avond langs kan komen. Plus nog meer rare dingen. Ik had echt zo iets van, goed dat ik heb afgezegd want wij denken hier al totaal anders over. Maar de opmerking om dan puur een avond langs te komen voor iets anders dat was echt de druppel. Ik had nog willen reageren dat ik daar wel mijn vrienden voor heb en dat ik aan hun genoeg heb haha.
Hahaha wat erg Goed dat je hem hebt geblokkeerd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Beachgirl; Leuk zeg!! Er gewoon voor gaan! Ik kom echt alleen maar flapdrollen tegen op Paiq
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Even gekopieerd uit het Date topic:
Oke ben net een uurtje thuis van mn date. Hadden om 3 uur afgesproken dus we hebben t aardig uitgehouden met elkaar haha!
Het was erg gezellig, gespreksstof zat, en na 3 bakkies koffie waren we al 2 uur verder en kwamen er steeds meer mensen die een hapje gingen eten. Dus hij vroeg of ik nog zin had om ergens wat te gaan eten. Zijn toen sushi gaan eten, het was zijn eerste keer sushi dus erg veel lol gehad om hem met stokjes te leren eten. Veel gepraat, ook over serieuze persoonlijke dingen. Merkte dat hij daar goed mee om kan gaan dus dat was erg prettig. Voelde me ook echt snel op mijn gemak bij hem, had ik niet verwacht omdat ik zo nerveus was. Het is wel een ander type dan ik, maar de klik was er zeker. Nog even met hem meegelopen naar de garage om zijn auto te bewonderen (hij heeft een leuke bak) en daarna na 3 zoenen ben ik gaan lopen naar t station. Had stiekem gehoopt op een zoen maar kreeg t idee dat hij niet goed durfde haha. Hij had me al eerder verteld dat hij ook niet het type is dat dat soort dingen meteen doet op een 1e date, dus ik maak me niet teveel zorgen!
Hij appte net dat hij t erg gezellig vond, dat de tijd te snel ging en dat ie nu aan het nagenieten was van een leuke dag.
Oke ben net een uurtje thuis van mn date. Hadden om 3 uur afgesproken dus we hebben t aardig uitgehouden met elkaar haha!
Het was erg gezellig, gespreksstof zat, en na 3 bakkies koffie waren we al 2 uur verder en kwamen er steeds meer mensen die een hapje gingen eten. Dus hij vroeg of ik nog zin had om ergens wat te gaan eten. Zijn toen sushi gaan eten, het was zijn eerste keer sushi dus erg veel lol gehad om hem met stokjes te leren eten. Veel gepraat, ook over serieuze persoonlijke dingen. Merkte dat hij daar goed mee om kan gaan dus dat was erg prettig. Voelde me ook echt snel op mijn gemak bij hem, had ik niet verwacht omdat ik zo nerveus was. Het is wel een ander type dan ik, maar de klik was er zeker. Nog even met hem meegelopen naar de garage om zijn auto te bewonderen (hij heeft een leuke bak) en daarna na 3 zoenen ben ik gaan lopen naar t station. Had stiekem gehoopt op een zoen maar kreeg t idee dat hij niet goed durfde haha. Hij had me al eerder verteld dat hij ook niet het type is dat dat soort dingen meteen doet op een 1e date, dus ik maak me niet teveel zorgen!
Hij appte net dat hij t erg gezellig vond, dat de tijd te snel ging en dat ie nu aan het nagenieten was van een leuke dag.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef: Eén ding doet hij wel goed, hij zorgt ervoor dat ik het zeg i.p.v. het verzwijg waar ik ook goed in ben haha.
Haha, je hebt in ieder geval gevoelens voor hem - irritatie.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Online dating
» De wondere wereld van het online daten...
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Het WERELD fototopic
» De wondere wereld van het online daten...
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Het WERELD fototopic
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: