Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw in de online dating wereld

+17
silly-one
Rush
Carra
Linnie1985
Liz
Poubelle
Lenthe
Lady4
Anouk87
Janelie
Niekske
Tabbert
Kerel
Zwerver
Sugarfall
Marin
Caro
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nieuw in de online dating wereld - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de online dating wereld

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 8:38

Hmm. Zelfs al zóú Kerel hier zitten om potentieel relatiemateriaal op te duikelen, denk ik dat hij hier bot vangt. Van wat meiden aantrekt, en vooral van wat meiden afschrikt heeft hij geen kaas gegeten. Ik krijg bij zijn reacties altijd eerder een 'huuuu, wegwezen'-gevoel laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in de online dating wereld - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de online dating wereld

Bericht  Poubelle vr 12 okt 2012 - 8:50

Ik ben me nu ook maar aan het inschrijven op e-matching, maar wat moet ik nou weer invullen bij 'toelichting op mezelf'? Ben slecht in zo'n verkooppraatje.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss vr 12 okt 2012 - 8:54

Pixie schreef:Ik ben me nu ook maar aan het inschrijven op e-matching, maar wat moet ik nou weer invullen bij 'toelichting op mezelf'? Ben slecht in zo'n verkooppraatje.

Hoeft ook geen verkooppraatje te zijn, maar gewoon wat leuke info over jezelf. Wat voor type ben je, interesses, hobby's en, niet onbelangrijk: waar ben je naar op zoek?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Liz vr 12 okt 2012 - 8:56

Marin schreef:E-matching proberen. Veel leuker dan Lexa Nieuw in de online dating wereld - Pagina 2 561177

Ik vond Lexa juist veel fijner dan e-matching maar ik heb dan ook via Lexa mijn vriend leren kennen Wink, inmiddels 2,5 jaar verder. Ik had een gratis profiel maar als je wat serieuzer op zoek wil zou ik inderdaad een betaald profiel aanmaken.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Linnie1985 vr 12 okt 2012 - 9:03

Ik heb mijn vriend ook via lexa leren kennen, en in december zijn we 3 jaar bij elkaar Very Happy.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Carra vr 12 okt 2012 - 11:12

Ik hoor steeds op de radio dat je bij lexa nu gratis een volledig membership kan krijgen. Dan moet je naar de actiesite 10 jaar Lexa geloof ik. Wie weet is dat wat.

Ik zit alleen nog maar op Paiq, maar ik ben er vrij passief ik. Ik krijg zo snel genoeg van dat gechat. Nieuw in de online dating wereld - Pagina 2 394967
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Rush vr 12 okt 2012 - 19:16

Ik heb op Paiq gezeten maar vond het verschrikkelijk. Alleen maar boeren, incl. foto's met trekkers en klompen.

Maar misschien had Paiq wel een vooruitziende blik. Ik woon nu samen met een boer, op klompen, met trekker foto's. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Carra zo 14 okt 2012 - 1:11

Haha Rush!

Ik heb een vraagje voor de internetdaters onder ons...

Ik ben nu op Paiq aan het chatten met een gast die er echt leuk uit ziet. Ik ben onder de indruk. Maar dan zegt hij van die dingen...

Eerst hebben we het over relaties en hij vraagt hoeveel relaties ik heb gehad. Nou ok, dat vind ik nog prima. Dan gaat het door op scharrels en voel ik hem al aankomen natuurlijk. Het moet weer over sex gaan...

Dus ik zeg hem dat ik het niet nodig vind om met iemand die ik niet ken over sex te praten. Vooral niet mochten wij ooit besluiten te gaan daten. Dan heb ik al erg veel verteld over mezelf en dat voelt awkward.
Dat snapte hij en zei zelfs sorry.

Binnen 5 minuten (het ging over vakantie) vraagt hij of ik topless zon..!!

Pfff..wat moet je toch met deze types! En hoe filter je ze er uit? Ik dacht écht dat dit een leuke gast was...
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sugarfall zo 14 okt 2012 - 1:19

Als iemand dat soort vragen aan mij zou stellen zou ik er al meteen klaar mee zijn. Ik kan hem dan niet meer als serieus ''date material'' zien, zeker niet als je hem nog nooit hebt gezien. Ik denk dat je ze er niet uit kunt filteren, haha.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Carra zo 14 okt 2012 - 1:26

Ik heb hem inmiddels al verwijderd. Maar er zijn zoveel van dit soort types...zucht... Nieuw in de online dating wereld - Pagina 2 1270000679
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle zo 14 okt 2012 - 1:28

Ik heb tot mijn grote verbazing nog geen mannen gehad die het gesprek meteen in de richting van sex probeerden te krijgen. Maar als dat zou gebeuren zou ik er ook meteen klaar mee zijn, meteen uit m'n chatlijst halen ook.
Ik zit nu op lexa, het is 3 dagen een gratis account. Dan krijg ik een berichtje dat ik zo leuk lijk en meteen of ik wat wil drinken. Dat snap ik niet helemaal want ze hebben 1 foto gezien en een stukje tekst wat nergens op slaat, en daar heb ik ook helemaal geen zin in.
1 jongen vroeg m'n msn, dus heb net maar een nieuw emailadres aangemaakt.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Beachgirl za 20 okt 2012 - 11:47

Kom hier even meepraten.

Na een hele lange relatie nu ongeveer 9 maanden single en me vorige week ingeschreven op Paiq en Pepper. Pepper vind ik niks... Paiq vind ik wel grappig.

Nu ongeveer een week aan het kletsen met een leukerd! Gesprek begon meteen spontaan en leuk, kreeg een zogenaamde "oneliner" van em: dat ie niet van die slappe oneliners houdt maar toch ff wilde zeggen dattie me er leuk uit vond zien, maar dat ik volgens hem wel aan de andere kant van t land woonde.

Dus gesprekje aangegaan en dit was echt leuk, hij is spontaan, lult de oren van mn kop (hou ik wel van) en stuurt lekkere scherpe en catchy opmerkingen, en dit doe ik vervolgens terug. Dus lol genoeg. (Begon gelukkig niet meteen over seks!! Die heb ik ook al genoeg gehad inderdaad!)

Afgelopen dinsdag nummers uitgewisseld (en vriendjes geworden op fb) en de leuke gesprekken gingen door via whatsapp!

Vind het nu best lastig worden. Heb echt totaal 0,0 date ervaring omdat ik zo lang in een relatie heb gezeten. Zou best willen daten met em maar ben dan toch bang dattie in het echt onwijs tegenvalt.

Ten tweede woont ie +/- 160 km en 2 uur rijden van mij vandaan Nieuw in de online dating wereld - Pagina 2 1371890812. En ik ben dan ook wel weer zo'n doos die gaat lopen doordraaien: Wat als ie wel echt leuk is, en de klik er is....?? Ben niet echt het type voor een lange afstandsrelatie.

Ben echt een schijterd.... weet niet of ik wel durf!!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  silly-one za 20 okt 2012 - 22:56

Beachgirl spreek gewoon eerst met hem af en kijk of de klik er in Real-life ook is. Ik heb al een paar keer gehad dat op internet er wel een klik was, maar als we dan afspraken om wat te drinken was die er totaal niet. Hierover vooraf ook duidelijk afspraken gemaakt. Vooraf beide ook aangegeven dat als de klik er niet is, we ook niet verder zouden gaan.
Na afloop was er geen klik en daarna beide ook niks meer laten horen naar elkaar toe. Wel dat het gezellig was, maar een vervolg zat er duidelijk niet in.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Beachgirl zo 21 okt 2012 - 1:56

silly-one schreef:Beachgirl spreek gewoon eerst met hem af en kijk of de klik er in Real-life ook is. Ik heb al een paar keer gehad dat op internet er wel een klik was, maar als we dan afspraken om wat te drinken was die er totaal niet. Hierover vooraf ook duidelijk afspraken gemaakt. Vooraf beide ook aangegeven dat als de klik er niet is, we ook niet verder zouden gaan.
Na afloop was er geen klik en daarna beide ook niks meer laten horen naar elkaar toe. Wel dat het gezellig was, maar een vervolg zat er duidelijk niet in.

Goeie tip!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro wo 24 okt 2012 - 7:39

Ik lach me gek hiermee!! Wat een wereld zeg. Mijn eerste chat op Paiq was na 2 regels: Hi hoe is het? Goed. "ook zon zin lekkere sex?" wahahahhaha! Gekke flapdrollen ook!

Ondertussen word ik met Lexa's mails echt doorgegooid. Ik heb echt al tig berichten (schijnbaar) flirts etc. Maar daar moet je dus allemaal voor betalen en ik word steeds nieuwsgieriger!! Toch maar doen dan?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Beachgirl wo 24 okt 2012 - 10:28

Caro schreef:Ik lach me gek hiermee!! Wat een wereld zeg. Mijn eerste chat op Paiq was na 2 regels: Hi hoe is het? Goed. "ook zon zin lekkere sex?" wahahahhaha! Gekke flapdrollen ook!

Ondertussen word ik met Lexa's mails echt doorgegooid. Ik heb echt al tig berichten (schijnbaar) flirts etc. Maar daar moet je dus allemaal voor betalen en ik word steeds nieuwsgieriger!! Toch maar doen dan?

Ik chat nu al ruim een week met een superleuke jongen via Paiq. Betrap mezelf er gewoon op dat ik kriebels krijg als ie online komt. Hij is echt superlief en eerlijk, en we kunnen echt overal over praten. Geven soms zelfs allebei hetzelfde antwoord op een vraag (bijna eng).

Voel me echt stom dat ik me zo laat meeslepen, ik heb hem nog niet eens ontmoet. Maar op Paiq en via whatsapp hebben we echt een dikke klik. Begin hem serieus echt leuk te vinden.Embarassed
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro do 25 okt 2012 - 2:05

Beachgirl_24 schreef:
Caro schreef:Ik lach me gek hiermee!! Wat een wereld zeg. Mijn eerste chat op Paiq was na 2 regels: Hi hoe is het? Goed. "ook zon zin lekkere sex?" wahahahhaha! Gekke flapdrollen ook!

Ik chat nu al ruim een week met een superleuke jongen via Paiq. Betrap mezelf er gewoon op dat ik kriebels krijg als ie online komt. Hij is echt superlief en eerlijk, en we kunnen echt overal over praten. Geven soms zelfs allebei hetzelfde antwoord op een vraag (bijna eng).

Voel me echt stom dat ik me zo laat meeslepen, ik heb hem nog niet eens ontmoet. Maar op Paiq en via whatsapp hebben we echt een dikke klik. Begin hem serieus echt leuk te vinden.Embarassed

Dat is toch juist leuk?? Geniet ervan :-). Ik krijg alleen maar van die sukkels via de speeddate.

Hoe werken de rest van die matches eigenlijk?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Carra do 25 okt 2012 - 8:21

Je wordt om de zoveel dagen opeens aan iemand gematched. Die heb je dan in je contactpersonenlijstje. Ik weet niet waar ze het op baseren. Dat is dan kennelijk een goede match.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl do 25 okt 2012 - 11:38

Oke de date is gepland! :O Over 1,5 week hebben we afgrsproken in Rotterdam. Voor ons beide een uurtje reizen dus wel zo eerlijk. Ik pak iig lekker de trein, vind autorijden in grote steden echt een drama. Begin nu al nerveus te worden haha echt erg.

We hebben trouwens vanavond heel ff de webcam aangehad (klinkt heel raar haha) maar dat was wel grappig. Hij is wel iets anders dan ik ingeschat had (qua imago zegmaar) hij is iets meer een softie haha! Hij heeft op foto's echt zon stoere blik maar volgens mij valt dat wel mee. Maar het was nog steeds leuk dus ben benieuwd!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  silly-one za 27 okt 2012 - 0:30

Veel plezier Beachgirl.

Ik word gewoon gek van een kerel van pepper. We zouden maandag wat gaan drinken, maar ik begin steeds meer te denken dat ik het beter kan afzeggen. Hij liet gisteren weten dat ik best wel tijd kon maken om hoi te zeggen op de WA en dat ik best wel wat kon zeggen als ik op pepper was. Ja hallo, ik heb geen relatie met je. Ik heb nu ook maar aangegeven dat hij er meer behoefte aan heeft om mij te ontmoeten dan dat ik hem wil ontmoeten. Ik ga wel zien hoe het loop, maar hij heeft een hoop goed te maken qua opdringerig gedrag. Ik kan daar zo slecht tegen. Eén ding doet hij wel goed, hij zorgt ervoor dat ik het zeg i.p.v. het verzwijg waar ik ook goed in ben haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Sugarfall za 27 okt 2012 - 0:38

Haha wat ontzettend onaantrekkelijk, zulk gedrag. Ik had het geen kans meer gegeven en de date allang afgezegd.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  silly-one zo 28 okt 2012 - 10:02

Sugarfall schreef:Haha wat ontzettend onaantrekkelijk, zulk gedrag. Ik had het geen kans meer gegeven en de date allang afgezegd.

De date heb ik afgezegd en vervolgens krijg ik als WA berichten dat hij ook wel gewoon voor een avond langs kan komen. Plus nog meer rare dingen. Ik had echt zo iets van, goed dat ik heb afgezegd want wij denken hier al totaal anders over. Maar de opmerking om dan puur een avond langs te komen voor iets anders dat was echt de druppel. Ik had nog willen reageren dat ik daar wel mijn vrienden voor heb en dat ik aan hun genoeg heb haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl zo 28 okt 2012 - 10:31

silly-one schreef:
Sugarfall schreef:Haha wat ontzettend onaantrekkelijk, zulk gedrag. Ik had het geen kans meer gegeven en de date allang afgezegd.

De date heb ik afgezegd en vervolgens krijg ik als WA berichten dat hij ook wel gewoon voor een avond langs kan komen. Plus nog meer rare dingen. Ik had echt zo iets van, goed dat ik heb afgezegd want wij denken hier al totaal anders over. Maar de opmerking om dan puur een avond langs te komen voor iets anders dat was echt de druppel. Ik had nog willen reageren dat ik daar wel mijn vrienden voor heb en dat ik aan hun genoeg heb haha.

Ik zou helemaal niet meer reageren!! Dan blijf je straks berichten van hem krijgen. Gewoon blokken die hap.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  silly-one zo 28 okt 2012 - 22:07

Beachgirl_24 schreef:

Ik zou helemaal niet meer reageren!! Dan blijf je straks berichten van hem krijgen. Gewoon blokken die hap.

Ik heb hem ook niks meer terug gestuurd en ook via de WA geblokkeerd. Eerst kwamen er nog berichten door, maar ik hoop dat de blokkering nu wel werkt.
Nu kijken naar een andere man op internet haha, of in RL natuurlijk.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl do 1 nov 2012 - 9:01

Help!!

Heb a.s. zaterdag een date met de Paiq jongen! Ben nu al zoooo zenuwachtig! We hebben zulk leuk contact via chat en whatsapp... dat ik nu gewoon bang ben dat de date straks tegenvalt. Heb eerder een date gehad met een jongen die via whatsapp niet heel spannend was. Wel aardig maar verder werd ik er niet echt warm van. Dus toen had ik zoiets van: Nou misschien vind ik hem op de date wel veel leuker! Dat was uiteindelijk niet zo.

Maar juist omdat het nu zo leuk is denk ik: kan het nog leuker worden?? We hebben dikke lol en lopen elkaar echt uit te dagen via de app. Ben zo bang dat het in het echt totaal niet zo is, dat we allebei stil vallen en dat het misschien wel heel saai is of dat we beiden denken: Is dit het nou??

Misschien heb ik gewoon een foute instelling hoor... maar heeft iemand dit ook wel es gevoeld?

Ik ben ook echt een doos want heb via app en chat best een grote bek maar weet dat ik in real life snel stil ben omdat k nerveus ben.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: