Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online dating

3 plaatsers

Ga naar beneden

Online dating Empty Online dating

Bericht  Minx vr 11 jan 2013 - 5:17

Wat ik me toch afvraag. Ik mag nu weer legaal rondkijken en zit voor de gein een beetje te kijken op datingsites. En dan denk ik bij een groot deel goh je hebt best een leuke kop en een leuk verhaaltje wat is er dan mis met jou. Hoe kan het toch dat het tegenwoordig heel erg moeilijk lijkt om een leuke loslopende date tegen te komen? Het lijkt wel of je na een bepaalde leeftijd gewoon op internet moet gaan kijken omdat de kans gewoon kleiner is om iemand los tegen te komen. Ligt dit nou aan mij of zijn er meer mensen die dit zo opvalt?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online dating Empty Re: Online dating

Bericht  Poubelle vr 11 jan 2013 - 5:25

Ik vind mezelf ook niet heel stom of lelijk en toch sta ik ook op een datingsite. Er is niets mis met me, maar ik kom de juiste persoon in m'n omgeving maar niet tegen dus vandaar dat ik het daar maar op probeer. Tenminste, ik sta ingeschreven en er kunnen berichtjes naar me gestuurd worden, maar zelf ben ik niet heel actief.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Minx vr 11 jan 2013 - 5:27

nee inderdaad, vind mezelf nou ook niet stom of lelijk haha. Maar het is meer het idee zo van huh hoe kan het dat zo iemand niemand irl vind. Niet dat ik het erg vind natuurlijk Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rovine vr 11 jan 2013 - 6:11

Maar als een man nou in de techniek werkt, op zaterdag gaat voetballen en zondag wat drinkt met wat vrienden? Waar moet hij dan vrouwen tegenkomen?

Er zullen ook wel echte leukerds tussen zitten, ik heb de mijne ook van een site geplukt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Minx vr 11 jan 2013 - 6:14

Ja dat is ook wel zo, en het zijn vaak groepjes waar je in zit. Ik verwacht mijn droomprins ook echt niet meer tijdens het uitgaan tegen te komen. Maar het is denk ik meer het idee. Mijn ex was ook echt leuk en die kende ik ook via internet. Al is het natuurlijk wel lekker om gewoon lekker mannen te kijken smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud