Handige producten om te eten met een beugel?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Handige producten om te eten met een beugel?
Ik heb mijn beugel al 2 jaar maar vanaf vandaag een powerchain beneden en boven en ik kan niks meer eten zonder dat alles onder zit eerder ging dat wel met alleen blokjes want ik wist precies waar ik moest bijten en kon het zo redden met 3 keer per dag poetsen.
Ik heb de mogelijkheid om mijn tanden maar 1 keer te poetsen als ik op mijn werk ben namelijk tussen de middag (thuis natuurlijk wanneer ik wil). Echter moet ik tussendoor in de ochtend en middag op mijn werk ook snel iets eten anders voel ik me heel flauw omdat mijn werk lichamelijk zwaar is.
Eerder at ik altijd een snelle boterham wat prima ging maar dat gaat nu dus niet meer zonder te poetsen.
Wat zijn volgens jullie snelle voedzame gezonde tussendoortjes wat ik even snel kan pakken zonder te poetsen? Het moet ook compact zijn vla is niet handig.
groetjes Rroos
Ik heb de mogelijkheid om mijn tanden maar 1 keer te poetsen als ik op mijn werk ben namelijk tussen de middag (thuis natuurlijk wanneer ik wil). Echter moet ik tussendoor in de ochtend en middag op mijn werk ook snel iets eten anders voel ik me heel flauw omdat mijn werk lichamelijk zwaar is.
Eerder at ik altijd een snelle boterham wat prima ging maar dat gaat nu dus niet meer zonder te poetsen.
Wat zijn volgens jullie snelle voedzame gezonde tussendoortjes wat ik even snel kan pakken zonder te poetsen? Het moet ook compact zijn vla is niet handig.
groetjes Rroos
Laatst aangepast door Rroos op wo 10 okt 2012 - 1:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Handige producten om te eten met een beugel?
Wat is een chung?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook geen idee wat een chung is, bedoel je niet een powerchain dus van die extra sterke elastieken. Ik heb gewoon altijd een tandenstoker bij me, even snel stoken en het is goed. Ik eet dus gewoon alles
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
een elastiek in de breedte over al je tanden een soort driehoekjes een soort ketting.
ja minx dat bedoel ik
ja minx dat bedoel ik
Gast- Gast
Misschien zou je snel yoghurt oid tussendoor kunnen eten, of fruit blijft ook niet zo makkelijk zitten. Maar dan zou ik wel mandarijn oid pakken. Appel is nog steeds niet handig haha
Ik was binnen 3 maanden van mijn chain af. Ik heb er nu wel een andere draad door gevlochten zitten maar ik ben daar best makkelijk in. Het enige wat echt onhandig is is spinazie en zeewier
Ik was binnen 3 maanden van mijn chain af. Ik heb er nu wel een andere draad door gevlochten zitten maar ik ben daar best makkelijk in. Het enige wat echt onhandig is is spinazie en zeewier
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb hem nu al 3 maanden alleen boven maar nu ook onder en dat is een ramp.
Verkleuren die dingen bij jouw ook zo snel?
Ik ga zo denk ik even fruit ontbijt halen voor tussendoor voor als het snel moet maar dat vind ik nooit zo vullen. Mandarijn is ook een goed idee.
Verkleuren die dingen bij jouw ook zo snel?
Ik ga zo denk ik even fruit ontbijt halen voor tussendoor voor als het snel moet maar dat vind ik nooit zo vullen. Mandarijn is ook een goed idee.
Gast- Gast
Is me niet echt opgevallen, ik heb ze ook echt maar heel kort gehad. Bij mij was het om een gat dicht te trekken en dat ging heel erg snel volgens de ortho. Heb nu ook elastieken maar die moet ik zelf verwisselen een paar keer per dag.
Minx- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is absoluut niet handig om te eten met een beugel?
» Eten en (netjes) leren eten 1-jarige
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Handige kook trucjes!
» Niet eten/ spelen met eten!
» Eten en (netjes) leren eten 1-jarige
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Handige kook trucjes!
» Niet eten/ spelen met eten!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: