Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Handige producten om te eten met een beugel?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Handige producten om te eten met een beugel? Empty Handige producten om te eten met een beugel?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 0:53

Ik heb mijn beugel al 2 jaar maar vanaf vandaag een powerchain beneden en boven en ik kan niks meer eten zonder dat alles onder zit Neutral eerder ging dat wel met alleen blokjes want ik wist precies waar ik moest bijten en kon het zo redden met 3 keer per dag poetsen.

Ik heb de mogelijkheid om mijn tanden maar 1 keer te poetsen als ik op mijn werk ben namelijk tussen de middag (thuis natuurlijk wanneer ik wil). Echter moet ik tussendoor in de ochtend en middag op mijn werk ook snel iets eten anders voel ik me heel flauw omdat mijn werk lichamelijk zwaar is.
Eerder at ik altijd een snelle boterham wat prima ging maar dat gaat nu dus niet meer zonder te poetsen.

Wat zijn volgens jullie snelle voedzame gezonde tussendoortjes wat ik even snel kan pakken zonder te poetsen? Het moet ook compact zijn vla is niet handig.

groetjes Rroos

Laatst aangepast door Rroos op wo 10 okt 2012 - 1:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Handige producten om te eten met een beugel? Empty Re: Handige producten om te eten met een beugel?

Bericht  Tiana wo 10 okt 2012 - 1:00

Wat is een chung?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Handige producten om te eten met een beugel? Empty Re: Handige producten om te eten met een beugel?

Bericht  Minx wo 10 okt 2012 - 1:03

Ik heb ook geen idee wat een chung is, bedoel je niet een powerchain dus van die extra sterke elastieken. Ik heb gewoon altijd een tandenstoker bij me, even snel stoken en het is goed. Ik eet dus gewoon alles Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 1:04

een elastiek in de breedte over al je tanden een soort driehoekjes een soort ketting.

ja minx dat bedoel ik Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 10 okt 2012 - 1:07

Misschien zou je snel yoghurt oid tussendoor kunnen eten, of fruit blijft ook niet zo makkelijk zitten. Maar dan zou ik wel mandarijn oid pakken. Appel is nog steeds niet handig haha

Ik was binnen 3 maanden van mijn chain af. Ik heb er nu wel een andere draad door gevlochten zitten maar ik ben daar best makkelijk in. Het enige wat echt onhandig is is spinazie en zeewier
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 1:16

Ik heb hem nu al 3 maanden alleen boven maar nu ook onder en dat is een ramp.
Verkleuren die dingen bij jouw ook zo snel?

Ik ga zo denk ik even fruit ontbijt halen voor tussendoor voor als het snel moet maar dat vind ik nooit zo vullen. Mandarijn is ook een goed idee.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 10 okt 2012 - 4:53

Is me niet echt opgevallen, ik heb ze ook echt maar heel kort gehad. Bij mij was het om een gat dicht te trekken en dat ging heel erg snel volgens de ortho. Heb nu ook elastieken maar die moet ik zelf verwisselen een paar keer per dag.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: