Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rompers?

+29
Pien
CCC
PapillonRose
Flower_L
Mamsie
Lejow
Annie24
Fearie
smooch
Sylvana
Printje
Aimee
Rush
-Ieniemienie-
Mute_
tweeling
Parel
Discordia
missy.
Flip Fluitketel
Clapperdie
Jade
iloverose
Linda
studiebol
Limburg85
SarahKey
Tania
Paper Crown
33 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Paper Crown wo 10 okt 2012 - 2:17

_MamaRosa_ schreef:Vrieskou is juist gezond joh! Wink

Vroeger, vroeger zetten ze de kinderwagen zelfs buiten neer 's winters, en slápen dat die kleintjes dan deden!

(aldus mijn oma)

Maar even serieus, ook met vriezen ga ik wel gewoon naar buiten, zal wel moeten! Goed inpakken, enige wat bloot is, is het gezichtje dan, ook niet erg.

Klopt, zoiets zou mijn oma ook zeggen! Haha ja, maar hoor eens, hij ligt knus en warm in zijn wagentje, ik niet!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Paper Crown wo 10 okt 2012 - 2:17

Jade schreef:Ik mag hopen dat het kindje op 7 pond wordt geschat ipv 7kg? Anders wens ik je alvast sterkte met bevallen!

En volgens mij kan je dan ook vast beginnen met maatje 68 rompers! Haha

Haha! Ja ik had mezelf al verbeterd smile
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Jade wo 10 okt 2012 - 2:22

Paper Crown schreef:
Jade schreef:Ik mag hopen dat het kindje op 7 pond wordt geschat ipv 7kg? Anders wens ik je alvast sterkte met bevallen!

En volgens mij kan je dan ook vast beginnen met maatje 68 rompers! Haha

Haha! Ja ik had mezelf al verbeterd smile

Sorry, niet echt verder gekeken. Lees op m'n telefoon, maar vond het er wel leuk staan!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Printje wo 10 okt 2012 - 2:46

Ik heb beide, dus lange en korte mouw, ze wordt in de winter geboren en ik gebruik de lange mouwenrompers dan als soort longsleeve zeg maar. Dan doe ik er een t shirtje met korte mouwen overheen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Sylvana wo 10 okt 2012 - 3:24

Aimee schreef:Welke rompers het fijnst zijn ligt erg aan je kindje, aan jezelf en aan je kraamverzorgster Wink Mijn schoonmoeder is kraamverzorgster en die is groot voorstander van lange mouwen rompers in de winter, dus daarom had ik er al flink wat gekocht.Mijn zoontje is geboren in januari en ik vond het heel koud om gewoon een longsleeve aan te doen, en vestjes vond ik onhandig, dus veel lange mouwen rompers aangehad. Luuk was sowieso niet heel warmbloedig, dus die kon de dubbele laag kleding goed gebruiken.
Nu heb ik er nog vrij veel, voor aankomende winter, maar ook voor onder t-shirtjes, of vestjes ofzo (vestje+tshirt+romper vind ik wel heel veel)

Even een tipje: de strech rompers van de hema zijn geweldig!!! Ze passen heel lang omdat ze zo rekbaar zijn, en in het begin met de spuitluiers kan je ze ook heel makkelijk naar beneden uittrekken (zodat de poep niet in hun haartjes terecht komt)

Eens! Super fijn zijn die!

Verder zou ik van alles wat kopen. Je merkt vanzelf wel wat je zometeen het liefst gebruikt.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  smooch wo 10 okt 2012 - 3:32

Die van de Hema gebruik ik ook het liefst. En ik heb beide, lange en korte mouw.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Printje wo 10 okt 2012 - 3:34

Aimee schreef:Welke rompers het fijnst zijn ligt erg aan je kindje, aan jezelf en aan je kraamverzorgster Wink Mijn schoonmoeder is kraamverzorgster en die is groot voorstander van lange mouwen rompers in de winter, dus daarom had ik er al flink wat gekocht)

Hahaha nou...mijn kraamverzorgster heeft daar niets over te zeggen hoor haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 3:37

Ik vind mouwloze het handigst. Daar past namelijk makkelijk nog een shirtje of truitje overheen. Ik heb ze nu bijna niet meer in lange mouw rompers want alleen die romper is te koud en daar nog iets met lange mouwen overheen is weer te propperig en te warm. Mouwloos of korte mouw dus zou ik zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Aimee wo 10 okt 2012 - 3:38

Printje schreef:
Aimee schreef:Welke rompers het fijnst zijn ligt erg aan je kindje, aan jezelf en aan je kraamverzorgster Wink Mijn schoonmoeder is kraamverzorgster en die is groot voorstander van lange mouwen rompers in de winter, dus daarom had ik er al flink wat gekocht)

Hahaha nou...mijn kraamverzorgster heeft daar niets over te zeggen hoor haha

Uhm nee, ze bepaalt dat natuurlijk niet, maar ik wist vrij weinig van baby's en een kraamverzorgster(over het algemeen) naar mijn idee vrij veel. Dat zij voorstander was voor lange mouwen rompers, heeft er wel voor gezorgd dat ik ze veel heb aangetrokken.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Printje wo 10 okt 2012 - 3:40

Aimee schreef:
Printje schreef:
Aimee schreef:Welke rompers het fijnst zijn ligt erg aan je kindje, aan jezelf en aan je kraamverzorgster Wink Mijn schoonmoeder is kraamverzorgster en die is groot voorstander van lange mouwen rompers in de winter, dus daarom had ik er al flink wat gekocht)

Hahaha nou...mijn kraamverzorgster heeft daar niets over te zeggen hoor haha

Uhm nee, ze bepaalt dat natuurlijk niet, maar ik wist vrij weinig van baby's en een kraamverzorgster(over het algemeen) naar mijn idee vrij veel. Dat zij voorstander was voor lange mouwen rompers, heeft er wel voor gezorgd dat ik ze veel heb aangetrokken.

hahaha snap het ook wel hoor. Ik ben gewoon eigenwijs angel ( maar volgens mij heeft ze daar toen helemaal niet over gehad, over kleding oid)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Fearie wo 10 okt 2012 - 3:44

Ik heb ook de stretch rompers van de Hema, fantastisch. Heb ook van de Zeeman en andere merken, maar kom toch steeds weer uit bij de Hema. Wel mouwloze, met mouwen is teveel gedoe als D een shirt aan heeft. Alleen nu het kouder wordt combineer ik een zwarte romper met mouwen met een shirt met korte mouwen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Annie24 wo 10 okt 2012 - 6:53

Ik heb alle vorige pagina's niet gelezen, maar Y. is van 28 januari en heeft in het begin een week of 3 rompers met korte mouw gedragen en vanaf toen alleen maar zonder mouw. Met lange mouw vind ik ondingen en van korte mouw krijgt hij uitslag omdat dat randje te strak om zijn armpjes zit. Dat gaat bij hem irriteren en vervolgens gaat hij net zo lang krabben tot het bloed. Cry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Lejow wo 10 okt 2012 - 7:04

Ik heb het ook niet gelezen Very Happy Maar ik heb zonder mouw (korte mouwen is irritant, de mouwen komen altijd onder een shirtje met korte mouwen vandaan), en met lange mouwen! Vind daar niets irritants aan eigenlijk Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 7:13

Ik heb met lange mouw, tshirt en ook zelfs nog met spagettibandjes liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Lejow wo 10 okt 2012 - 7:15

Anniej_S schreef:Ik heb met lange mouw, tshirt en ook zelfs nog met spagettibandjes liggen.

Oh ja die heb ik ook nog!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Mamsie wo 10 okt 2012 - 8:45

Hier altijd korte mouw. Soms gebruik ik een lange mouw voor onder een t-shirtje.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Flower_L wo 10 okt 2012 - 8:50

hier ook stretch rompers van de Hema favoriet. Wel een nadeel, hier scheuren ze snel bij de knoopjes. Maar ik geef mn vriend en kdv op de kop Cool ik doe altijd heel voorzichtig Laughing



Vaak korte mouwen, maar met longsleeve in winter doe ik er lange mouwen onder.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 8:52

Ik gebruik alijd mouwloze... vind mouw over mouw helemaal niks.

Voor shirtjes met korte mouwen gebruik ik wel eens rompers met lange mouwen voor eronder.

Vooral voor het begin zou ik geen lange mouw nemen, alle babytruitjes zijn al met lange mouwen en dubbele mouw vind ik echt niet prettig voor een pas geboren baby'tje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  PapillonRose wo 10 okt 2012 - 8:54

Ik vond de mouwloze rompers het fijnst in het begin. Zelfs al was A. van eind oktober. De kleertjes die ze eroverheen droeg waren toch wel warm genoeg. Inmiddels maakt het niet veel meer uit en heb ik vanalles wat, het hangt ook een beetje af van de kleding die ze draagt. Zo draagt ze nog weleens een romper met lange mouwen onder een shirtje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  CCC wo 10 okt 2012 - 8:56

Ik heb hier echt van alles wat liggen... Kijk even naar buiten en daar kleed ik haar op... Doe ook weleens een longsleeve romper aan met een simpel broekje als we een chilldagje hebben bijv.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Pien wo 10 okt 2012 - 9:06

Aimee schreef:Even een tipje: de strech rompers van de hema zijn geweldig!!! Ze passen heel lang omdat ze zo rekbaar zijn, en in het begin met de spuitluiers kan je ze ook heel makkelijk naar beneden uittrekken (zodat de poep niet in hun haartjes terecht komt)

meer dan eens!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  strawberry wo 10 okt 2012 - 10:33

Paper Crown schreef:
studiebol schreef:
SarahKey schreef:Als ik jou was zou ik in maat 50 alleen maar lange mouw bestellen. S is van 2-2 maar heb in het begin alleen maar met lange mouwen gebruikt. Had er zelf 2 in huis maar dat was echt te weinig.

Ik vond het vreselijk die kleine lijfjes in zo'n romper met lange mouwen krijgen. Ik heb ze amper gebruikt vond het helemaal niks.

Nu gebruik ze onder een shirt of jurkje met korte mouwen.

Rompers? - Pagina 3 394967 shit. Nu ben ik totally confused.

Mas is ook van 02-02 ik had geloof ik wel 10 lange mouwen rompers in maatje 50/56 en ze liggen ongebruikt in de curverbox. Ik vond ze net als Studiebol vreselijk.. Wij hebben alleen mouwloze en rompers met kort mouwtje gebruikt.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 17:17

Ik had van alles wat. Bij mijn zoontje gebruikte ik voornamelijk mouwloze en met korte mouwen want die was niet zo'n kouwkleum, in de winter had ik daar wel wat lange mouw rompers bij.
Bij mijn dochter gebruik ik nu juist heel veel lange mouw want die heeft het sneller koud.

Mijn advies, haal van alles wat ( stretch rompers van de Hema zijn heeel fijn! ) en kijk vooral naar je zoontje straks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Supertalentje wo 10 okt 2012 - 19:39

Ik had de overslagrompers van ISI met lange mouwen (zoon is van 31-12). Ik vond dat gedoe over hun hoofd helemaal niks en met poepluiers stond ik niet te hannessen om te voorkomen dat het in zijn haar kwam. En zoon had de eerste 10 dagen een infuus in, dus overslag was sowieso ideaal. Een pasgeboren baby kan zich niet altijd snel op temperatuur houden, dus had ik alleen lange mouw. Met meisjes trek je ze misschien meer aan, maar zolang zoon nog in elkaar gevouwen zat kwam ik echt niet verder dan een longsleeve.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  nillis wo 10 okt 2012 - 20:22

Ik vond de overslag rompers ook ideaal voor het begin. Verder heel veel mouwloze ondanks dat dochter van oktober was en er in november al sneeuw lag. We hebben ook een heel warmbloedig meisje.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rompers? - Pagina 3 Empty Re: Rompers?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum