Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters

2 plaatsers

Ga naar beneden

Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters Empty Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters

Bericht  SoGood di 9 okt 2012 - 7:58

Morgen komen er vrienden bij ons eten, alleen heb ik heel weinig tijd.. (Ook niet om iets van te voren voor te bereiden). Ik wil ze iets makkelijks voorschotelen wat er toch een beetje fancy uitziet, lekker smaakt en snel klaar is.

Het mag geen noten en vis bevatten.

Iemand een leuk idee? Bedankt!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters Empty Re: Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 8:21

Ik weet niet of ze je bij jou in de buurt kunt krijgen, maar ik vind gekleurde tomaatjes er zo leuk uit zien! Kan je zo veel mee, in een salade, bovenop quiche, in een pasta (niet door laten koken maar gewoon vers door de pasta met wat rucola en grove schilfers parmezaanse kaas) en krokant gebakken Parma ham. Zoiets is super snel te maken. Langste is nog pasta koken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters Empty Re: Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters

Bericht  SoGood di 9 okt 2012 - 8:25

Marin schreef:Ik weet niet of ze je bij jou in de buurt kunt krijgen, maar ik vind gekleurde tomaatjes er zo leuk uit zien! Kan je zo veel mee, in een salade, bovenop quiche, in een pasta (niet door laten koken maar gewoon vers door de pasta met wat rucola en grove schilfers parmezaanse kaas) en krokant gebakken Parma ham. Zoiets is super snel te maken. Langste is nog pasta koken.

Oja, die tomaatjes zijn wel een goed idee! Thanx! Dacht zelf aan fusilli ofzo, een uitje, pepertje en knoflook fruiten als basis in de olijfolie. Dat bij de pasta doen, cherrytomaatjes erdoor, ruccola en iets van room ofzo. Serveren in een diep bord, misschien iets van verse kruiden, een beetje peper erover en klaar?

Oja, en parmezaanse kaas serveer ik apart. Mijn vriend houdt daar niet van. Zelfde als de ham.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters Empty Re: Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 8:28

Haha dat komt redelijk overeen! Ik doe er zelf nog een beetje Chili peper door heen en ik hou van wat vlees er bij. Room zou ik er zelf niet bij bedenken maar is misschien wel erg lekker.

Ik ben echt gek op die tomaatjes. Als ik ze op de markt zie koop ik altijd een kilo zak.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters Empty Re: Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters

Bericht  SoGood di 9 okt 2012 - 8:30

Zelf ben ik niet zo van room, zou er eerder iets van pesto doorheen doen maar mijn gast mag volgens mij ook geen pijnboompitten.

Ja die tomaten lijken me wel hip en culinair staan in een gerechtje. Goed idee!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters Empty Re: Culinair, snel en makkelijk gerecht voor eters

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum