(makkelijk) recept voor (luchtige) chocoladetaart
+5
Schaapke
JD
Roxy89
Beachgirl
Try
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
(makkelijk) recept voor (luchtige) chocoladetaart
Heeft iemand dat?
Ik wil een chocoladetaart gaan maken maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik las in het taartentopic dat Lejow wel eens een chocotaart heeft gemaakt bijvoorbeeld, maar misschien heeft iemand anders nog een lekker recept?
Ik wil een chocoladetaart gaan maken maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik las in het taartentopic dat Lejow wel eens een chocotaart heeft gemaakt bijvoorbeeld, maar misschien heeft iemand anders nog een lekker recept?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: (makkelijk) recept voor (luchtige) chocoladetaart
Luchtig issie niet, maar chocoladetaart is het zeker!
http://food.zombelina.com/chocolade-truffeltaart/
Ook erg lekker is Bokkepootjestaart... is niet heel erg chocolade, maar wel erg lekker! Moet je maar even zoeken op Google, dan kom je het recept wel tegen! (kun je ook mee varieren, bijv. advocaat gebruiken)
http://food.zombelina.com/chocolade-truffeltaart/
Ook erg lekker is Bokkepootjestaart... is niet heel erg chocolade, maar wel erg lekker! Moet je maar even zoeken op Google, dan kom je het recept wel tegen! (kun je ook mee varieren, bijv. advocaat gebruiken)
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
ik voel gewoon dat ik dit topic in de gaten moet houden!
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Ziet er lekker uit maar ik wil 'm vullen dus heb een pak voor sacher torte ofzo gekocht
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try schreef:Ziet er lekker uit maar ik wil 'm vullen dus heb een pak voor sacher torte ofzo gekocht
oehh die is lekker.
weet je welke lekker is??? de chocolademoussetaart van de AH. je betaalt wel iets van 8 euro voor een klein taartje, maar als ik nog 1 dag te leven zou hebben, zou ik die helemaal alleen opeten, te heerlijk!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:Try schreef:Ziet er lekker uit maar ik wil 'm vullen dus heb een pak voor sacher torte ofzo gekocht
oehh die is lekker.
weet je welke lekker is??? de chocolademoussetaart van de AH. je betaalt wel iets van 8 euro voor een klein taartje, maar als ik nog 1 dag te leven zou hebben, zou ik die helemaal alleen opeten, te heerlijk!
Oh, dit vind ik écht een hillarische uitspraak, bedankt! Je maakt m'n dag weer goed !
Heb verder geen aanvullingen voor een taartje, sorry!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Zusje van Bert en Smikkel hebben nog wel een recept voor een NIET luchtige taart hij was wel super lekker
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
I love bokkenpootjes, maar hoe eet je dat in hemelsnaam? Lijkt me wel heel lekker.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Als je van makkelijk en lekker houd is dit taartje misschien wel wat voor je! Deze is ook wel luchtig, de binnenkant is iig niet meer zacht/nat. Vind hem zelf heerlijk, altijd succes!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Mari schreef:I love bokkenpootjes, maar hoe eet je dat in hemelsnaam? Lijkt me wel heel lekker.
het valt mee hoe moeilijk het is de bokkepootjes worden wel wat zachter dus goed in te prikken. Ik had er een cake bodem onder gedaan
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Schaapke schreef:*Marietje* schreef:Try schreef:Ziet er lekker uit maar ik wil 'm vullen dus heb een pak voor sacher torte ofzo gekocht
oehh die is lekker.
Oh, dit vind ik écht een hillarische uitspraak, bedankt! Je maakt m'n dag weer goed !
Heb verder geen aanvullingen voor een taartje, sorry!
Geen dank hoor, ik meen er elk woord van haha!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Sneeuwvlok schreef:
Als je van makkelijk en lekker houd is dit taartje misschien wel wat voor je! Deze is ook wel luchtig, de binnenkant is iig niet meer zacht/nat. Vind hem zelf heerlijk, altijd succes!
Die ziet er goed uit. Ik ga die eens proberen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jullie ultieme recept voor een chocoladetaart?
» Makkelijk recept voor cheesecake
» Wie weet een goed/makkelijk recept voor botercreme
» Chocoladetaart - HET recept gezocht!
» Makkelijk recept kippensoep
» Makkelijk recept voor cheesecake
» Wie weet een goed/makkelijk recept voor botercreme
» Chocoladetaart - HET recept gezocht!
» Makkelijk recept kippensoep
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: