SGP vindt Barbie geen goede moeder.
+8
Twellie
Printje
Mute_
luisa
Arwyn
Raven
Elliot
Caribbeanlover
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
SGP vindt Barbie geen goede moeder.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/10_oktober/entertainment/sgp_vindt_barbie_geen_goede_moeder.xml
Wat vinden jullie en van de SGP?
Wat vinden jullie en van de SGP?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: SGP vindt Barbie geen goede moeder.
Ik vind het absurd dat er kamervragen worden gesteld over een reality-serie. Kom op zeg, de politiek heeft toch wel grotere problemen om zich mee bezig te houden?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik vind de titel van het artikel niet overeenkomen met de inhoud van het bericht.
Gast- Gast
Dat staat helemaal niet in dat bericht. En de SGP heeft nog wel een punt ook.
Gast- Gast
Ik vind de SPG een partij die verboden moet worden. Ze hebben rare ideeen het lijkt wel een soort enge sekte. Geen abortus ook niet als je verkracht bent etc... Nee dat is normaal.
Ik vind dat ze een beetje overdrijven.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Ik vind dat de SGP een punt heeft. Hoe absurd ik hun andere argumenten (homohuwelijk, abortus) ook vind.
Gast- Gast
Het niveau van onze politiek is toch echt om te huilen.
Kamervragen over een serie...
Kamervragen over een serie...
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een onzin zeg, ga je lekker druk maken om belangrijke dingen. Lijkt me logisch dat ze niet mee had gedaan als ze er niks voor gekregen zou hebben. En ik denk dat ze heel goed voor Angelina zal zorgen en dat ze een prima moeder is. En dat ze nu luiers en drinken krijgt wat verdiend is met een soap? Tja, dat is de keuze van haar papa en mama.
Gast- Gast
Raven schreef:Ik vind de SPG een partij die verboden moet worden. Ze hebben rare ideeen het lijkt wel een soort enge sekte. Geen abortus ook niet als je verkracht bent etc... Nee dat is normaal.
*weg, onduidelijk*
Laatst aangepast door Rood op ma 8 okt 2012 - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rood, wat een reactie.
Raven begint toch heel netjes met "Ik vind...".
Kom op zeg.
Raven begint toch heel netjes met "Ik vind...".
Kom op zeg.
Gast- Gast
O, die drie punten waren niet van toepassing op haar post, maar in het algemeen. Niet helemaal duidelijk, ga ik ff aanpassen.
Gast- Gast
(Zo dan)
1. Iedere partij stelt 'pietluttige' vragen.
2. De SGP heeft wel een punt.
3.
Dit komt in het nieuws omdat jullie er allemaal zo lekker over vallen,
niet omdat het belangrijk is. Stelletje mediahoeren. Lekker framen met
z'n allen.
1. Iedere partij stelt 'pietluttige' vragen.
2. De SGP heeft wel een punt.
3.
Dit komt in het nieuws omdat jullie er allemaal zo lekker over vallen,
niet omdat het belangrijk is. Stelletje mediahoeren. Lekker framen met
z'n allen.
Gast- Gast
Helemaal mee eens. Gelukkig is er geld voor luiers e.d, waar dat mee verdiend wordt lijkt me onbelangrijk. Zolang het legaal is althans.Pippa schreef:Wat een onzin zeg, ga je lekker druk maken om belangrijke dingen. Lijkt me logisch dat ze niet mee had gedaan als ze er niks voor gekregen zou hebben. En ik denk dat ze heel goed voor Angelina zal zorgen en dat ze een prima moeder is. En dat ze nu luiers en drinken krijgt wat verdiend is met een soap? Tja, dat is de keuze van haar papa en mama.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
luisa schreef:Helemaal mee eens. Gelukkig is er geld voor luiers e.d, waar dat mee verdiend wordt lijkt me onbelangrijk. Zolang het legaal is althans.Pippa schreef:Wat een onzin zeg, ga je lekker druk maken om belangrijke dingen. Lijkt me logisch dat ze niet mee had gedaan als ze er niks voor gekregen zou hebben. En ik denk dat ze heel goed voor Angelina zal zorgen en dat ze een prima moeder is. En dat ze nu luiers en drinken krijgt wat verdiend is met een soap? Tja, dat is de keuze van haar papa en mama.
Je moet daar eerder de media op aankijken, dan haar. Zij is gevraagd, leuke manier van geld verdienen toch? In ieder geval, als je het leuk/fijn vindt om in de schijnwerpers te staan.
Gast- Gast
Pippa schreef:Wat een onzin zeg, ga je lekker druk maken om belangrijke dingen. Lijkt me logisch dat ze niet mee had gedaan als ze er niks voor gekregen zou hebben. En ik denk dat ze heel goed voor Angelina zal zorgen en dat ze een prima moeder is. En dat ze nu luiers en drinken krijgt wat verdiend is met een soap? Tja, dat is de keuze van haar papa en mama.
Eens.
En trouwens, grotendeels ging het om Barbie haar zwangerschap. Dat is indirect misschien wel 'de baby',maar nu Angelina er goed en wel is, stopt het programma.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Ik vind het ook onzin, heb genoeg betere onderwerpen waarover ze mogen kletsen met zijn allen.....
Het is misschien niet mijn 'soort' moeder maar ze straalt veel liefde uit, wil het beste voor dr kind dus dan ben je in mijn ogen geen 'slechte' moeder. Ik vind slechte moeders die haar kind verwaarloost/slaat oid. Maar omdat iemand het anders aanpakt dan de 'normale' normen vind ik niet per definitie een slechte moeder.
Het is misschien niet mijn 'soort' moeder maar ze straalt veel liefde uit, wil het beste voor dr kind dus dan ben je in mijn ogen geen 'slechte' moeder. Ik vind slechte moeders die haar kind verwaarloost/slaat oid. Maar omdat iemand het anders aanpakt dan de 'normale' normen vind ik niet per definitie een slechte moeder.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een onzinonderwerp, het kind lijdt toch niet onder de serie? Dan maakt het wat mij betreft ook niets uit dat Barbie meewerkt aan de serie voor geld.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik vind de SGP een sekte en dit kan me dan ook niet verbazen.
Gast- Gast
Raven schreef:Ik vind de SPG een partij die verboden moet worden. Ze hebben rare ideeen het lijkt wel een soort enge sekte. Geen abortus ook niet als je verkracht bent etc... Nee dat is normaal.
Volgens mij is dit nooit gezegd, maar zijn de woorden omgedraaid/wilde men horen wat men wilde horen.
Gast- Gast
Ik vind wel dat SGP een punt heeft maar dat ze zich serieus met zulke dingen bezig houden.. Er zijn wel belangrijkere zaken.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
De SGP is per definitie tegen abortus, ongeacht de omstandigheden. Dus ook als het leven van de moeder in gevaar is of na een verkrachting. Dat is wel degelijk hun standpunt. Het enige wat er 'verkeerd geïnterpreteerd' is toen, is dat hij niet bedoelde te zeggen dat de kans op zwangerschap kleiner was bij verkrachting. Hij bedoelde dat op het totale aantal abortussen slechts een klein percentage van die zwangerschappen zijn ontstaan na verkrachting, en dat het dus daarom geen reden is om abortus te rechtvaardigen.Carrie schreef:Raven schreef:Ik vind de SPG een partij die verboden moet worden. Ze hebben rare ideeen het lijkt wel een soort enge sekte. Geen abortus ook niet als je verkracht bent etc... Nee dat is normaal.
Volgens mij is dit nooit gezegd, maar zijn de woorden omgedraaid/wilde men horen wat men wilde horen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Printje schreef:Ik vind het ook onzin, heb genoeg betere onderwerpen waarover ze mogen kletsen met zijn allen.....
+1. Ze verkoopt zichzelf ook aan nederland. Nog voordat de baby geboren was. Het is haar manier van doen.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:De SGP is per definitie tegen abortus, ongeacht de omstandigheden. Dus ook als het leven van de moeder in gevaar is of na een verkrachting. Dat is wel degelijk hun standpunt. Het enige wat er 'verkeerd geïnterpreteerd' is toen, is dat hij niet bedoelde te zeggen dat de kans op zwangerschap kleiner was bij verkrachting. Hij bedoelde dat op het totale aantal abortussen slechts een klein percentage van die zwangerschappen zijn ontstaan na verkrachting, en dat het dus daarom geen reden is om abortus te rechtvaardigen.Carrie schreef:Raven schreef:Ik vind de SPG een partij die verboden moet worden. Ze hebben rare ideeen het lijkt wel een soort enge sekte. Geen abortus ook niet als je verkracht bent etc... Nee dat is normaal.
Dat bedoel ik dus ook
Gast- Gast
Bedoel je dat je dat net bedoelde te zeggen tegen Raven of dat je het eens bent met die visie? Ik begrijp in het eerste geval totaal de lijn van redeneren niet meer. Want Raven zegt dat de visie van de SGP is dat abortus ook in geval van verkrachting verboden moet zijn. Jij zegt dat dat niet hun standpunt is, maar dat die woorden zijn verdraaid. Ik geef aan dat de SGP wel tegen abortus is bij verkrachting, en ben het dus eens met Raven. Zij hebben gezegd dat er weinig abortussen na verkrachtingen plaatsvinden, dus dat die kleine groep niet het héle recht op abortus kan rechtvaardigen. Ofwel, kut voor je als je zwanger wordt na verkrachting, maar het grootste deel van de abortussen heeft een andere reden, dus jij zult je zwangerschap ook maar moeten voldragen. In het tweede geval ben ik het gewoon pertinent met je oneensCarrie schreef:SuperGrover schreef:De SGP is per definitie tegen abortus, ongeacht de omstandigheden. Dus ook als het leven van de moeder in gevaar is of na een verkrachting. Dat is wel degelijk hun standpunt. Het enige wat er 'verkeerd geïnterpreteerd' is toen, is dat hij niet bedoelde te zeggen dat de kans op zwangerschap kleiner was bij verkrachting. Hij bedoelde dat op het totale aantal abortussen slechts een klein percentage van die zwangerschappen zijn ontstaan na verkrachting, en dat het dus daarom geen reden is om abortus te rechtvaardigen.Carrie schreef:Raven schreef:Ik vind de SPG een partij die verboden moet worden. Ze hebben rare ideeen het lijkt wel een soort enge sekte. Geen abortus ook niet als je verkracht bent etc... Nee dat is normaal.
Dat bedoel ik dus ook
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Bedoel je dat je dat net bedoelde te zeggen tegen Raven of dat je het eens bent met die visie? Ik begrijp in het eerste geval totaal de lijn van redeneren niet meer. Want Raven zegt dat de visie van de SGP is dat abortus ook in geval van verkrachting verboden moet zijn. Jij zegt dat dat niet hun standpunt is, maar dat die woorden zijn verdraaid. Ik geef aan dat de SGP wel tegen abortus is bij verkrachting, en ben het dus eens met Raven. Zij hebben gezegd dat er weinig abortussen na verkrachtingen plaatsvinden, dus dat die kleine groep niet het héle recht op abortus kan rechtvaardigen. Ofwel, kut voor je als je zwanger wordt na verkrachting, maar het grootste deel van de abortussen heeft een andere reden, dus jij zult je zwangerschap ook maar moeten voldragen. In het tweede geval ben ik het gewoon pertinent met je oneensCarrie schreef:SuperGrover schreef:De SGP is per definitie tegen abortus, ongeacht de omstandigheden. Dus ook als het leven van de moeder in gevaar is of na een verkrachting. Dat is wel degelijk hun standpunt. Het enige wat er 'verkeerd geïnterpreteerd' is toen, is dat hij niet bedoelde te zeggen dat de kans op zwangerschap kleiner was bij verkrachting. Hij bedoelde dat op het totale aantal abortussen slechts een klein percentage van die zwangerschappen zijn ontstaan na verkrachting, en dat het dus daarom geen reden is om abortus te rechtvaardigen.Carrie schreef:Raven schreef:Ik vind de SPG een partij die verboden moet worden. Ze hebben rare ideeen het lijkt wel een soort enge sekte. Geen abortus ook niet als je verkracht bent etc... Nee dat is normaal.
Ik bedoel
Dat bedoel ik dus ook
Ik bedoel dus dat de SGP nooit heeft gezegd dat zwangerschap na een verkrachting niet kan, dat de woorden zijn verdraaid. Precies zoals jij hierboven ook al schreef, en daarom heb ik het stukje uit jouw tekst waarnaar ik refereerde dan ook dikgedrukt gemaakt, om het makkelijker en duidelijker te maken om aan te geven wat ik bedoelde.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer ben je een goede moeder?
» een goede moeder zijn.
» Barbie is getrouwd :)
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» een goede moeder zijn.
» Barbie is getrouwd :)
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: